Hoofdmenu

Herr Tod

Gestart door Herr Tod, 10 september, 2005, 22:07:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Dat past ja maar die komt niet ver genoeg naar buiten (1 a 2 mm). Ik ga voor de schijven die origineel op de 750/1100 zitten.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Het heeft even geduurd maar ik heb mn schijven :) Ik had liever RF 900 schijven gehad maar deze doen het ook wel. Iemand nog een achterremschijf kopen? :roll:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

hoe zit ut met de verbouwing Q  :?:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb last van duiven(mensen) in de garage :evil: Ik mis ook nog een TIG lasapparaat waarmee ik alu kan lassen, nu ben ik afhankelijk van anderen en dat schiet nog niet zo op :cry: Komende week heb ik vroege dienst dus dan ga ik 's middags kijken voor wat verf zodat ik de velg en wat andere dingetjes kan spuiten.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Herr Tod

Over een maand staat er nog een Suzuki in de garage... en wat voor ene :rofl: Echt... als ik ergens op tijd moet zijn met de Bandit moet ik 5 minuten eerder vertrekken want als ik de garage in kom en ik zie mn nieuwste aanwinst lig ik eerst 5 minuten op de grond van het lachen :shock:

Even een foto als indicatie :oops:



GSX 750 L (het chopper model :mrgreen:), bouwjaar 1980 dus geen belasting en maar 45 euro per jaar verzekering :D Ik kon deze van een collega kopen en voor de prijs kon ik het niet laten. Er is een beetje werk aan, koppelingshandle vervangen, nieuwe accu, bougies, banden en dat soort dingen en ergens 2 einddempers zien te regelen want die wat er nu op zitten zijn uit elkaar geknalt :lol: Tja, daar heb je geen last van als ze van begin af aan al open zijn dus zoiets zal het ook wel worden :roll: Voor de rest laat ik even alles zoals het is. Op zich kosten GSX 750 onderdelen niet veel en ik denk dat het frame, de vork en de achterbrug gelijk is aan de 'normale' GSX 750 modellen. Dus een ander zadel, grotere achtervelg (omdat het een chopper is moet die wat achterover staan dus hebben ze bij Suzuki een 16 inch ipv 18 inch achtervelg gemonteerd :roll:) en een normaal stuur doet al wonderen voor het uiterlijk.

Dan krijg je meer dit idee.



Maar ja dat zie ik dan wel weer, over een maand staat die bij mij in de garage want dan kan ik hem op mijn naam zetten ivm het aflopen van de 25 KW tijd. Ben wel benieuwd hoe die rijdt ten opzichte van de Bandit 400. De GSX heeft 80 pk en 60 nm, 5 bak en weegt droog 207 kilo. De Bandit heeft 60 pk, 40 nm, 6 bak en 165 kilo droog. De topsnelheid zal ongeveer hetzelfde zijn. Kwa rijwielgedeelte is er geen twijfel mogelijk, Bandit rules en GSX sucks ook al heeft die dubbele Koni schokbrekers :lol:

To be continued... 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Hakinnen

ey..er liggen hier nog wat demperkes onder de werkbank.
waaronder een setje goede, nette originele GSX-R1100W dempers..
kun je daar wat mee?
hakki gaat binnenkort maar es opruimen en dan gaan ze met het oud ijzer mee als ze me nog lang in de weg liggen..

laat maar weten.pik je ze maar es op, wellicht kun je gebruiken als vetstoere autouitlaat  :roll:

DeWitte

Herr Tod = Sjopper-dude :lol: ik heb nog wat ouwe leren veters liggen uit mijn SM periode :mrgreen: fabrieken we die aan het uiteinde van je stuurtje :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Dat zal me een projectje gaan worden ............. :shock:

Laat me raden:
- een Gixxer 750 blok er in
- Gixxer wielen met een 190 slof
- radiale remmen
- een topkuip
- een racestuur (zo'n ouwerwets wat naar beneden wijst :rofl:
- een Yoshi 4 in 1
- een vette achterbrug

kan niet wachten tot 'ie klaar is  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Kuip is voor homo's :mrgreen: Nee nee alle geld gaat naar de Bandit, de GSX zal een low budget cafe racer worden... leve mat zwart :lol: Maar ik kan er in eerste instantie niet te veel aan doen, mijn collega doet hem met pijn in het hart weg :oops: Zou een Bandit 400 voorvork en achterbrug daar in passen? Die heb ik toch over :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Geweldig mooi hok Q :!:

Ik heb ook ooit zo'n ketel willen kopen voor "erbij"

Altijd lachen, zo'n frietenketel die je kan afzeiken to-tha-bone zonder dat het ook maar IETS boeit  :lol:  8)

>>> "En als ie gaar is flikkeren we hem van de Halembaye af"  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

DeWitte

wel brandend dan he ??  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Jajoa...



Met dat tupperware bordje moet je het maar doen :roll:



Vervolgens kwam ik hier aan, op maandagavond toen ze dat stuk net hadden aangelegd, halverwege de bocht begon het...



Om vervolgens te slippen en min of meer rechtdoor te gaan...



Om daarna in die witte stenen nog eens te slippen en wederom rechtdoor te gaan, op het laatste moment nog geprobeerd te sturen maar het enige wat dat uithaalde is dat bruin/zwarte spoor (puntje) vlak voor die goot.



Dat scheelt dan wel weer :rofl:



De voorband was er niet zo blij mee.



De tank en het frame ook niet.



De zijkap gaat met pre-pensioen :roll:

En dan nog wat kleine dingen :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

sjef, wat maak jij nou  :guns:   is ook lijp dat geikel allemaal.. hadden ze eerst ook in epen, en daar was niet eens een bord  :evil:  net als die boeren die met hun k*t trekkertjes een pratschjspoor van 3 meter dik achterlaten  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Kolere zeg, toch nog redelijk wat schade  :(

crazy j

moet je ook maar niet in gulpen richting zwembad rijden ligt die zooi ook
zijn aal n aantal fietsers en 1 scooter onderuit gegaan
:evil:
living the life the way it comes