Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

met beleid lijkt me toch wel de remedie 8)  goed warm rijden en steeds stukkie opvoeren die toeren :wink: het beste nog met wisselende belasting ( berg op en af en mss met duo of bagage) dan leert ie wel trekken :twisted: of je nou perse die 1000km moet aanhouden? :? koop daarom die demo: die rij je ech nie aan gort  :P en mocht het onverhoopt wel gebeuren zeg je toch gewoon dat je een meisje bent en blonT :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wat ik allemaal niet kapot krijg...wil je niet weten :oops:
Maar ik neem ook aan dat die motor netjes nagekeken wordt voor ie daar weg gaat.
En idd garantie heb ik toch dan nog bijna 2 jaar. 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Inrijden met de huidige technieken doen ze niet meer zo aan. Tenminste bij de auto's van soepzoeki dan :roll:

DeWitte

He AIM, hoest met jouw nw brommert?? ga je voor die TDM?? stoer hoor een meid daarop koetschend 8) vooral die gele is in mijn ogen de mooiste uitvoering ooit :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Mijn keuze is ineens gemaakt...de GSR!!! :yes6rs:

:worship-cool:  goeie keuze!

En inrijden is volgens mij nog steeds een belangrijk item!
Als er één of andere malloot bij een maagdelijke km stand waanzinnige toerentallen gaat draaien, kan dat zeker gevolgen voor het blok hebben.
Dat is altijd het risico als je iets gebruikt koopt, en zeker bij een demo!

Ik zou zo'n demo alleen kopen als de prijs echt heel interessant is.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"

:worship-cool:  goeie keuze!

Ik heb gewoon goeie smaak :angel:



Citaat van: "Busaberke"Ik zou zo'n demo alleen kopen als de prijs echt heel interessant is.

Zal nog moeten blijken, ga dalijk ff langs bij Motoport, ff onderhandelen, anders gewoon een verse uit de krat :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"He AIM, hoest met jouw nw brommert?? ga je voor die TDM?? stoer hoor een meid daarop koetschend 8) vooral die gele is in mijn ogen de mooiste uitvoering ooit :yes6rs:

Die van mij staat nog te koop dus even afwachten, zolang koop ik niks nieuws maar die TDM is wel vet en zeker die gele, ik hou hem wel in de gate ;)

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Die van mij staat nog te koop dus even afwachten, zolang koop ik niks nieuws maar die TDM is wel vet en zeker die gele, ik hou hem wel in de gate ;)

Hee AIM, denk je ook aan de kleur van je pak. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "AngelInMe"Die van mij staat nog te koop dus even afwachten, zolang koop ik niks nieuws maar die TDM is wel vet en zeker die gele, ik hou hem wel in de gate ;)

Hee AIM, denk je ook aan de kleur van je pak. :wink:

Die is zwart dus past overal bij ;)

DeWitte

vrouwen zijn de beter bestuurders?

De eeuwenoude strijd tussen de seksen over wie er de betere bestuurder is, lijkt beslecht in Duitsland. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat vrouwen over het algemeen als de beste autobestuurders worden gezien. Slechts 25% van de 1.900 ondervraagden vindt mannen betere chauffeurs. Een zeer opvallende uitslag omdat vijf jaar geleden nog de helft van de deelnemers liever bij een man in de auto stapte. Nog opmerkelijker: van de ondervraagden was 69% man. Het grootste voordeel van een vrouw achter het stuur zou vooral haar attente rijgedrag zijn. Volgens 63% maakt dat een vrouw een prettigere verkeersdeelnemer. Op de vraag wie het beste reageert in panieksituaties geeft 54% als antwoord de man, maar dit was 5 jaar geleden nog 80%. De opvattingen blijken wel te verschillen tussen de leeftijdsgroepen. Van de deelnemers tot 29 jaar denkt 35% dat mannen betere chauffeurs zijn, tegen nog maar 17% in de categorie 50 tot 59 jaar.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dat is geen nieuws... dat wisten wij allang :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Gaan we weer...

Wat is een bestuurder ?

Gaat het om lief alle verkeersregeltjes volgen goed kijken , misschakelen en iedereen ophouden , women rule.
Gaat het om simpelweg de auto ergens neerzetten voor de deur ipv van 3 straten verderop omdat daar nog een strook van 100 meter vrij was, men rule.

In dit soort onderzoeken wordt er niet gekeken naar voertuigbeheersing, omdat dat niet belangrijk is voor de verkeersveiligheid, toch hoort dat wat mij betreft ook bij de eigenschap van een goede bestuurder.  Je kan 100x je auto laten afslaan , dan slaag je nog bij het CBR, als je maar kijkt als je wegrijdt :roll: .


sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 11 augustus, 2009, 08:30:34
Gaan we weer...

