11 maart 18:00 Pocketbiken in Hasselt !

Gestart door DeWitte, 22 januari, 2006, 20:35:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Ik ga misschien ook mee, maar niet om te rijden want dan rij ik daarna enkele weken nergens meer in of op.

Hoe wordt naar Hasselt gereden, Met koekblik of met brommert :?:

Supporteren en kinderverslechteraar ben ik ook nog wel goed voor. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

PS, indien met koekblik en ik ga mee, kan ik eventueel wel de chauffeur uithangen voor enkele personen, ik drink normaal gesproken ook geen alcohol. :D
Ik hoor wel iets.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Beste Frits, dit is een motorforum, alleen de watjes gaan met het blik :D

(kan ik achterin jouw quattro :rofl: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Beste Frits, dit is een motorforum, alleen de watjes gaan met het blik :D

(kan ik achterin jouw quattro :rofl: )

Dacht ik toch echt dat alleen sissies dat deden.
En achter in mijn quattro kan altijd, dan rij ik voorop jij erachter en ik dan boven op de rem.
Gegarandeerd dat je dan achterin zit maakt niet uit bij welke van mijn twee quattro's :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

Citaat van: "Dwars"
supporters: Angel-inMe, Suzuki-Girl, Karin, Liekje? Gieskes jr? 8)

Ik denk dat Liekje ook mee wil rijden  :wink: .

Mounty

tja, mijn oudste zou ook wel willen...maar helaas moet vrouwlief werken en heb ik geen vervoer..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"tja, mijn oudste zou ook wel willen...maar helaas moet vrouwlief werken en heb ik geen vervoer..

Kijk, dit bedoel ik nu.
Vrouw is met de motor werken, dan kun je toch met het koekblik mee, want ik krijg te horen dat het een MOTORFORUM is en er niet met koekblikken gereden wordt, of niet soms Joepie 58.

Ron, we zien wel wat ze willen, als ik mee ga is het mogelijk met het koekblik en dan heb ik ruimte genoeg voor jou en je zoon.
Maar als iedereen met de brommert gaat zal ik dat dan waarschijnlijk ook doen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"tja, mijn oudste zou ook wel willen...maar helaas moet vrouwlief werken en heb ik geen vervoer..

Kijk, dit bedoel ik nu.
Vrouw is met de motor werken, dan kun je toch met het koekblik mee, want ik krijg te horen dat het een MOTORFORUM is en er niet met koekblikken gereden wordt, of niet soms Joepie 58.

Ron, we zien wel wat ze willen, als ik mee ga is het mogelijk met het koekblik en dan heb ik ruimte genoeg voor jou en je zoon.
Maar als iedereen met de brommert gaat zal ik dat dan waarschijnlijk ook doen.

oke Quatro, mijn zoon weet ik echter niet te vinden...mischien loopt er ergens wel wat van me rond..haha..ik neem me dochter(s) wel mee als ik meega..zal het deze week er eens over hebben thuis..(ben ook gehuwd dus heb ook een baas..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
oke Quatro, mijn zoon weet ik echter niet te vinden...mischien loopt er ergens wel wat van me rond..haha..ik neem me dochter(s) wel mee als ik meega..zal het deze week er eens over hebben thuis..(ben ook gehuwd dus heb ook een baas..)

Wie zoekt, die vindt. (voor je zoon) :rofl:
Dochter(s) moet je misschien ook nog maken. :angel:
Een hond heeft een baas, ik heb twee honden dus voer ik het overwicht. :D

we horen, zien of lezen wel wat iedereen wil en trekken daarna wel onze conclusie's. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Miss Triumph gaat óók mee!
Ze is hard bezig met ziczelf MFL lid te maken, maar het wil ff nog niet lukken.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Citaat van: "Dwars"Dus 11 maart Pocketbiken Hasselt  18:00uur !

Voorstel: Trefpunt parkeerplaats Mc-Donalds Geleen Rond 17:00uur  :?: (van daaruit is het ongeveer 20min rijden)

Is dit voorstel aangenomen?  :lol:
Trouwens een adres zou ook wel handig zijn.

B-Witch

verzameladres?


waar die grote M staat :rofl:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Ik bedoel het adres in Hasselt  :mrgreen:  :wink:

Miss Triumph

Ik wil graag mee, moet je in gewone kleding of motorpak aan? :shock:  Ik hoorde dat schoenen aardig kunnen slijten van al dat laag bij de grondse :?:  :idea:

DeWitte

Update: 11 maart Pocketbiken Hasselt  18:00uur !

wie tot nu toe?
-Hakinnen
-Hakinnen Jr.
-Dwars
-Herr Tod
-R-yen
-BusaBerke
-Rookie
-Whom Bom
-Ndagh
-Liekje
-Ms Triumph
-HayaSjeelski (onder voorbehoud)
-Gieskes?

supporters: Karz (ACTION TEAM fotograaf :lol: ) Angel-inMe, Suzuki-Girl, Karin, Gieskes jr?, Quatro Frits, Fz Ron?, Joepie 1958?  8)

13 man rijden dus :wink: Mocht er nog iemand mee willen pocket-biken? laat het ff weten.  er kunnen 15 man rijden :wink:

Dus: Trefpunt parkeerplaats Mc-Donalds Geleen Rond 17:00uur  :?: (van daaruit is het ongeveer 20min rijden) Ndagh (Gert) zal ons aan bij car-poolplaats (nabij afrit Helchterhoef) opwachten en voorrijden naar de Hal.
Daar kun je (knie & elleboog) bescherming en zelfs een helm lenen (alhoewel dit niet mijn voorkeur zou hebben, neem me eigen potje wel mee) Makkelijke en toch beschermende schoenen zijn uiteraard handig (ik laat me rally- laarzen thuis, heb nog een oud paar motolaarzen staan), beschermende kleding is tuurlijk ook niet verkeerd (dus Ms Triumph niet in de hotpants met de pumps aan, want buiten dat dit onveilig is zou dit ook psychologische oorlogsvoering zijn :wink: ).

We kunnen 2 sessies van 15 min (met pauze tussenin) rijden.  En Haki Jr gaat winnen :wink:

Jot ?? bevestig dan ff hieronder :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away