It giet oan !

Gestart door HD4ever, 02 april, 2017, 20:33:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vandaag dan de eerste 50 km op de teller dit jaar. Vanmorgen de brommer uit het vet gehaald, bandjes op druk gezet, olie gecontroleerd en bij de eerste druk op de startknop liep hij na 4,5 maanden aan de druppellader weer mooi rond. Daarna nog even de stof er af gewassen en rustig een 50 km rondje gedraaid.
Ik ben klaar voor de eerste langere trips dit jaar..  :headbang:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ik ben aan de derde week woon/werk verkeer bezig met de motor, vanwege de drukte bij de "stop" van olefins3 op Sabic / Chemelot.
Bij mij heeft de accu ook aan de druppellader gehangen, water op niveau brengen, starten en lopen met die hap.
Afgelopen zaterdag even een nieuwe achterband er op en ik kan er weer tegen voor dit jaar.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

ik had toch gedacht dat jullie doorrijders waren ? 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Nee, wij stoppen af en toe ook een keer, al is het maar voor een bakje koffie.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Ja eeeuh, als je alles letterlijk opvat , dan moet je hier ook wat over zeggen  :mrgreen: :lol:

Citaat van: HD4ever op 02 april, 2017, 20:33:41
.. bij de eerste druk op de startknop liep hij na 4,5 maanden aan de druppellader weer mooi rond.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Misschien was het na de eerste druk.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: karz op 05 april, 2017, 08:13:08
Ja eeeuh, als je alles letterlijk opvat , dan moet je hier ook wat over zeggen  :mrgreen: :lol:

Citaat van: HD4ever op 02 april, 2017, 20:33:41
.. bij de eerste druk op de startknop liep hij na 4,5 maanden aan de druppellader weer mooi rond.

Och.... ik moet o.a. mijn banden sparen, daarom rij ik niet de hele winter door. In de zomer maak ik soms 10000 km, dus dan mag het paardje ook even uitrusten.  :mrgreen:
In de winter doorrijden met de motor is voor mensen, die de auto aan moeder de vrouw moeten afgeven, en dan anders geen vervoer hebben om op het werk te komen.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 13 april, 2017, 21:31:37
In de winter doorrijden met de motor is voor mensen, die de auto aan moeder de vrouw moeten afgeven, en dan anders geen vervoer hebben om op het werk te komen.

Daar hoor ik dan gelukkig niet bij, ik heb hier genoeg vervoermiddelen ter beschikking.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.