European Motor Show Brussels

Gestart door DeWitte, 01 december, 2005, 20:33:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
zolang je maar zorgt dat je zacht valt :mrgreen:  en ff on-topic. de beemer heeft een verstelbaar zadel (in hoogte) en ook nog een extra verlaagd zadel als optie :wink: (behalve de Adv dan he?)

Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing :idea:

:mrgreen:

Mijn benen zijn lang genoeg :lol: en voor die 250 te lang :roll: maar kan ik daarna beemer gaan rijden :rofl:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing

zeer verleidelijk om hier wat op te zeggen, echter historie bewijst anders

De belg Gaston Rahhier (RIP) 1,56mtr groot en toch 2 voudig winnaar Paris-Dakar 84/85 op BMW :worship-cool: helaas te vroeg op 58 jarige leeftijd overleden :cry:

hier met zijn PD-Suzuki in '88, absoluut een van mij idolen :!:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
hier met zijn PD-Suzuki in '88, absoluut een van mij idolen :!:


ja, jouw voorliefde voor afzichtelijke motoren is ons bekend.  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

staat er al Suzuki op is ut ook weer niet goed  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Ik ga zo ff richting Salon. Ik heb er nog een bespreking in het autogedeelte, hopelijk ben ik daar snel klaar mee om nog ff naar de brommers te kunnen kieke.

Piccies volgen....
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing :idea:

:mrgreen:


nou mijn benen zijn ook niet zo kort hoor.
het gaat mij erom dat ik een motor "meester" moet kunnen zijn, in alle omstandigheden :!:
dat in tegenstelling tot veel motorrijders, die veel te snel veel te veel willen :yes6rs:

Ik vind het wel wat hebben die allroadmotoren.
Net zoals ik Crossmotoren ook nog altijd geweldig vind...  :wink:
Tis gewoon persoonlijke smaak!!!


ja mijn liefde voor motoren is op de Crossbaan ontstaan :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

peter

Ga morgen rijden op een KTM adventure.
Ben benieuwd..

Joepie1958

Citeerverstand komt met de jaren...
Dat is een duidelijk onderschrift, ik heb al een afspraak voor je gemaakt om met een 1150 GSA te rijden :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gieskes

Vanmiddag toch nog heel ff tussen de motoren kunnen rondlopen. Helaas duurde de bespreking ietwat langer dan gepland bij die koekblikkers  :evil:

Maar goed, was er iets te zien....?

(Be)halve Yahamahama's....



Driewielers....



mét aparte bestickering.....



Diverse tractoren.... :wink:



Inclusief Belgisch prijskaartje van.......€16.393,-?!



Dè vetste naked....

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Gieskes

Nog een exotisch gevalletje bij Dodge op de stand gevonden....vreselijk druk daar :? De slogan van Dodge was 'We invite you to hell!!'  :twisted:



...met dubbele voorband (voor het betere stuurwerk  :roll: )



ah ja....hierdoor was 't op die stand zo druk  :wink:



Nog een mooi voorkantje....



en nog de persoonlijke favoriet....



Verder veel te veel volk en veuls te weinig sjun vrauluu!!  :evil:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Herr Tod

Op 'de vetste naked' liggen sneeuwbanden :shock: He WhomBom? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Dwars"nice pics :worship-cool:

Joa is mer eine wazige bie, sjnel zenuwechtig geluif ich    :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Dwars"nice pics :worship-cool:

Joa is mer eine wazige bie, sjnel zenuwechtig geluif ich    :wink:

van die vrouwluuj zieker :mrgreen: liet alling mer zie das te ooch mer inne miensj (richtige keal) bis :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "Herr Tod"Op 'de vetste naked' liggen sneeuwbanden :shock: He WhomBom? :mrgreen:

Dees benj? Kiek auch uns noa det kettinske :shock:

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R