Hoofdmenu

Terugroep actie HD

Gestart door HD4ever, 10 februari, 2018, 12:27:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HD4ever

Da's fraai.... HD zit al in zwaar weer, en nu moeten ze maar liefst 250.000 Touring modellen terug roepen voor problemen ( klonters ) in de DOT4 remvloeistof. Er waren 45 motoren die rem problemen hadden, en twee personen hebben hierdoor ook letsel opgelopen, dus heeft een Amerikaanse rechter in al zijn wijsheid maar besloten dat ze alle Touring motoren vanaf 2006 t/m 2011 terug moeten roepen voor nieuwe remolie.
Na een VIN nummer check ben ik helaas ook het 'haasje', dus als ik binnenkort weer de weg op moet ik maar gelijk een zware ketting met anker achterop leggen, voor het geval ik niet meer stop kom. :schater:
In 2015 heb ik gelukkig alle DOT4 nog vervangen, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het blijkt dat veel mensen die olie nooit vervangen, dus dat zal bij die Amerikanen ook wel aan de hand zijn.
Geen wonder dat het dan gaat 'klonteren. Met 'Brinta' in de remleidingen kom je niet zo goed stop !   :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: HD4ever op 10 februari, 2018, 12:27:00
Met 'Brinta' in de remleidingen

Je moet ook "Havermout" gebruiken.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Sjeng

Citaat van: HD4ever op 10 februari, 2018, 12:27:00
Da's fraai.... HD zit al in zwaar weer, en nu moeten ze maar liefst 250.000 Touring modellen terug roepen voor problemen ( klonters ) in de DOT4 remvloeistof. Er waren 45 motoren die rem problemen hadden, en twee personen hebben hierdoor ook letsel opgelopen, dus heeft een Amerikaanse rechter in al zijn wijsheid maar besloten dat ze alle Touring motoren vanaf 2006 t/m 2011 terug moeten roepen voor nieuwe remolie.
Na een VIN nummer check ben ik helaas ook het 'haasje', dus als ik binnenkort weer de weg op moet ik maar gelijk een zware ketting met anker achterop leggen, voor het geval ik niet meer stop kom. :schater:
In 2015 heb ik gelukkig alle DOT4 nog vervangen, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen. Het blijkt dat veel mensen die olie nooit vervangen, dus dat zal bij die Amerikanen ook wel aan de hand zijn.
Geen wonder dat het dan gaat 'klonteren. Met 'Brinta' in de remleidingen kom je niet zo goed stop !   :rofl:

Vorige week met de dealer over gehad. Zover ik begreep; word de olie te warm/dun waardoor de druk weg valt. Was ook geen oplossing voor (dus ook geen oliewissel)

Dus....met beleid rijden. :roll:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Dus........ gewoon niet meer remmen.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: De Sjeng op 17 februari, 2018, 16:03:52
Dus....met beleid rijden. :roll:

Miljaar.... je maakt me niet blij !  :shock:
Als ik me met 500 kg totaalgewicht ergens in Europa een berg af stort moeten de ankers wel blijven werken. :yes6rs:
'Met beleid rijden' is dan niet echt een oplossing.  :schater:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Met beleid rijden, betekent dat met de handrem er op of zoiets ?  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.