Hoofdmenu

Handvatverwarming

Gestart door Richard K., 30 januari, 2006, 19:08:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Nope, not yet....

Van het weekend in Utrecht kijken, maar het zal meer waarschijnlijk zijn dat ik Dortmund op de beurs slaag .........
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Op beide beurzen niet geslaagd.... :cry:

Wat info/advies ingewonnen bij M. Margraten, Ton adviseerde me de Daytona hvv voor 80€ leverbaar via hun eigen nederlandse leverancier. Deze zijn van een andere kwaliteit dan die van H.Gericke, ze zijn danwel duurder maar vooral warmer!
(Roger van THAT Motortours heeft ze ook op diverse les(motoren).....)

Dus de Daytona's gaan het worden...eerst prioriteitenlijstje bijstellen.... :wink: ...nieuwe oordoppen.....nieuwe banden.....fijn Paas-tripje...Pinksteren....Motorvakantie Spanje?.....kijken waar ik het ergens tussen kan passen.... :P
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"Motorvakantie Spanje?.....

:worship-cool: heel mooi, niet vergeten via de Pyreneën en Andorra te rijden 8) TIP: wel uitkijken voor loslopende koeien en paarden in die heuveltjes (kom je daar echt vaak tegen) :wink: Ow ja niet smokkelen want de spaanse douane is nogal schichtig op eenieder die via Andorra binnen komt (moesten er toen onze beide koffers tot op de laatste sok uitpakken :cry: )

Wel een heel mooie omgeving, je rijdt er uren en hebt echt het gevoel soms alleen op de planeet te zijn 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Tsja wat wil de arbeider, uhmm Frans/Spaans Baskenland, beetje Picos, beetje Pyreneën....maar hvv dáár nodig, nee ik hoop van niet....... :lol:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Denk ut ook niet :wink: ow ja nog een Tip: Empuria Brava (venetie van Spanje) wij hadden daar toen een appartement van iemand uit Gulpen :!: wil best eens informeren voor je pb gerust  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Citaat van: "Dwars"Enne lange?? nog wat aangeschaft ?? :wink:

Yip!  :lol:  Vorige week orgineel setje in Coevoorden op de kop getikt!

van 240€ voor 90€!!

(was niet eens zomeraanbieding  :mrgreen: )
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Heb ik ze d'r eindelijk opzitten......is het k*tweer..... :twisted:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Desmo-devil

Gisteren was ik bij Cycle shop, en toen zag ik ze liggen in de vitrine,
ze lachten me aan , en riepen neem me mee voor maar 39 eurootjes nooit meer koude handen.
Nu moet ik bekennen dat ik al 24 jaar roep dat handvatverwarming voor mietjes is maar ik heb ze toch meegenomen en zelfs gisteravond gemonteerd. Vanmorgen de motor gestart en het knopje op high gezet want ik dacht dat duurt wel even om op te warmen. Hoe groot was dan ook mijn verbazing dat ik na 500 meter rijden al een aangename warmte begon te voelen onder mijn handschoenen. 5 km later kon ik zelfs het knopje van high naar low zetten. Conclusie : ondanks dat het niet echt koud was vanmorgen een zeer aangename warmte. Alle vooroordelen zijn wat mij betreft onterecht. Superuitvinding had ik jaren eerder moeten doen. Nadelen ? Ja, de handvaten zijn veel dikker maar waarschijnlijk zal dat wel wennen. Zo niet dan gooi ik ze na de winter er gewoon weer af totdat de kou weer komt. Enne niet vergeten uit te zetten, want zit rechtstreeks op de accu !!!!!!

DeWitte

Ne Duc met handvatverwarming :shock: veel gekker moet het niet worden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Gisteren was ik bij Cycle shop, en toen zag ik ze liggen in de vitrine,
ik kom daar ook wel eens maar niet te vaak want er blijft altijd wat aan je handen plakken
Smells like rubber

Busaberke

Citaat van: "Desmo-devil"Enne niet vergeten uit te zetten, want zit rechtstreeks op de accu !!!!!!

Zet er anders ff een relais tussen dat aangestuurd wordt door het contactslot.  :wink:
Vroeg of laat zou je het wel eens kunnen vergeten uit te zetten ...........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Karz heb jij die HVV eigenlijk aan de geng???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Desmo-devil"Enne niet vergeten uit te zetten, want zit rechtstreeks op de accu !!!!!!

Zet er anders ff een relais tussen dat aangestuurd wordt door het contactslot.  :wink:
Vroeg of laat zou je het wel eens kunnen vergeten uit te zetten ...........

:thumbsup:  goed plan

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"Ne Duc met handvatverwarming :shock: veel gekker moet het niet worden :mrgreen:

Wat heb je nu weer voor een frustrerende avatar, Ik wil tieten zien !

karz

Citaat van: "Dwars"Karz heb jij die HVV eigenlijk aan de geng???

jasicher, en keurig via het contact :yes6rs:  Heb hem alleen nog niet gebruikt ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.