navigatiesystemen

Gestart door DeWitte, 17 januari, 2006, 19:26:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

#255
welk model van Medion zou je willen vergelijken met de etrex van Garmin ?  :confused:



@Dwars , als je wil zien waar je uithangt kun je beter kijken naar Garmin edge 605/705 :



Persoonlijk zou ik het doen met een gps V:



Die krijg je voor een habbekrats op marktplaats , heeft het formaat van een late 90-s gsm  en kun je zèlfs nog inzetten als navigatie systeem als je er city select kaarten op gooit.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

die edge 605 of 705 zijn wel ook 3a 4x zo duur? 80- tegen dik 300 euro
wat kan die Etrex eigenlijk wel? (om verwarring te voorkomen hij is bedoeld om de wandelen en daarbij gemid snelheid, afgelegde afstand en simpel navigeren? )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

De etrex kan zgnd waypoints opslaan en daar naar toe navigeren (niet via de weg, maar in rechte lijn) .
De waypoints en je tracklog zijn ook je enige referenties op het scherm, geen kaart dus.

Ik neem aan dat je via de tracklog die andere gegevens die je wil kan genereren.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

waarom neem je geen GPS60csx
hebben jullie beide wat aan kun je ook op de brommer zetten

DeWitte

thanx voor jullie tips, ik ga morgen eens met notter bellen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Vessem, achter eindhoven, heeft ook een waypoint zaak.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Over Medion gesproken. Dat spul wil je liever niet hebben.  :puke: Wij hadden op de zaak een telefoonnummer dat 1 cijfer verschil met de doorkiesnummers van Medion had. Je wil niet weten wat ik (ondanks dat ik duidelijk aangaf dat wij niks met hun te maken hadden) allemaal naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen. :twisted: Ik hoef in iedergeval niks van Medion hebben.
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: QuattroFrits op 25 november, 2009, 19:28:28
Vessem, achter eindhoven, heeft ook een waypoint zaak.

thanx Frits
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

#263
ik heb wel een medion laptop, één keer defect, na wat googlen erachter gekomen dat het probleem hoogstwaarschijnlijk in het werkgeheugen (of in het moederbord) zat, na het plaatsen van nieuw werkgeheugen van een paar tientjes liep dat ding weer als een tiet, na een paar jaar was ook de accu aan vervanging toe, was zo maar te bestellen bij een on-line accuboer, hij is weer als nieuw, staat nou als reserve hiero :oops:
Dit alles in tegenstelling tot een hp laptop van toendertijd 5000 gulden die na 2,5 jaar het tweede moederbord opblies en total-loss werd verklaart door hun service-dienst, gelukkig had ik die bij de leverancier 3 jaar bijverzekerd op nieuwwaarde :yes6rs:

on topic: koop maar zo'n mooie met veel bling-bling, spraakgestuurd, touchscreen, werelddekking, levenslange updates, verwisselbare covers, vetleren gucci tasje, waterdicht tot 200 mtr, ingebouwde make-up spiegel en nog veeeeeeel meer, 't is tenslotte voor je vrouw en dan is het beste maar nauwelijks goed genoeg :lol: :lol:  
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

 :shock: gloof dat jij jek bent geworre :-X, alles prima zolang een vrouw niet te duur wordt wa? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away