Column 2: Vrouwen en motoren..

Gestart door Hakinnen, 05 december, 2005, 23:55:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Motorvrouwen onder elkaar.
Gezelligheid ten top, vaak zijn dit meiden die een beetje uitgekeken zijn op het doorsnee vrouwenleven, huisje boompje beestje wel gezien hebben, vaak nog geen kinderen, of ze al groot. Vrouwen die niet meelopen in het geijkte plaatje van koken, poetsen, en shoppen, geen 13 in het dozijn type.
Net wat anders, levensgenieters.
Altijd leuk om samen te babbelen, en vooral om samen te rijden.
Vrouwen zijn niet onderhevig aan macho gedrag, hoeven zich niet te bewijzen ten opzichte van elkaar. Gewoon jezelf zijn is het motto bij de motorrijdende vrouw.

1 of 2 ritjes natuurlijk, daarna komt er natuurlijk de onvermijdelijke kift  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Mooi stukje Nicole  :thumbsup: Ik kan me er helemaal in vinden ;)

Vooral dat schuurpapier :rofl: EN het laatste stuk natuurlijk helemaal:

Citaat van: "Nicole"
Motorvrouwen onder elkaar.
Gezelligheid ten top, vaak zijn dit meiden die een beetje uitgekeken zijn op het doorsnee vrouwenleven, huisje boompje beestje wel gezien hebben, vaak nog geen kinderen, of ze al groot. Vrouwen die niet meelopen in het geijkte plaatje van koken, poetsen, en shoppen, geen 13 in het dozijn type.
Net wat anders, levensgenieters.
Altijd leuk om samen te babbelen, en vooral om samen te rijden.
Vrouwen zijn niet onderhevig aan macho gedrag, hoeven zich niet te bewijzen ten opzichte van elkaar. Gewoon jezelf zijn is het motto bij de motorrijdende vrouw.

:worship-cool:

Karin

Motorrijden en vrouwen. Bij mij kwam vanochtend in de auto weer een herinnering naar boven.

In maart 2001 had ik mijn motorrijbewijs gehaald en ben daarna natuurlijk heel veel gaan rijden. Maar dat alleen rijden was ook niet alles vond ik. Dus op internet eens gegoogled en toen kwam ik op een site waar je je kon inschrijven voor een motorweekend voor vrouwen. Alleen maar motorrijdende vrouwen die gingen rijden voor een goed doel. Dit werd gesponsord door verschillende motorregelateerde zaken.

Dit leek me nu leuk, hier durfde ik wel alleen heen te gaan en eens mee te rijden. Want van een motorclub met ook mannen had ik nog steeds een beeld van alleen maar zo hard mogelijk rijden. En ik moest nog veel leren.

Dat bewuste weekend alleen naar de camping in Groesbeek gereden. Het viel me op dat echt 80% van de motoren uit choppers bestond. Dit was/is dus volgens mij nog steeds de meest geliefde motor onder de vrouwen.

Ik had geen eigen tentje bij me, maar alleen een slaapmatje en -zak want ik vond het wel prima om in de gesponserde legertent te gaan liggen. Scheelde me een hoop bagage. Maar dat ga ik dus nooit meer doen. Wat ik me totaal niet gerealiseerd had, was dat dus ook 80% lesbisch was. En nu heb ik niks tegen lesbische vrouwen (mijn eigen zus is dat nota bene) maar ze waren wel erg.....euh hoe zeg ik dat netjes in het openbaar ?:roll:

Laat ik het erop houden dat je bij de meeste vrouwen als ze de helm ophadden en op hun shopper zaten je niet direct zag of het nu een vrouw of man was. Flinke uit de kluiten gewassen vrouwen met evenzoveel plakplaatjes op de armen als de gemiddelde zeeman.

Ik dacht dat ik nog niet zo goed kon rijden aangezien ik pas mijn rijbewijs had, maar na dit weekend was mijn eigenwaarde op de motor aanzienlijk gestegen. Zo slecht deed ik het helemaal niet.

Maar het was al bij al toch niet mijn feestje. Vooral toen ´s avonds na de BBQ de dames aan de drank zaten werd het toch wel erg closed en schaars qua kleding. Ik heb het maar beschouwd als amusement, samen met nog iemand die ook een totaal ander beeld in eerste instantie had van dit weekend. Een grote groep dames veranderde echt in compleet losgeslagen vrouwen die het onnoemelijk warm leken te hebben, aangezien de kleren overal waren behalve aan hun lijf. En zij waren wel erg gecharmeerd om elkaars piercings uitgebreid te bewonderen. Op de meest rare plekjes.  En tja, het waren niet het soort vrouwen die je op een beurs vindt of die Hakkinen zoekt, anders was het misschien zelfs voor ons nog een prettig gezicht geweest.

Dit was dus mijn eerste ervaring van vrouwen en motoren. Maar gelukkig is dit beeld veranderd door latere motorjaren, waarbij ik heel veel leuke en ook goed rijdende vrouwen heb getroffen. Die wel hun leren pakkie aanhielden en dat ook belangrijker vonden  :wink:

B-Witch

:rofl: Zal je maar gebeuren, maar ja dat had je een beetje op je klompen kunnen aanvoelen, dat op zulke dingen toch voornamelijk potten afkomen.
Gelukkig is je beeld niet vertroebeld, en weet je nu ook dat er ook andere motorvrouwluuj zijn :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Maar ik had een iets ander beeld van "potten" dan wat me daar werd voorgeschoteld  :roll: :wink:

DeWitte

de onoplettende lezer zou dus kunnen denken; 90% vd vrouwelijke motorrijders zijn dus Lesbisch ??  :?




:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Prachtig verhaal Karin :rofl: Die potten hebben wel een slechte smaak dan, dat ze bijna allemaal chopper rijden...  :?

Ach als jij die conclusie wil trekken Hub :thatsgay:

Karin

Citaat van: "AngelInMe"Prachtig verhaal Karin :rofl: Die potten hebben wel een slechte smaak dan, dat ze bijna allemaal chopper rijden...  :?

:mrgreen:  Of ze kunnen niet rijden  :wink:

Karin

Citaat van: "Dwars"de onoplettende lezer zou dus kunnen denken; 90% vd vrouwelijke motorrijders zijn dus Lesbisch ??  :?




:mrgreen:

Hmmm....misschien klopt je stelling bij de vrouwelijke chopperrijdsters........ :roll:

Want een andere motorrijdster waarmee ik dat weekend ben opgetrokken reed een Suzuki SV650 en zij was ook niet lesbisch....

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Prachtig verhaal Karin :rofl: Die potten hebben wel een slechte smaak dan, dat ze bijna allemaal chopper rijden...  :?

Ach als jij die conclusie wil trekken Hub :thatsgay:

:shock: ik trok geen conclusie  :?  lesen ist eine kunst :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Conclusie:
Niet naar een vrouwen weekend gaan, tenzij je met een hele grote groep, niet chopperrijdsters gaat :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Conclusie:
Niet naar een vrouwen weekend gaan, tenzij je met een hele grote groep, niet chopperrijdsters gaat :shock:

Of tenzij je dat leuk vind natuurlijk (die optie is er ook ;) )

@ Hub ik trek alleen maar conclusies... Zoals jij dat zo vaak trekt :rofl:

B-Witch

okee dan, De vrouwluujmotor. :mrgreen:

Sommigen hier op het forum vragen zich naarstig af wat dan wel een Vrouwluujmotor mag zijn. :shock:
Wel heren, let op ik ga jullie dat eens uitleggen.
Het antwoord op die vraag is heel gemakkelijk.
Er bestaat niet zoiets als een echte vrouwenmotor.
In principe kan iedere vrouw op iedere motor rijden. We hebben immmers dezelfde rijopleiding genoten als onze mannelijke motorcollega
Wel bestaan er voorkeuren. Net zoals de motorrijdende man, kijkt een vrouw welke motor het geschiktste voor haar is.

Ik kan niet voor anderen spreken, maar wat voor mij belangrijk was bij de keuze van mijn motor kan ik wel vertellen.
Ik heb als eerste gekeken wat ik van de motor verwacht, handelbaarheid, weggedrag, en zitpositie.
Pas daarna, kwamen dingen zoals motorvermogen ed aan de beurt.
Wat ik ook belangrijk vond was dat ik mijn motor wel moet kunnen manouvreren als ik alleen ben, dus beetje op het gewicht letten...
Kleur, dat was niet zo heel belangrijk. zolang het maar geen kleuren waren die mij als rijdende kerstboom zouden laten uitzien.
Kortom, voor mij is een Vrouwluuj motor een gebruiksvriendelijke motor!! :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "Karin"



Maar het was al bij al toch niet mijn feestje. Vooral toen ´s avonds na de BBQ de dames aan de drank zaten werd het toch wel erg closed en schaars qua kleding. Ik heb het maar beschouwd als amusement, samen met nog iemand die ook een totaal ander beeld in eerste instantie had van dit weekend. Een grote groep dames veranderde echt in compleet losgeslagen vrouwen die het onnoemelijk warm leken te hebben, aangezien de kleren overal waren behalve aan hun lijf. En zij waren wel erg gecharmeerd om elkaars piercings uitgebreid te bewonderen. Op de meest rare plekjes.  


Zo een BBQ  :?

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"voor mij is een Vrouwluuj motor een gebruiksvriendelijke motor!! :yes6rs:

Volgende Item; wat is een gebruiksvriendelijke motor???

vraag me ook af mocht zo'n motor een ketting hebben (als aandrijving :?  voor de bijdehandjes hiero)  :cry: wie smeert die dan?? ....................

bedoel maar :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away