Dit zijn mijn GROTE vrienden

Gestart door Road Racing Tonnie, 19 januari, 2006, 16:10:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"Da's mooi Tonnie!
Ik kom eens snel langs om die machine te bekijken!

Is het nog een echte Engelse Enfield?

Is het in dat geval niet Royal Enfield  :?:

Vanaf 2000 mocht ook de Indiase Enfield, de naam Royal gebruiken,  dat het eerder net mocht, om redenen die ik (nog) niet precies weet Hub.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Raaz

Altijd maar doorgaan!!!  8)

Veel plezier met je uitbreiding!  :wink:

Steefke™

Hallo Tonnie,

Ik vond het hartstikke leuk om jou en Ma racing nu dan toch in levendelijve te ontmoeten. Groetjes, Steefke :yes6rs:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 05 november, 2007, 10:29:38
Hallo Tonnie,

Ik vond het hartstikke leuk om jou en Ma racing nu dan toch in levendelijve te ontmoeten. Groetjes, Steefke :yes6rs:

Helemaal mee eens, was een leuke verrassing en het was heel gezellig.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Waren we dat niet al van plan om eens samen naar Ruurlo te rijden en daar naar het Motormusea bij Tonnie te gaan kijken...vlaai nemen we ook wel mee toch ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

kan het alleen maar aanbevelen  :worship-cool: en vlaai gaat er daaro altijd wel in  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Jullie zijn van harte welkom, en mijn verzameling is vanavond weer uitgebreidt, met een raceoverall helm laarzen, van een vrouwlijke coureur.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joep

Toevallig Ans Putman  :-X  :lol:

En vlaai meenemen is altijd een goed idee, al geit bienesjtich (wie sjriefse det?) d'r ouch in.

Road Racing Tonnie

Nadat de Yamaha Supertenere verkocht is, heb ik mij dit gooi en smijt speeltje gekocht, morgen krijg ik hem.
Yamaha
TDM
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

zo'n TDM heb ik ook over zitten twijfelen; mooie pretentieloze en strak sturende brommert: wel een paar open uitlaatjes onder wa :mrgreen:

veel geluk ermee :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 10 september, 2008, 15:32:24
zo'n TDM heb ik ook over zitten twijfelen; mooie pretentieloze en strak sturende brommert: wel een paar open uitlaatjes onder wa :mrgreen:

veel geluk ermee :cool:

Dank U Hub, en v.w.b de uitlaatjes ;)



Ixil competitie uitlaatjes, je weet wel, roggel roggel grauw grauw bam bam en dan nog een beetje heftiger. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Hier dan de echte foto,s v/d TDM.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

 :thumbsup: Veel plezier ermee Tonnie  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

euh, zal ik het zeggen, of toch maar niet :-X
Gisteren was ik bij een hele goede bekende van mij, heb die in de jaren zeventig, bijgestaan als steun en toeverlaat, toen hij zich met zijn Yamaha TZ op de Int racepistes begaf, en nu een motorzaak heeft.
En ergens in een hoekje stond daar een Jawa 350cc 2 cil, weg te kwijnen, dik onder het stof, maar helemaal compleet, ik vond dat best wel zielig, en jullie raden het al :yes6rs:, dit PK pakhuis gaat binnenkort, een beter leven tegemoet, en zal hij ook regelmatig uitgelaten worden.

p/s foto is niet van De motor.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********