Motorfreaks Ride-Out 2006: Croix-en-Ternois

Gestart door NrGiZeR, 30 januari, 2006, 12:17:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "karz"MOcht je Luca nog langs school brengen (na 18:00 :roll:) schroom niet :mrgreen:

oke...zal extra veel gas geven met de bus  als ik langs kom :lol:  :lol:

Luca heeft vakantie...school's out!  Ennuh...da appiehok is nieuw, origineel en dus waarschijnlijk fluisterstil..jammer.  Moet de Duc het maar weergoed bulderen he..

Geen zin om mee te gaan naar Croix?  Je kunt wel met mij meetuffen zondagavond..maandagavond weer thuis.  En zou je ook nog de tiller willen meenemen om wat rondjes te rijden (is te regelen daar)dan laat ik de duc wel thuis en kan de TLR in de bus.

Gieskes

Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

NrGiZeR

Citaat van: "Gieskes"Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?

Nope, vele maten korter, is meer een Kart circuit.

Baan heeft meen ik een lengte van 1300 meter, en kijk maar es hoeveel bochten erin zitten.

Daarom ik zei dat het ideaal is voor een SM
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Gieskes

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Gieskes"Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?

Nope, vele maten korter, is meer een Kart circuit.

Daarom ik zei dat het ideaal is voor een SM

Dan vertekend dat aardig op die foto, 't lijkt een stuk langer. Dan laat ik m'n pizzaschijf achterop wel zitten, kan ik de pk-beulen tenminste de eerste meters volgen  :mrgreen:

Anyway, thnx!
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Gieskes"Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?

Nope, vele maten korter, is meer een Kart circuit.

Baan heeft meen ik een lengte van 1300 meter, en kijk maar es hoeveel bochten erin zitten.

Daarom ik zei dat het ideaal is voor een SM

oley, ik heb al wat andere bandjes besteld, komen er woensdag op, kan ik nog effe de prut eraf slijten en dan volgende week raggen met die bak, kijken of ik me in de beginnersgroep kan staande houden :mrgreen: wil die koppen wel eens zien als ik ze langs kom vliegen op mn semi-offroad
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Gieskes"Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?

Nope, vele maten korter, is meer een Kart circuit.

Baan heeft meen ik een lengte van 1300 meter, en kijk maar es hoeveel bochten erin zitten.

Daarom ik zei dat het ideaal is voor een SM

oley, ik heb al wat andere bandjes besteld, komen er woensdag op, kan ik nog effe de prut eraf slijten en dan volgende week raggen met die bak, kijken of ik me in de beginnersgroep kan staande houden :mrgreen: wil die koppen wel eens zien als ik ze langs kom vliegen op mn semi-offroad

Bij de beginners durf je wel.  :roll:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Geen zin om mee te gaan naar Croix?  Je kunt wel met mij meetuffen zondagavond..maandagavond weer thuis.  En zou je ook nog de tiller willen meenemen om wat rondjes te rijden (is te regelen daar)dan laat ik de duc wel thuis en kan de TLR in de bus.

Gee let me think .... Jezeker !  :D , ik moet dan wel vrij vragen, maar dat moet lukken ;) Wil de Tiller zeker wel meenemen, maar dan moet jij er ook een paar rondjes op rijden omdat je de duc dan niet bij hebt .
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"
Geen zin om mee te gaan naar Croix?  Je kunt wel met mij meetuffen zondagavond..maandagavond weer thuis.  En zou je ook nog de tiller willen meenemen om wat rondjes te rijden (is te regelen daar)dan laat ik de duc wel thuis en kan de TLR in de bus.

Gee let me think .... Jezeker !  :D , ik moet dan wel vrij vragen, maar dat moet lukken ;) Wil de Tiller zeker wel meenemen, maar dan moet jij er ook een paar rondjes op rijden omdat je de duc dan niet bij hebt .

als ik de Duc niet bij heb moet ik ff regelen dat ik met die RSV of iets anders van freaks permanent kan bollen daar..
Ik heb die RSV bij me en als ik het goed heb begrepen hebben ze zelf vier fietsen bij zich..maar ik weet niet met hoeveel rijders ze zijn en of er constant een fiets vrij is..
zal Edje dadelijk es ff bellen..
zou wel mooi zijn als ik op freaks spul kan rijden daar..hoef ik niks aan de duc te doen (koppelingsplaten / banden) van te voren.

NrGiZeR

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Gieskes"Zeg maatekes, hoe zit dat eigenlijk op Croix? Is dat rechte stuk langer dan die stukskes op Zolder?

Zo ja zal ik ff mijn tandwieltjes moeten veranderen.  :?

Nope, vele maten korter, is meer een Kart circuit.

Daarom ik zei dat het ideaal is voor een SM

Dan vertekend dat aardig op die foto, 't lijkt een stuk langer. Dan laat ik m'n pizzaschijf achterop wel zitten, kan ik de pk-beulen tenminste de eerste meters volgen  :mrgreen:

Anyway, thnx!

