Zwerver in de kreukels

Gestart door DeWitte, 30 januari, 2006, 17:19:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ai, dat is altijd schrikken. Hoop dat je voorspoedig zult herstellen. Al weet ik uit ervaring dat wat "ongemakken" toch altijd langer duren dan je verwacht. Beterschap en dat je maar snel weer kunt rijden.

Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

TTigertje

Iemand nog nieuws gehoord? :roll:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

@Nippon

Ik dacht al  :shock:



waar blijft dat adres is finland wat tie me zou mailen :!:

z'n duim zit in de steigers :cry:

Zwerver :thumbsup:  't beste en sterke met je herstel

Joep

Zwerver. Van harte beterschap.

Hoop wel dat je niet te lang last houd van je duim, want die gebruik je meer als dat je in eerste instantie denkt.

Maar met een BMW komt toch alles goed of niet :D

Zwerver

Hoi,

dank voor de goede wensen allemaal!

Was dus een klein beginnersfoutje met vervelende gevolgen.
Reed weg van een parkeerplats in Mijdrecht, en vergat even dat ik
met vrij koude noppen op een koud wegdek reed toen ik gas gaf.
Achterwiel gleed weg, geprobeerd voor tegen te sturen, voorwiel gleed,
beetje meer gas om de boel recht te trekken, hetgeen lukte, maar waardoor ik wel op de andere weghelft kwam, waar dus een auto me tegemoed kwam.
Eropgeknald, omgevallen en een paar meter gegleden; ging erg snel..

Kwam er al vrij snel achter dat ik weinig gevolgen had ondervonden van de botsing, buiten een ietwat verder naar beneden en naar mijn pols verschoven duim na.

Enkle aanwezige gsclubleden hebben de boel verder geregeld, takelwagen, verzekering bellen ect, en zelf met de tegenligger de schade formulieren ingevuld.
Tegen 14:00 in de auto gestapt bij een clublid die wel met me naar het ziekenhuis wilde rijden en me daarna door wilde brengen naar Oud Valkenburg. Omdat de duim niet echt pijn deed, maar direct doorgereden naar het zuiden en tegen 18:00 naar de EHBO in Heerlen gegaan.
Bleek toch ernstig genoeg die breuk dat ik diezelfde avond om 21:00 op de OK lag, waar ze het gebroken duimgewricht met wat ijzer hebben
vastgezet aan de rest van de hand.
Gisteren op controle bleek dat de boel goed op zijn plek zit en dat het gips er op carnavalsdinsdag af mag, en twee weken daarna het ijzerdraad ook uit de botten zal worden gehaald.

Intussen is de schade aan mij gs ook in kaart gebracht, zo'n 8000,-
Zal dus erom spannen of ie total loss is of niet...
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

DeWitte

He Geert, goed nog eens van je te horen 8) maar met de carnaval heb je toch nog die andere hand om te drinken  :wink:  en de motor tsja; tis maar blik toch? blij dat je het na kunt vertelle :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Verdorie, ook van mij beterschap Geert, ik had het nog niet gelezen... :oops:

TTigertje

SOW! :shock:  Stevig wat schade....had ik niet gelijk aan de foto's van de motor gezien! Gelukkig dat de lichamelijke schade 'n beetje meevalt. Paar weekjes met de andere duim liften!  :lol:  Sterkte!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Top dat je alweer online bent Geert :thumbsup:

WhomBom



waar heb je die lelijke Santa Fe (kerstman en fee tegelijk ofzo  :? ) eigenlijk geraakt? Ik zie eigenlijk niks eraan  :?

ik had dat n maand ofzo geleden ook, toen had ik n auto van de zij gepakt, maar die had ook helemaal niks, alleen wat krasjes, terwijl mijn voorvork goed scheef was  :(

Volges mij maken ze die nieuwe auto's veel te stevig.....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."