Westerwald Tour 2018

Gestart door HD4ever, 17 juli, 2018, 19:28:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Gisteren weer thuis gekomen na een vierdaagse trip richting de Duitse Eifel en het mooie Westerwald. Ondanks dat het maar 2 uur rijden van huis is, toch maar besloten om een pension bij Koblenz te nemen, zodat we niet uren snelweg moeten nemen om weer thuis te komen. Het kost er ook nog geen drol.
Vanuit de Eifel staken we de Moezel en daarna de Rhein over om langs de rivier de Lahn het Westerwald in te rijden. Het gebied is ruiger, maar veel verlaten wegen door eenzame valleien en bossen. Aangezien het er 550 meter boeven NAP is, is het er ook bij 30°C nog aangenaam door een koel windje en schaduw rijke bossen.

Hier een kleine rij-impressie van de regio.  :worship-cool:

grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Mooi dat westerwald... Volgend jaar ga ik een hoop inhalen want dit jaar bijna niet gereden vanwege nekhernia waaraan ik 2 weken terug geopereerd ben. Motorrijden zit er voorlopig niet in. Volgend jaar ga ik zeker meer rijden en Westerwald is nu ook een van mijn bestemmingen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Dit was dus echt een hele mooie sfeer-impressie van Remy, alleen op de wereld, met heel af en toe een geparkeerde auto.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: Mounty op 18 juli, 2018, 15:12:15
Mooi dat westerwald... Volgend jaar ga ik zeker meer rijden en Westerwald is nu ook een van mijn bestemmingen.

Je kunt er rustig heenrijden Ron, geen last van welk verkeer dan ook.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Inderdaad Frits. Je kan er soms een bom afschieten en niemand die het hoort. Heerlijk om zo ongestoord te kunnen cruisen door de velden en bossen.
Vanmiddag nog wat beeldjes van de trip online gezet. Deel 2 dus.....  :mrgreen:  Enjoy !

! No longer available
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Ook deze is weer uit de kunst, zeer mooi en rustig gebied, op een enkele auto na.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.