'ne Wouf oet Ees

Gestart door d'r Blieje, 13 december, 2005, 20:20:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

d'r Blieje

@BoxerQ:
Hier dan ff de vertaling...

Hallo motorfietsers, -> Hallo motorrijder
Ich bin d'r Jack Houben oet Ees, gebaore en getaoge i Ranzel. -> Ik ben de Blije uit Eys, geboren en getogen in Ransdaal
Ich höb 't riejbewies vanaaf '83, me in '89 how ich pas 't geld veur 'ne moter. -> Ik mag vanaf 1983 motorrijden, maar in 1989 had ik pas de doekoe voor een motor
Dat waor 'ne CB450S twiè-cilinder. -> Mijn eerste motor was een Honda CB450S, Bordeau-rood, 40 pk uit twee cylinders.
Daomit bin ich toen ekere daag op en neer nao Vlodrop (bie Remunj) gevare. -> Hiermee reed ik iedere dag naar mijn werk in Vlodrop (bij Roermond).
Nao twiè jaor ingeruild veur 'ne BMW K100. -> Na ongeveer twee jaar heb ik de Honda ingeruild voor een BMW K100, Zwart, met mint-groen zadel en custom spuitwerk, ook mint-groen, op de tank.
Op dizze moter hub ich mit väöl spas rondgevare en later gestrip en umgeboewd tot K100RT. -> Hier heb ik met veel plezier op gereden, en later omgebouwd tot K100RT. Kuipwerk gekocht, geschuurd, laten spuiten in Ferrari-Rosso, motor gestript, omgebouwd.
Dao höb ich toen nog twiè waeke va maoge genete... totdat 'ne godverlaote KZ 'm mich oet de garaasj hat geklauwd. -> Hier heb ik toen nog twee weken plezier van gehad... totdat een gore KZ hem uit mijn garage heeft gestolen.
(nog) neet All Risk verzekerd, dat waor dus ka uu té. -> Hij was nog niet getaxeerd en dus ook nog niet All Risk verzerkerd. Zwaar k-u-t dus!
Toen miene CBR1000F gególle. -> Hierna heb ik mijn huidige Honda CBR1000F gekocht. Weer terug bij HOnda dus, wat inhet begin heel erg wennen was: 100 gezapige pk's uit de BMW tegenover 136 zenuwachtige pk's uit de CBR!
Dao vaar ich noe nog mit. -> Met de CBR rijdt ik nu nog. Deze heeft inmiddels 110k op de teller  :D

Zo, de greunte! -> Zo, de groente,
d'r Blieje -> de Blije

Ik hoop dat zo het een en ander duidelijker is whahahahaha  :wink:
Blieve lache...8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars":rofl: :rofl: :worship-cool:
:thumbsup:  :mrgreen:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Desmo-devil

Hey Blieje, welkom @MFL
Mijn  gebruikersnaam is dus Desmo Devil.
MC de Blieje oet Ranzel Rules !!!!!!!!!!!!! :lol:

d'r Blieje

Ha die Brt!!

Kiek mer ins hie: Klikje
Blieve lache...8)