Hoofdmenu

Denktank

Gestart door DeWitte, 07 januari, 2006, 09:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"of heb je 'n bierbuik

:shock: wat zeg jij nou?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik pak mijn jongste (9) nog niet achterop De oudste (12) gaat al ongeveer vanaf haar 11e achterop, eigenlijk sinds ze zich wel goed weet vast te houden...Ga ik wel niet de autoweg op en rij ik ook als een meisje, met en met iets sneller en platter. Uiteraard heeft ze dan een passende broek,jas en helm op/aan voor op de motor, met de nodige extra protectie ingebeouwd. De jongste moet nog ff wachten totdat deze ook 11/12 jaar is en zich weet vast te houden..

Ik zou een kleine meid van 7 of 8 niet graag meenemen, maar af en toe een ijsje eten in epen moet kunnen, al moet je daarvoor dan jezelf, je rijstijl en je motor aanpassen..Ik zou idd wel voor voldoende steun zorgen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Laatst gezien: een scharnierende kentekenplaat die door de rijwind "opgetild" word zeg maar en dan bijna horizontaal hangt .8) Als je stilstaat of langzaam rijd, hangt ie zeg maar "normaal". Bestaan daar "kentekenplaathouders" voor die je in de handel kunt krijgen?? of zelf maken en hoe? Iemand een Idee.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Laatst gezien: een scharnierende kentekenplaat die door de rijwind "opgetild" word zeg maar en dan bijna horizontaal hangt .8) Als je stilstaat of langzaam rijd, hangt ie zeg maar "normaal". Bestaan daar "kentekenplaathouders" voor die je in de handel kunt krijgen?? of zelf maken en hoe? Iemand een Idee.

ik heb ongewild een soortgelijk effect bij mijn plaat. Ik heb een rubberstrip (zit origineel bij de lamp) waarmee de plaat bovenaan vast zit en had de onderkant met dubbelzijdige tape vastgeplakt. Toch bleek dat de dubbelzijdige tape niet goed genoeg plakt. Je zou de plaat op een rubberLap kunnen zetten en hem alleen aan de bovenkant vastschroeven dan gaat hij van zelf omhoog als je wat harder rijd.
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Het idee is natuurlijk leuk, maar denk dat het risico op een bekeuring met zo'n plaat groter is als geflitst worden met 'af en toe' te hard rijden
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: "SuzukiLimburg"Het idee is natuurlijk leuk, maar denk dat het risico op een bekeuring met zo'n plaat groter is als geflitst worden met 'af en toe' te hard rijden

wie wil er nou te hard rijden ? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Niemand, daarom moeten de max. toegestane snelheden ook omhoog  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: "SuzukiLimburg"Niemand, daarom moeten de max. toegestane snelheden ook omhoog  :D


:stupid:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "SuzukiLimburg"Niemand, daarom moeten de max. toegestane snelheden ook omhoog  :D


:stupid:

140 mooie snelheid :wink:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Door de bebouwde kom bedoel je dan, neem ik aan :?:   :wink:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Dus nog iemand ne idea?? hoe te maken? waar te kopen?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Lijkt me niet zo moeilijk, hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

Men neme een lang scharnier (zie voorbeeld foto), monteert de ene helft aan de kenteken houder en de andere helft aan de bovenkant van de kentekenplaat en voila.

Foto is natuurlijk ter illustratie en het moet zeker niet zo'n heavy duty scharnier zijn. Gewoon zon dun langwerpig scharnier dat ze vroeger in kastjes gebruikten.



EDIT:
Zo'n scharnier bedoel ik dus;
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Citaat van: "Dwars"Dus nog iemand ne idea?? hoe te maken? waar te kopen?  :wink:

http://www.mannsmotorsports.com/fastags/

Maar hier heb je in 2004 volgens mij ook al heen gekeken :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Citaat van: "SuzukiLimburg"Lijkt me niet zo moeilijk, hoef je niet voor gestudeerd te hebben.

Men neme een lang scharnier (zie voorbeeld foto), monteert de ene helft aan de kenteken houder en de andere helft aan de bovenkant van de kentekenplaat en voila.

Foto is natuurlijk ter illustratie en het moet zeker niet zo'n heavy duty scharnier zijn. Gewoon zon dun langwerpig scharnier dat ze vroeger in kastjes gebruikten.


Ja en dan lekker op de wind meewapperen, dat valt niet op als de pigs achter je staan bij het stoplicht. :lol:

Dan zou ik wel iets maken zodat ie in 'ruststand' ook redelijk gefixeert is.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"Dus nog iemand ne idea?? hoe te maken? waar te kopen?  :wink:

http://www.mannsmotorsports.com/fastags/

Maar hier heb je in 2004 volgens mij ook al heen gekeken :mrgreen:

das me te duur/ingewikkeld :?  ga in me kasten graven idd naar een "pianoscharnier" oid. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away