Video Harley Days 2016 in centrum Leopoldsburg

Gestart door HD4ever, 01 augustus, 2016, 18:14:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

En aangezien dit forum weer langzaam ontwaakt, na het mislukte 'smoelenboek' avontuur, en de jubilerende veteranen hier gewoon stand houden, hier weer een filmpje van afgelopen Zaterdag.

Het was Zaterdag mooi weer, dus ik had vanuit Echt een leuke toertocht uitgezet door de Belgische Kempen met pauze in centrum Leopoldsburg, alwaar het jaarlijkse HD spektakel weer was losgebroken. De sfeer was perfect, het zonnetje scheen, het bier was koud, de Belgische patatten smaakte goed, en de bikers draaiden weer hun rondjes door het centrum. Genoeg te zien dus.

Filmpje !!

! No longer available
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Geweldig filmpje, een fantastische sfeer en een buitengewone, grote opkomst.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 12 augustus, 2016, 07:59:09
Helaas is het "! No longer available"  :(

Ja hoor.... de video blijft aanwezig. De forum software gooit die opmerking er onder. Waarom? Geen idee !
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Bij mij werkt het filmpje echt niet meer.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het is bij alle, in ieder geval door jou geplaatste, filmjes hetzelfde,  :cry: niets meer.

Is dit een langzaam insluipende forumziekte en sterft het forum toch langzaam af ??   :?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: QuattroFrits op 16 augustus, 2016, 06:56:44
Het is bij alle, in ieder geval door jou geplaatste, filmjes hetzelfde,  :cry: niets meer.

Is dit een langzaam insluipende forumziekte en sterft het forum toch langzaam af ??   :?

Bij mij werkt het allemaal normaal. Als ik op die tekst 'No longer available' klik opent zelfs Youtube en laat het filmpje zien.  :shock:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.