Enquete over koopgedrag replica motorbescherming Moto-GP

Gestart door gtowndude, 25 november, 2015, 21:10:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 21 december, 2015, 17:46:45
:lol: ;) :D :? >:( :( :cry: :roll: :oops: :-X :shock: :evil: :cool: :worship-cool: :mrgreen: :yes6rs: :yawn:

:mrgreen:

Is dit met windows 10 ?
Ik denk het niet.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

snoep verstandig eet 'n apple  :mrgreen:

sind ik ben overgestapt naar imac  :yes6rs:
heb nog nooit zo weinig zeik met de pc gehad  :mrgreen:

goed kost een vermogen  :-X
maar dan heb je ook wat  :yes6rs:
trouwens nu ik geen BMW meer rij, hou ik geld over  :schater:

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 22 december, 2015, 08:08:25
trouwens nu ik geen BMW meer rij, hou ik geld over  :schater:

En dat mag je dan weer investeren in appels.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

haha...i-mac is super...maar ook duur ja, en ook onwennig denk ik in den beginne...
I-Pad t.o.v. een galaxy tab is ook een wereld van verschil. Maar alleen jammer dat er nog steeds programma's zijn die alleen op een windows pc kunnen. Of je zou al een windows emulator moeten gebruiken..toch ?
Op het werk hebben we zelfs programma's die wel in XP werken, maar in nieuwere versies niet, en al helemaal niet op een mac.
En daar zijn geen updates voor of vernieuwde programma's helaas.
Tja, dan moet je soms een nieuwe laptop met windows XP gaan kopen...haha..raar aangekeken worden in de winkel.

Maar...sorry voor het offtopic gehalte en he enigsinds kapen van het topic  .. (Smiley rood) ;-))

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Ik houd het toch gewoon bij mijn Windows PC, werkt goed met win 10 alleen moet er volgens mij iets in de software van het forum aangepast worden.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.