Leuk is dat hé,
en zie je ze achteraf tussen de sessie's ff langslopen om te kijken of ze zich niet vergist hebben.... Verrek, hoe ken da nou, tis toch ene 600

:rofl:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Hakinnen

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Hakinnen"
Geen zin om mee te gaan naar Croix?  Je kunt wel met mij meetuffen zondagavond..maandagavond weer thuis.  En zou je ook nog de tiller willen meenemen om wat rondjes te rijden (is te regelen daar)dan laat ik de duc wel thuis en kan de TLR in de bus.

Gee let me think .... Jezeker !  :D , ik moet dan wel vrij vragen, maar dat moet lukken ;) Wil de Tiller zeker wel meenemen, maar dan moet jij er ook een paar rondjes op rijden omdat je de duc dan niet bij hebt .

als ik de Duc niet bij heb moet ik ff regelen dat ik met die RSV of iets anders van freaks permanent kan bollen daar..
Ik heb die RSV bij me en als ik het goed heb begrepen hebben ze zelf vier fietsen bij zich..maar ik weet niet met hoeveel rijders ze zijn en of er constant een fiets vrij is..
zal Edje dadelijk es ff bellen..
zou wel mooi zijn als ik op freaks spul kan rijden daar..hoef ik niks aan de duc te doen (koppelingsplaten / banden) van te voren.

kee kars..

net ff gebeld met edje van freaks..

ze hebben een vijftal fietsen (RSV-mille / kawa 636k6 / gix750k6 / duc 749 / morini 1200 corsaro) bij zich waarvan ik er één in de bus heb..
Als ik wil kan ik op croix wel met die fietskes wat mee "rouleren" en daarmee rijden..beetje zoals het uitkomt daar..

Zou jij nu meegaan dan heb ik dus die RSV-mille in de bus staan en kan jouw TLR mee ipv mijn Duc.. laat ik de 748 thuis , heb dan altijd wel wat te rijden daar op het spul van freaks..

Kan dus..geen problemo...tof


Aangezien ik eigenlijk de Duc ff moet checken deze week nog qua banden , remmen en koppeling moet je me wel ff tijdig laten weten wat je doet..zou je meegaan.  Als de Duc thuis blijft hoef ik er niks aan te doen.

Heb je overigens een tentje en slaapzak  of zo voor "zondag op maandag nacht"?  Ik slaap zelf in de bus maar die "Factory RSV" blijft s'nachts ook in de bus staan.

dussuh...laat maar weten wat je doet.. , moet je je wel ff snel inschrijven nog via  de freaks site (neem de beginnersgroep dan..lekker op je gemakkie en rustig zonder risico's)..kost geen drol daar...qua betaling kan het de dag zelf, geef ik dat wel ff door..

je mag daar met je open dempers bollen

vertrek zondag in de namiddag (met een beetje geluk)  of anders zondagavond..maandag overdag in croix..maandagavond na de bbq weer terug naar stjein..

wordt wel weer tof daar denk ik..

ff denken..

das Woke, Medhi, Nrgizer, Gieskes, Blade98,...the dominator komt ook nog ff raggen, ..Karz...Ronald "mr yoshimura"Voncken met zijn dikke 1000,..Karim van spitsmagazine, Lemmy, Edje Raketje en leon (Napo) van freaks...uh...M-F tafkaf ook nog met een yamaha XV1900 cruiser!!

hoop bekenden voor mij weer daar..

karz

Hakki , Ik kan je maandag laten weten of ik mee kan.
Moet ik nog wat aan mijn koppelingshendel :roll:  doen ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

NrGiZeR

Citaat van: "karz"Hakki , Ik kan je maandag laten weten of ik mee kan.
Moet ik nog wat aan mijn koppelingshendel :roll:  doen ?

Nope, is daar niet nodig.

Bij MSS kunnen ze daar wel over gaan zeiken als je op Zolder zou gaan rijden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

The Dominator

Citaat van: "NrGiZeR"

Leuk is dat hé,
en zie je ze achteraf tussen de sessie's ff langslopen om te kijken of ze zich niet vergist hebben.... Verrek, hoe ken da nou, tis toch ene 600

:rofl:


gaat ik ook nog effe de DL1000 stikkertjes op de Vstrom vervangen door DL650 :mrgreen: maarja net als G met zn pizzaschijf achterop zal ik in de bochten en de eerste meters erna ook wel uitlopen alleen rechte stuk  :oops:
maarja maken we in de volgende bocht wel goed, ben echt benieuwd.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "karz"Hakki , Ik kan je maandag laten weten of ik mee kan.
Moet ik nog wat aan mijn koppelingshendel :roll:  doen ?

kee..

koppelingshendel?  yep..eraf gooien,, niet nodig ..allemaal gewicht :lol:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "karz"Hakki , Ik kan je maandag laten weten of ik mee kan.
Moet ik nog wat aan mijn koppelingshendel :roll:  doen ?

Nope. Heb op Croix nog nooit een keuring gehad.... :shutup: