29 - 30 - 31 december eindejaarsshow ROSA motoren Eijsden

Gestart door The Dominator, 21 december, 2005, 08:01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Wat spreken we af?

Voorzetje:
donderdag 29/12/05
15:00 uur bij Rosa Motoren

:?:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Ich kom auch ff kieke mer waal get eerder. Ich mot noch mit de kleine noa ut circus om 5 oer.  

Misjien is dat waal nimmer neudig noa die klowns van MFL gezeen te hubbe vanteveuruh   :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Ich kom auch ff kieke mer waal get eerder. Ich mot noch mit de kleine noa ut circus om 5 oer.  

Misjien is dat waal nimmer neudig noa die klowns van MFL gezeen te hubbe vanteveuruh   :wink:

num ich ee speegelke mit :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"wel laat?? mag voor mij gerust vroeger :wink:

om een uurtje of 1?? wil wel nog effe in het licht pratschen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

mag ook gerust al tegen een uur of 11 en dan ''s middags de rest daaro (rosa)treffen :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "suzuki-girl"Wil best mee,
maar die crosser kan echt niet op tijd klaar zijn.
mijn broer heeft daar jaren mee wedstrijden gecrosst.
ding moet helemaal uitelkaar, en helemaal gereviseerd worden.

en met de Bandit pratsch rijden nee dat denk ik niet.
maar bij Rosa gaan kijken, ben der nog nooit geweest, en voor alles moet een eerste keer zijn toch?

Kom je mijn CR250 maar halen dan, rij je die wannabeecrossers ens ff ut leeg oet de auge!!! :wink:

:rofl: dat zou ik nu echt eens leuk vinden, een meid die de heren de oren wast

Ben je snel mee klaar want we hebben er maar twee.(oren) :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Ik ga ook ff kijken...kom ik met de auto, kids he ..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Ik ga ook ff kijken...kom ik met de auto, kids he ..

PocketBikes misschien :?:  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Ik ga ook ff kijken...kom ik met de auto, kids he ..

PocketBikes misschien :?:  :oops:

zou ze wel willen...komt er ook nog wel aan..maar eerst moet papa ff sparen haha :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

geen brommert-weer gemeld :cry: sneeuw en glad :? ff afwachten   :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"geen brommert-weer gemeld :cry: sneeuw en glad :? ff afwachten   :wink:

hoe dan ook, 13:00 uur ga ik niet redden.
Ik werk tot 13:00 uur, daarna naar huis , hapje eten enz.

Dus omstreeks 15:00 uur zal ik er zijn.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"geen brommert-weer gemeld :cry: sneeuw en glad :? ff afwachten   :wink:

hoe dan ook, 13:00 uur ga ik niet redden.
Ik werk tot 13:00 uur, daarna naar huis , hapje eten enz.

Dus omstreeks 15:00 uur zal ik er zijn.

good dan kom vier allemoal bei dich op de lunch :mrgreen: en noa der koffie gunt vier saame  :twisted: zaag waal ff teage mw Berke dat ing bende dulle op de hut aan kome  :nana9oi:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik MOET om 17.00 uur thuis zijn...vrouwtje moet dan werken...de rest boeit me niet hoelaat...ik zie ut wel...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Ik MOET om 17.00 uur thuis zijn...vrouwtje moet dan werken...de rest boeit me niet hoelaat...ik zie ut wel...

neem je de kids toch mee :? of moet je mams de bammetjes smeren ? :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away