Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"250 euro ongeveer... Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest. Ik wil natuurlijk wel groot licht hebben, zodat ik tegemoet komende wielrenners extra goed zie en sukkels op de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:




:shock:  :shock:
Proud on the South  

Herr Tod

Ik wist het... ik had Mercedes moeten zeggen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "Herr Tod"en sukkels in de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:

in het stadsguialia........  SHIT! ........... gayaralia.............goeroe.......!@#$%^ ....... euhhh....... in het stads-dinges verhaaltje staat het treffend omschreven:

CiteerDe Mercedes/BMW categorie: Als je een auto koopt van deze prijsklasse koop je meteen ook de weg erbij, alles is van hen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest.

dan moet je n duurdere kit pakken, die fixen dat met n spiegel, als je groot licht opzet klapt de spiegen n beetje et voila  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Herr Tod"250 euro ongeveer... Probleem is dat als je 1 peertje hebt voor zowel klein als groot licht, je de grootlicht functie verliest. Ik wil natuurlijk wel groot licht hebben, zodat ik tegemoet komende wielrenners extra goed zie en sukkels op de BMW van papa die menen dat ze hun licht niet op klein hoeven te zetten terug kan verblinden :lol:




:shock:  :shock:

:cry: wat moet je met vijanden als je zulkse vrienden hebt?  :violent:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Zag ik het goed? Heb je de scheepstoeter ook al geplaatst? :shock:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Herr Tod

Nee... die hoop ik te plaatsen als ik mn achterspatbord ga veranderen. Dat ding is nogal groot :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


TTigertje

Ben benieuwd, vorderingen gaan goed.... :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Herr Tod

The power of plastic :oops:



Hopen dat ie niet aan de grond komt :shock: Daarom heb ik ook maar een oliepan van een GSXR 400 gekocht, deze is wat lager en in combinatie met de uitlaatbochten van de Gix geeft dat weer wat grondspeling :)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod



Het feest kan beginnen... heeft wat gekost maar dat mag de pret niet bederven. Iemand nog een Gix 750 W voorvelg in de aanbieding? :wink: :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy":worship-cool:  :worship-cool:
idd..

Goed bezig herr Tod...

ben zeer benieuwd wat eruit gaat komen...


Heb hier overigens nog een paar in goede staat zijnde dempers liggen van een GSX-R1100W....kun je daar wat mee...? bewaar ik ze voor je.

Herr Tod

Bij een voorvork hoort natuurlijk ook een achtervork in dezelfde stijl 8)



RGV 250 meets Bandit 400 :D Een mooie vervanger voor het billige kokertje dat nu er in zit. Nu ff wachten op de DHL...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Herr Tod. Je bent helemaal gestoord.

Wel respect.... :worship-cool:  :worship-cool:

TTigertje

Hij gaat goed.. :worship-cool:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.