29 - 30 - 31 december eindejaarsshow ROSA motoren Eijsden

Gestart door The Dominator, 21 december, 2005, 08:01:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"Ik MOET om 17.00 uur thuis zijn...vrouwtje moet dan werken...de rest boeit me niet hoelaat...ik zie ut wel...

neem je de kids toch mee :? of moet je mams de bammetjes smeren ? :mrgreen:

:wink:

:roll: Neen, mams moet de auto hebben...en ik word 18.00 uur opgehaald om naar een verjaardag te gaan...dussssssssss

Maare....???? welke tijd zijn jullie er dan ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"geen brommert-weer gemeld :cry: sneeuw en glad :? ff afwachten   :wink:

hoe dan ook, 13:00 uur ga ik niet redden.
Ik werk tot 13:00 uur, daarna naar huis , hapje eten enz.

Dus omstreeks 15:00 uur zal ik er zijn.

good dan kom vier allemoal bei dich op de lunch :mrgreen: en noa der koffie gunt vier saame  :twisted: zaag waal ff teage mw Berke dat ing bende dulle op de hut aan kome  :nana9oi:

top!! hebben me meteen een meeting point :mrgreen:
see you tomorrow.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"geen brommert-weer gemeld :cry: sneeuw en glad :? ff afwachten   :wink:

hoe dan ook, 13:00 uur ga ik niet redden.
Ik werk tot 13:00 uur, daarna naar huis , hapje eten enz.

Dus omstreeks 15:00 uur zal ik er zijn.

good dan kom vier allemoal bei dich op de lunch :mrgreen: en noa der koffie gunt vier saame  :twisted: zaag waal ff teage mw Berke dat ing bende dulle op de hut aan kome  :nana9oi:

top!! hebben me meteen een meeting point :mrgreen:
see you tomorrow.......

good dan op de noon bei BB :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

is een geintje Ron :wink: laten we gewoon rond 15:00uur bij Rosa motoren afspreken? zien we elkaar daar? wie nog meer trouwens?? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

LTpaul

is daar te komen zonder op mijn bakkes te gaan met die witte zooi :?

QuattroFrits

Citaat van: "LTpaul"is daar te komen zonder op mijn bakkes te gaan met die witte zooi :?

JA, met het koekblik(op 4 wielen). :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.


QuattroFrits

Citaat van: "LTpaul"is dat leuk?

Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ik ga dus niet meer door de pekel met mijn brommert want het kost je de velgen en zo.
Daarom het extra koekblik erbij gekocht.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

LTpaul

is het wel de moeite om daar 140km voor te gaan?

QuattroFrits

Citaat van: "LTpaul"is het wel de moeite om daar 140km voor te gaan?

Geen idee :oops: , ik ben er nog nooit geweest en om te kijken is 140Km niet effe niks. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "LTpaul"is het wel de moeite om daar 140km voor te gaan?

tis een kleine zaak; ik zou er geen 140 km voor reizen; maar moet je lekker zelf weten; ik zou het iig top vinden om veel MFL-ers te zien:wink:

mss ergens achteraf samen bakkie doen??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Helaas, moet m'n zolder nog opruimen....... :lol:

Ga mss zaterdag ff kijkje nemen.........bakkie nemen....
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

LTpaul

140km met de trommel is straf, en die smerige sneeuw is morgen nog niet weg :(  
ik denk dat we het te goed houden.

ben nog een toertocht aan het uitzetten voor bevriende motorhandelaar/monteur in Deurne, kan daar beter mijn tijd aangeven.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"Helaas, moet m'n zolder nog opruimen.

zou ik zeker doen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away