Hoofdmenu

Handvatverwarming

Gestart door Richard K., 30 januari, 2006, 19:08:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcT

Guys, ik had op mijn GSX ook handvatverwarming (die Daytona's van Louis). Was inderdaad lekker.
Nu hoor ik hier mensen zich afvragen of dat relais er wel tussen moet....

JA, DAT MOET !

Vorig jaar in de zomer met de boot naar engeland gevaren. Toen ik 's morgens bij de motor kwam viel me op dat een grapjurk de handvatverwarming op "START" had gezet. Die stand mag je maar een minuutje gebruiken. Als ik er geen relais tussen had gezet, was dat geen lege accu geweest, maar regelrecht brand !

Echt, het monteren en aansluiten van zo'n ding stelt helemaal niets voor. De prijs ook niet. De ellende die je krijgt als je het niet doet WEL !  Geloof me.... Anders kom je maar langs, schroef ik'm je tegen de motor  :wink:
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

QuattroFrits

Nee dat MOET niet. :shock:

Mits je een geschikte schakelaar gebruikt en op de goede manier aansluit.
Mag dus niet werken als de motor niet loopt. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

MarcT

Bedoel je het contactslot ?  Daar moet je al die stroom toch niet doorheen jagen ? :roll:
Maar whatever....d'r Quattro heeft gelijk: HOE je het doet maakt niet uit, als je maar zorgt dat dat ding uit is als je motor uit is.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

@Nippon

Citaat van: "MarcT"Bedoel je het contactslot ?  Daar moet je al die stroom toch niet doorheen jagen ? :roll:
Maar whatever....d'r Quattro heeft gelijk: HOE je het doet maakt niet uit, als je maar zorgt dat dat ding uit is als je motor uit is.

bedoel je uit de garage  :?:

:mrgreen:

Joepie1958

HVV is gewoon lekker, vanmorgen liep het water m'n handschoenen binnen en dat was vanmiddag nog niet droog, onderweg het water opgewarmd met de verwarming en met lekker warme (wel enigszins vochtige) handjes thuis aangekomen :lol:
'k was alleen niet zo blij met die zijwind, van achteren gaat nog wel, maar het was opletten geblazen :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"bedoel je uit de garage  :?:  :mrgreen:

:shock: Nee, uitgebrand. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Citaat van: "Joepie1958"HVV is gewoon lekker, vanmorgen liep het water m'n handschoenen binnen en dat was vanmiddag nog niet droog, onderweg het water opgewarmd met de verwarming en met lekker warme (wel enigszins vochtige) handjes thuis aangekomen :lol:
'k was alleen niet zo blij met die zijwind, van achteren gaat nog wel, maar het was opletten geblazen :shutup:

Ik heb gewoon goede handschoenen :lol: Maar als het vriest dan duurt het nooit lang voordat de handen koud zijn, daarom toch maar handvatverwarming op de wintermotor 8) Die wind viel best mee, alleen aan het stoplicht is dat irritant maar als je eenmaal rond de 100 rijd merk je er niks van. De politie had al hun motorrijders terug geroepen :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Ik kwam terug van mijn werk op de A76 bij de brug over het Geuldal, werd ik ineens van de linkerbaan de vluchtstrook opgeblazen.
Conclusie : 160 is te hard bij zo'n wind !!

WhomBom

wind? welke wind?  8)  nee goed, stond wel een straf windje, maar ik heb er nergens echt last van gehad... ik vraag me alleen af hoeveel een kuip hier scheelt? boeit dat niet zo tov een naked, of ben je dan echt met een zeilschip rond aan t "vaare"?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"wind? welke wind?  8)  nee goed, stond wel een straf windje, maar ik heb er nergens echt last van gehad... ik vraag me alleen af hoeveel een kuip hier scheelt? boeit dat niet zo tov een naked, of ben je dan echt met een zeilschip rond aan t "vaare"?

160 is idd te hard, ook met een "naked" GSA :lol: tot 100-120 ging ut wel. (volgetankt, 30 liter, was ie en dan wiebelt ie niet zo snel :mrgreen: ) Zaak is je motor "trekkend" te houden. in de 5 ipv 6 of zo op ut rechte stuk bijv. . Met etalageruit en bijv. koffers erop is de GSA ook meer gevoelig voor "rukwinden"  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "WhomBom"wind? welke wind?  8)  nee goed, stond wel een straf windje, maar ik heb er nergens echt last van gehad... ik vraag me alleen af hoeveel een kuip hier scheelt? boeit dat niet zo tov een naked, of ben je dan echt met een zeilschip rond aan t "vaare"?

Niet overdrijven kerel, was echt wel een straf windje !

WhomBom

was t zeker, maar ik ben ook niet op echte open vlaktes ofzo gekomen waar de wind echt kon razen, en ik heb geen kuip; ik denk dat dat wel scheelt  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Vrijdagavond teruggereden  over de snelweg. De wind had ik in de rug dus dat scheelt, alleen al die rondvliegende takken enz. op de weg en in de lucht is in het donker wel tricky
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

Citaat van: "karz"Vrijdagavond teruggereden  over de snelweg. De wind had ik in de rug dus dat scheelt, alleen al die rondvliegende takken enz. op de weg en in de lucht is in het donker wel tricky

op de fiets zijn ze pas echt lijp :roll:  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."