Vrouwluuj Motorpraat Topic

Gestart door suzuki-girl, 25 januari, 2006, 09:35:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard K.

Citaat van: "FZ_Ron"
Wat is daar niet mis mee bedoel je.. :twisted:

Hey wat mij betreft mag je het best n leuke foto vinden (of een lelijke foto, of een lelijke meid/mooie meid whatever). Maar voor de rest  is daar niks mis mee. punt.

Als je er anders over denkt, mag van mij best hoor. Maar dan ben je in mijn ogen behoorlijk kortzichtig en vooringenomen. Jammer. Ik hou zelf niet zo van vooroordelen.

Ik vind het best aardig n stoere pot op een leuke roze GS. Heeft toch iets onbereikbaars........ LOL!
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

B-Witch

Nou geen geruzie, over smaak valt wel degelijk te twisten, en gelukkig maar, ieder zijn eigen mening en smaak :wink:

Voor we hier nog verder offtopic gaan,

Stelling:

Mannen scheppen graag op tegen hun motorvrienden, Vrouwen helpen elkaar liever met goed advies........


tis niet gezegd dat dit mijn mening is he, ik roep ook maar wat :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "AngelInMe"Zit ik ook eens te zoeken op roze gs, kom ik dit tegen :shock:


Whoehahaha ............... PRICELESS!!
Wanneer is die foto gemaakt?
Op een roze zaterdag ? :rofl:
:rofl:  :rofl:

Whaahhaha kijk ook hoe blij hij er mee is op die foto , ram aan het smilen !!
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Nou geen geruzie, over smaak valt wel degelijk te twisten, en gelukkig maar, ieder zijn eigen mening en smaak :wink:

Voor we hier nog verder offtopic gaan,

Stelling:

Mannen scheppen graag op tegen hun motorvrienden, Vrouwen helpen elkaar liever met goed advies........


tis niet gezegd dat dit mijn mening is he, ik roep ook maar wat :wink:

Ja zo roep je vaker wat :P Maar ik ben het er wel mee eens :!:
Wij helpen elkaar onderling natuurlijk. Waarover moeten we opscheppen? Pk's? De kleur? De vormgeving?

Wij gaan touren om te touren en tussendoor natuurlijk een terrasje te pikken :lol: Wij gaan niet om te kijken wie ut snelste wegtrekt, het hardst kan rijden, als beste met de knie aan de grond komt of andere fratsen.
Maar dit is gewoon mijn gedachte hierover ;)

PatSpinner

Citaat van: "suzuki-girl"Mannen en vrouwen zijn verschillend in denken en doen (gelukkig maar).
Maar hoe zit dat als we het hebben over motoren.
Waar kletsen wij motorvrouwluuj onder mekaar het liefst over?
En hoe hoe denken de heren hierover?

Leuk om eens te weten te komen of de mening van de vrouwluuj  op motor gebied veel afwijkt van die van een man.

stelling:

Vrouwluuj zijn niet zo geintereseerd in PK's, het is hun meer te doen om de functionaliteit :?:

Mijn vriendin laat duidelijk merken dat ze zo een sticker ding maar niets vind (!?!) Maar snapt aan de andere kant niet dat ik de DUC prefer tov een chopper of toermotor... Hebben we al leuke discussies over gehad 8)  Maar inderdaad PKs zeggen haar niets (mij interesseren ze overigens ook niet veel)..
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

sticker-ding?? :? iig denk dat een duo (vrouw/vriendin) vooral gaat voor comfort, zithouding etc :?:

je ziet trouwens hoogst zelden dat een man als duo achterop bij zijn vriendin kruipt :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"sticker-ding?? :? iig denk dat een duo (vrouw/vriendin) vooral gaat voor comfort, zithouding etc :?:

je ziet trouwens hoogst zelden dat een man als duo achterop bij zijn vriendin kruipt :?

Stickerding : Japanse racer.... (niemand te beledigen, maar zo drukt ze het uit)...
Enne ik zou inderdaad zelf ook niet graag achterof een racer zitten...Op mijn Duc krijg je brandblaren achterop omdat je op de pijp zit..

P :oops:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Hakinnen

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Dwars"sticker-ding?? :? iig denk dat een duo (vrouw/vriendin) vooral gaat voor comfort, zithouding etc :?:

je ziet trouwens hoogst zelden dat een man als duo achterop bij zijn vriendin kruipt :?

Stickerding : Japanse racer.... (niemand te beledigen, maar zo drukt ze het uit)...
Enne ik zou inderdaad zelf ook niet graag achterof een racer zitten...Op mijn Duc krijg je brandblaren achterop omdat je op de pijp zit..

P :oops:

op een duc hoort ook niemand achterop .

monoposto  sempre

:wink:

DeWitte

sterker nog; daar kan niemand achterop :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"je ziet trouwens hoogst zelden dat een man als duo achterop bij zijn vriendin kruipt :?

Idd, zie je bijna niet, hoe zou dat komen?
zou het iets te maken kunnen hebben met ego? :lol:
of zijn het de mannen die hun vrouw inspireren om ook maar te gaan rijden?

iig, ik zit ook niet graag bij mr. Suzuki achterop, tis niet dat ie niet kan rijden, slechte zithouding, en zelf niet de controle hebben is de reden hiervoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik zie de Dames hebben versterking gekregen door Ms Triumph :wink: voorstellen mag deze pittige en straksturende dame zich zelf uiteraard 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Gelukkig weer een dame erbij, beetje back up kunnen we wel gebruiken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Speedtwin

stelling:

Vrouwluuj zijn niet zo geintereseerd in PK's, het is hun meer te doen om de functionaliteit :?:[/quote]

Waarom rijden jullie dan niet allemaal GS...........  :lol:

B-Witch

Citaat van: "Speedtwin"stelling:

Vrouwluuj zijn niet zo geintereseerd in PK's, het is hun meer te doen om de functionaliteit :?:

Waarom rijden jullie dan niet allemaal GS...........  :lol:[/quote]


Benen zijn te kort...kom niet aan de grond :twisted:  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Nou ik heb me weer wat aan de fiets hangen :?

Komen zondag terug van de motorzegening, ik sta op de oprit, wil de poort openmaken dus zet hem in de vrij, poort open dus wil hem in de 1 zetten is der wat met de koppeling. Dus achterom gezet. Wat blijkt nu: koppelingskabel doormidden, de binnenkabel dan  :o (gelukkig is het niet onderweg gebeurd...)

Dus even rondgebelt, motorhuis had nog een kabel liggen (de tandarts in echt niet, gek he? hahaha  :oops: ) dus die moet ik een dezer dagen vervangen :roll: (met een beetje hulp).

Vraag: doen de dames hier zelf nog een beetje aan onderhoud en eventuele reparaties? Of laten jullie dat allemaal aan de mannen over...