Lentekriebels ?

Gestart door DeWitte, 28 januari, 2006, 11:49:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Vandaag de Lente kriebels uitgedaagd op de SS
was wel koud maar de weg was droog dus....
Dus dames en heren kan niet wachtten tot het zover is dat we weer gaan bollen.

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
iig kleine up-date; de Bitubo-dude gaat zelfs mee rijden en onderweg tijdens de rit, op verzoek advies geven mbt vering en afstelling: nou niet het idee hebben dat je aan het eind van de dag je defecte vering gerepareerd hebt of helemaal klaar bent. Maar wel een stuk wijzer wbt afstelling en een paar adviezen rijker. Na het eten/reizen-slideshow is er dan gelegenheid tot het stellen van vragen middels een "discussie". :wink: Een echte MFL praktijkdag dus.

kan zelfs ik misschien nog wat van opsteken :mrgreen:

Citaat van: "Dwars"
Daarbij binnenkort ook bij MotoShop Margraten hier helemaal apart van een Suzuki-Demo opstapdag waarbij je op ongeveer alle nieuwe types van Suzuki kunt rijden (wel op een vastgelegde route en middels een voorrijder, waarvan jullie er zeker 1ne kennen :mrgreen:) Ook hier volgt binnenkort meer nieuws over.

Das pas eens een idee :!:
Daar moet Suzuki-girl bij zijn :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

superrrr idee, over n weekje, misschien 2 zal ik mn fietske toch wel af hebben  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "Dwars"Daarbij binnenkort ook bij MotoShop Margraten hier helemaal apart van een Suzuki-Demo opstapdag waarbij je op ongeveer alle nieuwe types van Suzuki kunt rijden (wel op een vastgelegde route en middels een voorrijder, waarvan jullie er zeker 1ne kennen :mrgreen:)

Lijkt me best leuk om Dwars eens op een Gixxer aan het werk te zien als voorrijder!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

TTigertje

Dat MOET een leuke dag worden! :thumbsup:

Nu nog een goeie datum ervoor!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

zo gauw als ik de datum weet, gooi ik um hier neer :wink:  

Kleine up-date :wink: NEO heeft mij toegezegd vanuit Dordrecht voor MFL aan te rijden en een presentatie van zijn reizen met zijn schitterend beeldmateriaal te geven. Hij zal zelf hier div. onderwerpen/bestemmingen aangeven waaruit wij dan een keuze kunnen maken  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"het idee :idea: ;

Binnenkort zal er sowieso een uitnodiging komen van MFL sponsor MotoShop Margraten om als MFL de dag bij hun met koffie te beginnen 8) O.a. de nieuwste Suzuki Modellen en hun shop uiteraard zijn dan te bewonderen.

Van daaruit dan vertrekken voor een MFL-toertocht, 's middags een Reis-slide show (van bijv. THAT, Zwerver en Neo??) wellicht tegelijk met een gezamenlijk diner?? :? (voor mijn part doodeenvoudige friet met zuurvlees of zoiets :wink: ) en als de Bitubo-dude dan wil afsluiten met een demonstruktie??

klote idee??? schiet mij maar lek :?:

Je vergeet een super vette SM-stunt-show  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"
Je vergeet een super vette SM-stunt-show  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

prima plan!
regel JIJ dat dan ff?  :roll:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Schmetzke

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"
Je vergeet een super vette SM-stunt-show  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

prima plan!
regel JIJ dat dan ff?  :roll:

Ik heb weer wat gezegt  :shutup:  :shutup:  :shutup: