Video Saarland Trip.

Gestart door HD4ever, 15 augustus, 2016, 22:17:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Na al die regen van vorige week was ik het spuugzat, maar de vooruitzichten voor het weekend waren goed. Donderdag avond met mijn maat dus nog even snel via internet een overnachting geregeld in het Saarland, en Vrijdagmorgen bij zware bewolking met de beide trilplaten vertrokken richting Ardennen en Moezel. Vandaar ging het verder naar het Saarland dicht bij de Franse grens. Een regio waar de tourist nog weinig komt, en waar nog veel mooie lege motorwegen zijn. Totaal nu weer 800+ km meer op de teller.  ;)

Overnachting was trouwens in *** hotel Garni in Eppelborn. Helaas geen motor garage, maar achterom hebben ze een ruime parkeerplaats en vanaf je kamer kon je de motor zien staan.
Restaurants, ijssalon en terrasjes op 300 meter lopen in het centrum. S'avonds komen daar de malloten door het centrum voorbij scheuren met motoren en quads, dus vanachter je pilsje is er zat te zien.  :headbang:
Mooie grote en schone kamers, Kabel TV, Telefoon en gratis WiFi. Goede badkamers met douche. Een ijskastje is ook aanwezig op de kamers. Koude dranken kast met bier in de lobby aanwezig. En zelfs een lift was aanwezig, dus geen gesjouw met je bagage. Fantastisch luxe ontbijt buffet, en dat alles voor maar €78,- voor het hele weekend. :worship-cool:

Hier een kleine sfeer impressie opgenomen met de action cam.  :yes6rs:

! No longer available

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

 :cry: Het klinkt allemaal heel goed, maar helaas ook hier géén zichtbaar filmpje, alleen een zwarte rouwband met die mooie tekst eronder "! No longer available".
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Ik kijk met Edge in Windows 10, even geprobeerd met Internet Explorer 11, helaas, ook niets.  :roll:


DOKTER.......!!!!!!  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

#3
Citaat van: QuattroFrits op 16 augustus, 2016, 07:06:46
Ik kijk met Edge in Windows 10, even geprobeerd met Internet Explorer 11, helaas, ook niets.  :roll:


DOKTER.......!!!!!!  :yes6rs:

Ik gebruik de Firefox browser en hier is alles normaal. In Google Chrome werkt het bij mij ook niet. Het blijkt dat de Youtube 'delen ' optie een andere link geeft dan de gebruikelijke URL. Tevens blijken de filmpjes door de S in httpS beveiligd te worden.  Dus die S heb ik eens weggelaten. En werkt het ZO ook niet Frits?

http://www.youtube.com/watch?v=jWugcseUch4#
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Bij de laatste post is de tekst "! No longer available" weg en kan ik dus niet proberen.
Als ik in de eerste versie op de tekst "! No longer available" klik, kan ik het filmpje zien en ga ik nu doen.
Alvast bedankt voor deze oplossing.  :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

En alweer een genot om naar te kijken.  :thumbsup:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

ik moet ook op de tekst klikken anders doet hij het ook niet, maar het ziet er weer goed uit  :thumbsup:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

En opeens is alles weer als vanouds, de afbeeldingen zijn er weer.

Is de dokter geweest ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.