Hoofdmenu

Conditie ??

Gestart door DeWitte, 01 december, 2005, 20:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Wie heeft er hier een Optimate of vergelijkbaar om z'n motoraccu in conditie te houden ?? :wink: ik ben errug tevreden met mijn Optimate 3 waar ik meestal de Gs aan heb hangen en soms de 2cv (ff stekkerje omsteken)

je accu gaat veeeeeel langer mee 8) zeker met deze temperaturen :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Heb ook Optimate 3,   is wel nodig IMO als je alarm op de fiets hebt. Want die trekt hem langzaam leeg.
Kan geen kwaad iig.
Ik heb op beide fietsen zo'n stekkertje gemonteerd voor de optimate (krijg je los ,voor 5 euro) , is wel netjes en makkelijk.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Sirkwietjuh

Niks nada noppes erop, ook gewoon starten naar de winter en gaan met die banaan.
Mocht het dan al gebeuren dat ie het niet meer doet dan haal ik wel een nieuwe accu, want die dingen kosten het geld ook al niet meer  :!:
Fuck the system !!!

Mounty

Citaat van: "Sirkwietjuh"Niks nada noppes erop, ook gewoon starten naar de winter en gaan met die banaan.
Mocht het dan al gebeuren dat ie het niet meer doet dan haal ik wel een nieuwe accu, want die dingen kosten het geld ook al niet meer  :!:

precies mijn idee...maar toch heb ik eens links en recht gekeken voor een lader cq druppellader...zaterdag ff langs Heuts of zo..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "Sirkwietjuh"Niks nada noppes erop, ook gewoon starten naar de winter en gaan met die banaan.
Mocht het dan al gebeuren dat ie het niet meer doet dan haal ik wel een nieuwe accu, want die dingen kosten het geld ook al niet meer  :!:

wedden dat 'ie het dan altijd juist NIET doet terwijl je WEL wilt motorrijden .............. toch, Miss T. ??  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Wij hebben ook een optimate, daar hangen de 2 motoren om de beurt aan, gaat prima. nog geen probleem gehad ermee.
8)
@FZ Ron heb de onze bij Schepers Motoren Design gekocht in Brunssum, die hebben die vaak in de aanbieding. (en tsja is familie)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Sirkwietjuh"Niks nada noppes erop, ook gewoon starten naar de winter en gaan met die banaan.
Mocht het dan al gebeuren dat ie het niet meer doet dan haal ik wel een nieuwe accu, want die dingen kosten het geld ook al niet meer  :!:

ga dan maar eens shoppen voor een mooie nieuwe Gel-accu :? zeker als je brommert (zoals bij mij) erg koud weg staat; na 2 dagen flinke vorst merk ik het al aan de accu; abs start niet op nl bij te weinig start/begin spanning. nu met de optimate immer saft 8) en voor 60 pleuro een perfecte oplossing :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Sirkwietjuh"Niks nada noppes erop, ook gewoon starten naar de winter en gaan met die banaan.
Mocht het dan al gebeuren dat ie het niet meer doet dan haal ik wel een nieuwe accu, want die dingen kosten het geld ook al niet meer  :!:

ga dan maar eens shoppen voor een mooie nieuwe Gel-accu :? zeker als je brommert (zoals bij mij) erg koud weg staat; na 2 dagen flinke vorst merk ik het al aan de accu; abs start niet op nl bij te weinig start/begin spanning. nu met de optimate immer saft 8) en voor 60 pleuro een perfecte oplossing :wink:

heb die van mij sinds kort ook aan de optimate hangen.......
kan m voor 50 pleurie krijgen incl vaste aansluiting en nog een kabeltje met klemmen
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Anonymous

Voor mijn gel-accu onlangs in Margraten een Optimate 3 aangeschaft, winkelprijs 62,95.
Bij vermelding @MFL voor 55,- meegekregen!
:)

t_rex1970

Heeft iemand ervaring met het losmaken van de pluspool bij deze lage temperaturen?

Mounty

Citaat van: "Anonymous"Bij vermelding @MFL voor 55,- meegekregen!
:)

Krijgen we korting? gewoon zegge dat je van MFL bent ??

mooi meegenomen dan.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "t_rex1970"Heeft iemand ervaring met het losmaken van de pluspool bij deze lage temperaturen?

heeft dat met de temperatuur te maken?? gewoon loshalen (als 1e) en dan pas de - :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Anonymous"Bij vermelding @MFL voor 55,- meegekregen!
:)

Krijgen we korting? gewoon zegge dat je van MFL bent ??

mooi meegenomen dan.

wil niet het zeikwijf zijn, maar gister met mijn nichtje (schepers) geregeld, optimate 3 voor 50 euro!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "t_rex1970"Heeft iemand ervaring met het losmaken van de pluspool bij deze lage temperaturen?

heeft dat met de temperatuur te maken?? gewoon loshalen (als 1e) en dan pas de - :wink:

Dwarske, er zijn ook mensen met koude handen en die dat met dikke handschoenen aan niet kunnen.

Denk toch verdorie eens na. :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

denk er zelf maar eens over na Frits :? of nog sterker lees de vraag eens  :roll: (goed)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away