Motorfreaks Ride-Out 2006: Croix-en-Ternois

Gestart door NrGiZeR, 30 januari, 2006, 12:17:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "May Day"We nemen ook altijd wat vlees mee om op de BBQ te gooien ja, is wel lekker om nog wat te eten te hebben 's-avonds. We zullen op de paddock overnachten in een tentje.

topper!! zal wat extra kolen meenemen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "May Day"We nemen ook altijd wat vlees mee om op de BBQ te gooien ja, is wel lekker om nog wat te eten te hebben 's-avonds. We zullen op de paddock overnachten in een tentje.

Ik heb overigens een "klein boutje en moertje...M6" gevonden ..da is van jouw onderkuip kuip denk ik?  neem het wel mee naar croix


@karz..om maandag tijd te sparen...haal alvast de nummerplaat en de spiegels van de TLR af en ff de koplamp dicht-tapen met ductape..
Bandenspanning naar zo'n 2.1 voor en achter..moet okay zijn..
Ik check de vering nog wel ff voor ie de bus in gaat

@Marc..neem jij de Vito?  Heb je één motor bij?

@Marcel...wanneer kom jij met die vorkpoten?  Donderdagavond okay nog? ben rond een uur of negen weer terug van "die appie oppikken"

:wink:

karz

Citaat van: "May Day"We nemen ook altijd wat vlees mee om op de BBQ te gooien ja, is wel lekker om nog wat te eten te hebben 's-avonds. We zullen op de paddock overnachten in een tentje.

Hoe zit dat eigenlijk, waarschijnlijk moet ik ook een tentje pitchen, maareh die paddock zal toch wel verhard zijn. Harinkje slaan is er niet bij dan. Dus dan moet het zo'n zelf spannend iglotentje zijn ofzo ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

@Marcel...wanneer kom jij met die vorkpoten?  Donderdagavond okay nog? ben rond een uur of negen weer terug van "die appie oppikken"

:wink:

krijg m vanavond hoogstwaarschijnlijk terug, moet dan toch velgen eruithalen voor nieuwe banden sloop ik ze dan wel meteen eruit, bel ik je wel effe voor het langsbrengen.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "May Day"We nemen ook altijd wat vlees mee om op de BBQ te gooien ja, is wel lekker om nog wat te eten te hebben 's-avonds. We zullen op de paddock overnachten in een tentje.

Hoe zit dat eigenlijk, waarschijnlijk moet ik ook een tentje pitchen, maareh die paddock zal toch wel verhard zijn. Harinkje slaan is er niet bij dan. Dus dan moet het zo'n zelf spannend iglotentje zijn ofzo ?

ga je gewoon in grind/zandbak staan :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"topper!! zal wat extra kolen meenemen :mrgreen:

:shock:  zou het nu een rotopmerking zijn als ik vroeg of die Soepzoeki op kolen loopt??? :mrgreen: Stoom=strom :rofl:

na dan doe ik ut nie...... :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "The Dominator"
ga je gewoon in grind/zandbak staan :mrgreen:



:rofl:  en dan haringen van 1,50 m  , maareh...vertel ,  hoe / waar zetten jullie de tent op ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "May Day"Het is heel makkelijk te vinden hoor. Het ligt pal naast de N39 (rechterkant) vlak voordat je croix en ternois in rijdt.

is er buiten het circuit om zondagavond al een BBQtje te organiseren?? wilde mn weber achterin gooien, bakt wat prettiger als op die wegwerp dingen......

slaapplek is ergens aan huis geregeld, kunnen we bij dochter des huize achter de batse gaan liggen :mrgreen: toch, G??

We ? :shock:

Als die dochter een glazen oog, een houten poot en voor mijn part nog een licht Touretteke heeft dan zal dat nog altijd beter zijn dan met 3 gasten op 1 kamer te liggen....kheb die foto van jou gezien in die roze badjas  :rofl:

Komt goed!!!

By the way, de aanhanger is geregeld, nu nog een auto met trekhaak...'t kan af en toe eens aardig mislopen :banghead4rv:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"

By the way, de aanhanger is geregeld, nu nog een auto met trekhaak...'t kan af en toe eens aardig mislopen :banghead4rv:

kunnen altijd nog mijn wagen pakken (heb wel geen airco)

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"
ga je gewoon in grind/zandbak staan :mrgreen:



:rofl:  en dan haringen van 1,50 m  , maareh...vertel ,  hoe / waar zetten jullie de tent op ?

wij slapen dus ergens bij de mensen thuis, heeft "mr Gspot" Gieskes geregeld......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "The Dominator"
wij slapen dus ergens bij de mensen thuis, heeft "mr Gspot" Gieskes geregeld......

:cool: niiice, maareh mayday schreef toch dat ie een tentje in de paddock had ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"
wij slapen dus ergens bij de mensen thuis, heeft "mr Gspot" Gieskes geregeld......

:cool: niiice, maareh mayday schreef toch dat ie een tentje in de paddock had ?


dan moet je dat niet aan mij vragen :mrgreen:  zal zeker wel een plekje op het gras zijn waar je tentje kan opzetten, en anders drilboor meenemen he
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

NrGiZeR

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "May Day"

@Marc..neem jij de Vito?  Heb je één motor bij?


IK neem de Vito mee ja, maar daar staat de moto van Mayday al in.
Maar GSX1000R gaat ook mee en heeft 1 motor op de kar staan. Hoezo wil je die duc toch meenemen of wa
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Hakinnen

Citaat van: "NrGiZeR"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "May Day"

@Marc..neem jij de Vito?  Heb je één motor bij?


IK neem de Vito mee ja, maar daar staat de moto van Mayday al in.
Maar GSX1000R gaat ook mee en heeft 1 motor op de kar staan. Hoezo wil je die duc toch meenemen of wa


ah...en hangt die kar achter de vito dan?


..zit er een beetje over te twijfelen eigenlijk...omdat ik die appie te leen heb spaart me dat een set koppelingsplaten en banden ..das al lang mooi,..heb 'm niet nodig daar maar zou toch nog eens graag met 'm rijden één sessie of zo..banden redden het nog wel één sessie

ik weet het niet..lamahangen dan..

maakt geen fuck uit eigenlijk maar als die duc zonder gezever mee zou kunnen ging ie mee voor een paar rondjes

Hakinnen

Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"
wij slapen dus ergens bij de mensen thuis, heeft "mr Gspot" Gieskes geregeld......

:cool: niiice, maareh mayday schreef toch dat ie een tentje in de paddock had ?

paddock za gewoon beton zijn maar al zal in de omtrek toch wel wat gras te vinden zijn...

en anders gewoon op het beton na...doen ze in assen ook altijd..haringen heb je alleen nodig als het waait..maak je da tentje toch gewoon aan de bus vast of zo...komt goed ...

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "The Dominator"
wij slapen dus ergens bij de mensen thuis, heeft "mr Gspot" Gieskes geregeld......

:cool: niiice, maareh mayday schreef toch dat ie een tentje in de paddock had ?

paddock za gewoon beton zijn maar al zal in de omtrek toch wel wat gras te vinden zijn...

en anders gewoon op het beton na...doen ze in assen ook altijd..haringen heb je alleen nodig als het waait..maak je da tentje toch gewoon aan de bus vast of zo...komt goed ...

jezeker party tent tegen de bus aan, kerslichtjes, tv-tje ,bankstel, magnetron, komt goed ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.