SuzukiLimburg's nieuwe bike

Gestart door SuzukiLimburg, 13 januari, 2006, 11:52:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Hallo Allemaal,

maar ik heb uit betrouwebare bron begrepen dat dit wel in orde is.

Groeten van een (motor) gek!

:evil: En welke gek doet nou zoiets :twisted:

Trouwens, ook welkom hier. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

lange

Welkom op MFL. Ben ook maar pas hier, is wel gezelig hier. :yes6rs:
prilia rijder

Hou het rubber onder

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Rookie


SuzukiLimburg

Aangezien ze mijn RF600 geklauwd hebben, heb ik mij een Suzuki TL1000S gekocht.
Bij deze de eerste foto, meerdere zullen volgen.
Bouwjaar is 1997, kilometerstand 19500 (bij aankoop).
Ut fitske lup wie un hel  :twisted:



Dit is de standaard trim zoals ik hem heb gekocht. Er gaan wat dingetjes aan veranderen om hem wat op te vrolijken.
Uit de states zijn al een berg spulletjes onderweg van Pro-bolt. Goud geanodiseerde schroeven, dekseltjes, boutjes etc. Het 'thema' van de bike word rood met gouden accenten.

Er zitten overigens al open carbon Laser uitlaten op. Hört sich richtig gut an  :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

angel

sjoon fietske,
hang um vast met flink get sloten



neet  dat ze um nog un keer weg haole

Desmo-devil

Hoera hij is rood en een dikke twin, nog even dan....
Rood met gouden accenten ? Dat heb ik meer gezien. :lol:
Prachtige motor . Proficiat.

The Dominator

Citaat van: "SuzukiLimburg"Het 'thema' van de bike word rood met gouden accenten.

Er zitten overigens al open carbon Laser uitlaten op. Hört sich richtig gut an  :lol:

cool fitske..... maareh rood met goud? dan kom jer bijna niet onderuit om een blingbling bitubo-shock eronder te schroeven (niet alleen voor de kleur maar ook vanwege de %^#$kwaliteit van de originele shock :mrgreen:

vraag maar es aan die andere TLers hier oppe site........ (of zijn dat gewoon posers??)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

SuzukiLimburg

Volgens mij zitten er niet zo heel veel TLers oppe site hier.
Maar ik heb inderdaad begrepen van het TL1000 forum dat zo'n beetje iedereen zijn vering heeft aangepast, al heb ik wel het idee dat de meesten het doen omdat de anderen zeggen dat het nodig is.

Tot nog toe heb ik niet echt veel kunnen rijden en al zeker niet voluit, dus heb nog niet echt gemerkt dat de vering zo slecht is als dat men zegt. Als ik echt (zelf) tot de conclusie kom dat het nodig is dan zullen er zeker een keer Bitubo shocks onder komen.
Ben alleen bang dat dat een rib uit mijn lijf zal zijn.  :D

Morgen komt de schade-expert. Eens kijken hoeveel geld we die gast uit zijn tas kunnen kloppen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Ik denk ook dat , zoals de meeste van ons (op de weg) rijden het zwaar overdreven is dat de standaard shock niet voldoet. Natuurlijk is een bitubo of ohlins shock beter dan het standaard spul, maar je moet je inderdaad afvragen of het geld dat je daarin moet investeren voor jou ook daadwerkelijk noodzakelijk is.
Ik ben ervan overtuigd dat de meeste vervangingsonderdelen alleen worden aangeschaft omdat dat  zo stoer uit ziet.
Ik ken heel wat motorrijders die kost wat kost met ohlins willen rijden en ondertussen nog geen deuk in een pakje boter sturen. Een goed afgestelde standaard vering doet het dan net zo goed imo, maar uiteraard moet iedereen dat zelf weten.

DeWitte

mooie fits, suc6 ermee 8) enne Bitubo rules :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Generaal


karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ik denk ook dat , zoals de meeste van ons (op de weg) rijden het zwaar overdreven is dat de standaard shock niet voldoet. Natuurlijk is een bitubo of ohlins shock beter dan het standaard spul, maar je moet je inderdaad afvragen of het geld dat je daarin moet investeren voor jou ook daadwerkelijk noodzakelijk is.
Ik ben ervan overtuigd dat de meeste vervangingsonderdelen alleen worden aangeschaft omdat dat  zo stoer uit ziet.
Ik ken heel wat motorrijders die kost wat kost met ohlins willen rijden en ondertussen nog geen deuk in een pakje boter sturen. Een goed afgestelde standaard vering doet het dan net zo goed imo, maar uiteraard moet iedereen dat zelf weten.

Maar als je al verschil voelt als je het hok van de standaard ligt als je een WP eronder hebt  i.p.v. die rotatie meuk , is het toch wel de moeite.
Egaal hoe je rij skills zijn.

@suzukilimburg, . Er zijn hier meer TL's dan gixxers. :yes6rs: dat zie je verder nergens .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "Dwars"mooie fits, suc6 ermee 8) enne Bitubo rules :mrgreen:

:stupid:

8) leuk machienke  :thumbsup:
Smells like rubber