Wat is een bestuurder ?

Gaat het om lief alle verkeersregeltjes volgen goed kijken , misschakelen en iedereen ophouden , women rule.
Gaat het om simpelweg de auto ergens neerzetten voor de deur ipv van 3 straten verderop omdat daar nog een strook van 100 meter vrij was, men rule.

In dit soort onderzoeken wordt er niet gekeken naar voertuigbeheersing, omdat dat niet belangrijk is voor de verkeersveiligheid, toch hoort dat wat mij betreft ook bij de eigenschap van een goede bestuurder.  Je kan 100x je auto laten afslaan , dan slaag je nog bij het CBR, als je maar kijkt als je wegrijdt :roll: .




Rijgedrag op de weg, daar gaat het om, en daar kunnen mannen nog wat van leren......

en ja dit had ik verwacht, mannen zullen zich nooit gewonnen geven in deze strijd, typisch man.  :-X
Vergeet daarbij niet Karz, dat mannen en vrouwen precies hetzelfde rijexamen moeten afleggen, incl alle bijzondere verrichtingen  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13
Citaat van: karz op 11 augustus, 2009, 08:30:34
Gaan we weer...

Wat is een bestuurder ?

Gaat het om lief alle verkeersregeltjes volgen goed kijken , misschakelen en iedereen ophouden , women rule.
Gaat het om simpelweg de auto ergens neerzetten voor de deur ipv van 3 straten verderop omdat daar nog een strook van 100 meter vrij was, men rule.

In dit soort onderzoeken wordt er niet gekeken naar voertuigbeheersing, omdat dat niet belangrijk is voor de verkeersveiligheid, toch hoort dat wat mij betreft ook bij de eigenschap van een goede bestuurder.  Je kan 100x je auto laten afslaan , dan slaag je nog bij het CBR, als je maar kijkt als je wegrijdt :roll: .




Rijgedrag op de weg, daar gaat het om, en daar kunnen mannen nog wat van leren......

en ja dit had ik verwacht, mannen zullen zich nooit gewonnen geven in deze strijd, typisch man.  :-X
Vergeet daarbij niet Karz, dat mannen en vrouwen precies hetzelfde rijexamen moeten afleggen, incl alle bijzondere verrichtingen  :roll:

vrouwen zijn imo echt wel de veiligere en dus ook betere bestuurders. Ik zit er dan ook heel graag naast als ik gezopen heb naar huis, nadat ik eerst zelf de auto uit het parkeervak heb gezet, uiteraard :mrgreen: nuchter rij ik liever zelf :rofl:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13

Rijgedrag op de weg, daar gaat het om, en daar kunnen mannen nog wat van leren......


Precies, alleen de criteria van 'rijgedrag op de weg' is veilig van A naar B komen.  Dan kan ook als je hem in de 1 zet en vervolgens voorruit bolt op de startmotor. Dat je een heel dorp gek maakt met je gekloot doet er niet toe.
Daarom hebben dit soort onderzoeken geen waarde.

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13
en ja dit had ik verwacht, mannen zullen zich nooit gewonnen geven in deze strijd, typisch man.  :-X

Als je met deze strijd , dit onderzoek bedoeld:
Ik geef me wel gewonnen als je goed leest. Jullie doen het vast beter qua 'rijgedrag op de weg' , want als je niet te hard rijdt , in 90 graden houding achter het stuur zit , goed kijkt , 1 km voor het stoplicht/afslag van het gas afgaat etc. dan krijg je daar punten voor.
Alleen, tja .. dat is jammer :mrgreen:


Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 augustus, 2009, 08:39:13
Vergeet daarbij niet Karz, dat mannen en vrouwen precies hetzelfde rijexamen moeten afleggen, incl alle bijzondere verrichtingen  :roll:

Ja en ?  een paar van die bezondere verrichtingen mogen foutgaan , dus do the math. Keurig rijden op de weg allemaal ok, nu de verrichtingen, vooruit het parkeervak lukt nog net, keren op de weg.. fuckup ... bocht achteruit .. fuckup .. even wat traantjes en naar huis met een rijbewijs.

Ik heb ook liever alleen vrouwen op de weg, veel veiliger.
Alle mannen met de fiets, dan is nog maar de helft parkeerplek nodig. Dan kunnen de vakken 2x zo groot gemaakt worden en blijft de lak ook heel .

sometimes the same is different, but mostly it's the same.