Nieuwe lid stelt zich voor

Gestart door freekbakker, 19 juni, 2018, 10:50:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

freekbakker

Hallo allen,

Ik ben Freek bakker en ik ben 56 jaar oud. Momenteel ben ik al 33 jaar getrouwd met dezelfde vrouw, we wonen in Overgeul, samen hebben we ook 2 kinderen die het huis alweer uit zijn en ook al 3 kleinkinderen.
Ik rijd in een Honda Pan European ST1100 en mijn vrouw rijd deze ook, samen touren we veel en we gaan bijna elke vakantie er weer met de motor op uit.

Motorrijden is mijn grote passie, ik maak graag motortochten met mijn vrouw, maar ook samen met vrienden vind ik het leuk om lekker op een zondag erop uit te gaan en een tochtje te rijden.
Wie weet misschien tot ziens ergens op de weg:lol:

Groet, Freek.

R-yen

Welkom Freek! Het Forum is helaas in een winterslaap gevallen, maar een aantal oudgedienden laten nog regelmatig van zich horen  :mrgreen:.

Al valt het op dat we de laatste tijd steeds meer nieuwe aanmeldingen krijgen, dus wie weet bloeit het nog een keertje op hier  :cool:.

QuattroFrits

Welkom Freek, van een van de oudgedienden.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

freekbakker

Bedankt voor het welkom mannen :D.

Jammer dat het forum zo rustig is momenteel, hopelijk wordt er nog een beetje nieuw leven in geblazen.
Misschien omdat het nu ook weer de tijd is dat iedereen met zijn/ haar motor de weg op gaat, dat het forum weer wat meer opleeft!


HD4ever

Welkom op MFL Freek,

Het is een 'beetje' een dooie boel hier. De gouden jaren van dit forum liggen al zo'n tien jaar terug. :yes6rs:
Facebook zou de toekomst hebben voor dit forum, dus werd dit forum verlaten. Nu is daar op Facebook nog minder activiteit als hier op de oude stek.  :schater:


groet HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ik heb gelukkig geen Facebook of iets dergelijks, ik blijf hier wel hangen, zolang als het (nog) duurt.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 20 juni, 2018, 16:25:57
Ik heb gelukkig geen Facebook of iets dergelijks, ik blijf hier wel hangen, zolang als het (nog) duurt.  :yes6rs:

ik moest gelijk aan hem denken HIROO ONODA

:schater: 

:mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 20 juni, 2018, 18:25:15
HIROO ONODA


En wie mag dat dan wel zijn ?  :roll:
Hij hangt in ieder geval niet naast mij.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Dat was toch die Jap, die na 30 jaar nog altijd dacht dat de WWII nog bezig was? Goed bezig Frits.... blijven vasthouden !
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ik blijf inderdaad, hoe of wat maakt niet uit, maar blijven doe ik.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Gevonden op Google.

Hiroo Onoda.
Hiroo Onoda was een Japans militair, die vooral bekend werd doordat hij zich bijna dertig jaar na de Tweede Wereldoorlog nog ophield in de jungle van het Filipijnse eiland Lubang omdat hij weigerde te geloven dat de oorlog was beƫindigd. Wikipedia

Geboren: 19 maart 1922
Overleden: 16 januari 2014, Tokio, Japan
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017