Hoofdmenu

Rockster 1200

Gestart door DeWitte, 28 januari, 2006, 09:07:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

zou dit um dan zijn? de nw Rockster 1200 8) by Beemer :?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

t_rex1970

Nou... die is dus helemaal af. Mooi.

Mounty

mag gezegd worden....ziet er mooi uit, alleen die uitsteeksels van de motor blijf ik lelijk vinden(cylinders). Met een kuipje of kapje wegwerken zou een optie kunnen zijn.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: "FZ_Ron"mag gezegd worden....ziet er mooi uit, alleen die uitsteeksels van de motor blijf ik lelijk vinden(cylinders). Met een kuipje of kapje wegwerken zou een optie kunnen zijn.

:shock: RU kidding me ? Dat vind ik net het coolste :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"mag gezegd worden....ziet er mooi uit, alleen die uitsteeksels van de motor blijf ik lelijk vinden(cylinders). Met een kuipje of kapje wegwerken zou een optie kunnen zijn.

:shock: van een boXer de cylinders wegwerken  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Nou oke FZ ron, koop jij dan maar een Honda Chemisch Toilet :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

:lol: had ik maar me mond gehouwe... :lol:
maar smaken verschillen nu eenmaal, anders zouden we allemaal op een beemer rijden, of op een chopper......dan zou het wereldje er heel anders uit gaan zien.

Daarom is het maar goed dat er verschil is in smaak...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik moet zeggen ziet er heel mooi uit  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

PatSpinner

Mooie fiets.. af   :thumbsup:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Hakinnen

vindt het niks...opgepepte scarver...


bedoel uh....neem een scarver en een superduke door elkaar , hang er ne boxer in een klaar.

Geeft u mij maar het oude model..met als mooiste boxer nog altijd de R1100 boxercup replica

DeWitte

scarver :shock: ech nie, blok is vd GS en de neus/koplamp waarschijnlijk a la K1200R  8) die ik btw echt VET vin, helaas veels te duur :cry:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Sorry boys, ik vind 'm lelijk

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"Sorry boys, ik vind 'm lelijk
:worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

TTigertje

Jawel! Best mooi!

Maar waarom staat er zo groot oliepeil op de zijkant :roll:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.