prettige dagen

Gestart door peter, 18 december, 2005, 21:18:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch



Nog even en 2009 zit er op, een kwestie van een paar uurtjes nog.
We kunnen allemaal weer terugkijken op een jaar vol met leuke en ook minder leuke dingen.
Een jaar waarin we hier op MFL weer veel gelachen en gebreuzeld en informatie uitgewisseld hebben.
We hebben leuke tripjes en een geslaagd weekendje weg ondernomen.
Ik vind het de hoogste tijd om iedereen te bedanken voor de gezelligheid die wij zowel online en in real life samen hebben ervaren.
Ik weet zeker dat ik hierin niet alleen sta, en dat ik ook voor mijn mede MFL crewleden mag en kan spreken.

Ik wil iedereen namens MFL dan ook een heel goede jaarwisseling toewensen en alvast een heel erg fijn nieuwjaar.
Hopelijk wordt het voor eenieder een goed jaar, met veel fijne en veilige motor kilometers.

Gelukkig Nieuwjaar





You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

 :worship-cool:

Eens met deze mevrouw, allemaal een voorspoedig en vooral gezond 2010 ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

auch van mich aan jeker ein de beste wunsje veur ut nuuj jaor :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

@Nippon

Allemaal een voorspoedig en vooral gezond 2010

en dat wij on-line nog veel moge ouwhoeren  :lol:

Joepie1958

Insgelijks :lol:

Goedemorgen ik zie het alweer, die KTM rijder moest natuurlijk pissen :mrgreen: en de echte BMW rijders zijn alweer paraat :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Goejemorge en een goed 2010 ,
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

Ook van hier uit, een goed, gezond en voorspoedig 2010 met veel veilige kilometers.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Goeiemiddag,

ook vanuit hier het de beste wensen, en nog veel geouwehoers hier opt forum en op naar het volgende Curryworsten topic!  :lol:


De Sjeng

#38
Van mij ook beste wensen bla bla bla..... en die shit!! word tijd dat we weer (beter) motor weer krijgen,en ik mijn currywurst niet uit de supermarkt moet halen.
Tevens heb een cbr1000 uit 89 op het oog, iets meer als 50dkm op de klok en vlgs eigenaar in orde, kreng staat alleen in deventer. Ben aan het denken om morgen met trailertje op te rijden(wil eigenlijk liever zelf rijden maar iets te koud),echter vrouw trekt er niet aan(andere bike en 400km op en terug)
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Goeie uhee.... Nacht? gehele nacht wakker gelegen, en dat alleen omdat ik vandaag voor een andere motor ga kijken.Ook nog niets bijzonders(cbr1000 voor woon/werk) voeld een beetje als de nacht voor sinterklaas. Zo over de zeik, en dat voor een motor!! en dat terwijl ik normaal in de meest stressvolle situatie's, de kalme ben.
God Forgives, I Don't

Timeeh

Zie je dat een nieuwe fiets je toch nog 'klein' kan krijgen! Veel plezier vandaag!

Steefke™

Suc6 Hopelijk is de fiets naar wens
Smells like rubber

the Stig

Ook ik wil ff iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar wensen.

Bij deze  :mrgreen: