Motorfreaks Ride-Out 2006: Croix-en-Ternois

Gestart door NrGiZeR, 30 januari, 2006, 12:17:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Cyclebase"
Citaat van: "suzuki-girl"Zijn allemaal mooie foto's, van iedereen zo te zien, maar ik vind die van The Dominator wel het apartste, vooral die laatste :!: ...gaaf hoor, zo met die Vstrom door de bocht!!!!  8)

:stupid:  
Inderdaad hendig plat en aan de vonken te zien waarschijnlijk ook niet meer platter te leggen. Cool

jaja.."hemel" 'm nog maar wat op..krijgt ie dadelijk nog spatjes :wink:

uiteraard lag "dat platgaan" en de stuureigenschappen van die V-Strom aan de "very special Hakki prepared" voorvork.. :mrgreen:
:wink:  :wink:


Bertolli :?:  :?:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

The Dominator

Citaat van: "suzuki-girl"Zijn allemaal mooie foto's, van iedereen zo te zien, maar ik vind die van The Dominator wel het apartste, vooral die laatste :!: ...gaaf hoor, zo met die Vstrom door de bocht!!!!  8)
Citaat van: "Cyclebase"
:stupid:  
Inderdaad hendig plat en aan de vonken te zien waarschijnlijk ook niet meer platter te leggen. Cool


Citaat van: "Hakinnen"
jaja.."hemel" 'm nog maar wat op..krijgt ie dadelijk nog spatjes :wink:

uiteraard lag "dat platgaan" en de stuureigenschappen van die V-Strom aan de "very special Hakki prepared" voorvork.. :mrgreen:
:wink:  :wink:

en waarvoor nu nog mijn grote dank!! :worship-cool: denk dat ik anders nu ongeveer geen plek meer had om mn voeten op te zetten........

jawel, ik blijf t zeggen en zegt t voort zegt t voort! die veringsdude regelt t maar goed voor ons (me, myself and I) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.