Hoofdmenu

nieuw bericht

Gestart door Karin, 03 januari, 2006, 15:50:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik heb de afgelopen dagen al paar keer een melding gehad dat er nieuw bericht is. Maar als ik dan wil checken is er geen bericht aanwezig. Kan het zo zijn dat diegene het bericht weer kan verwijderen? Wel irritant overigens  :evil:

QuattroFrits

Ik had precies hetzelfde maar de inbox is altijd leeg :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Nergens problemen mee... reset anders eens de geschiedenis en gooi alle cookies weg. Daarna moet je wel op elke site waar je ingelogd was opnieuw inloggen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


R-yen

Citaat van: "Karin"Ik heb de afgelopen dagen al paar keer een melding gehad dat er nieuw bericht is. Maar als ik dan wil checken is er geen bericht aanwezig. Kan het zo zijn dat diegene het bericht weer kan verwijderen? Wel irritant overigens  :evil:

Het is inderdaad mogelijk om een verzonden bericht te verwijderen voordat de ontvanger deze gelezen heeft.

Karin

Citaat van: "Herr Tod"Nergens problemen mee... reset anders eens de geschiedenis en gooi alle cookies weg. Daarna moet je wel op elke site waar je ingelogd was opnieuw inloggen.

Daar ligt het niet aan. Ik krijg een melding via de mail dat er een bericht is voor me, met tijdstip erbij vermeld. Maar de mail komt altijd op mijn thuisemailadres aan, dus hier op mijn werk merk ik dat niet meteen. :?

Karin

Citaat van: "R-yen"
Citaat van: "Karin"Ik heb de afgelopen dagen al paar keer een melding gehad dat er nieuw bericht is. Maar als ik dan wil checken is er geen bericht aanwezig. Kan het zo zijn dat diegene het bericht weer kan verwijderen? Wel irritant overigens  :evil:

Het is inderdaad mogelijk om een verzonden bericht te verwijderen voordat de ontvanger deze gelezen heeft.

Kan dat niet gewijzigd worden? Want ik vind dat eigenlijk overbodig. Waarom zou iemand dat weer verwijderen? Is alleen maar irritant.

DeWitte

denk dat het een beetje inherent is aan dit systeem; PhpBB,. Wellicht dat R-yen een oplossing kan bieden?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"denk dat het een beetje inherent is aan dit systeem; PhpBB,. Wellicht dat R-yen een oplossing kan bieden?  :wink:

:roll: Gewoon geen bericht sturen als je het toch niet wil sturen. :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"denk dat het een beetje inherent is aan dit systeem; PhpBB,. Wellicht dat R-yen een oplossing kan bieden?  :wink:

:roll: Gewoon geen bericht sturen als je het toch niet wil sturen. :worship-cool:
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: "Dwars"denk dat het een beetje inherent is aan dit systeem; PhpBB,. Wellicht dat R-yen een oplossing kan bieden?  :wink:

wellicht een gebruiker die dacht dat het wissen van een bericht uit de outbox alleen het bericht uit zijn eigen mailbox zou gaan??

oplossing om van de emails af te zijn is de optie "Breng me op de hoogte als ik nieuwe Privé berichten heb:" op nee te zetten in je profiel.