Ik zag met 250 km/u een vogeltje langsvliegen

Gestart door Busaberke, 12 september, 2005, 10:30:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Motzippaldy

:shock:  :shock:  Verzekering wordt niet blij mee  :?
Proud on the South  

AngelInMe

Oei dat ziet er niet zo best uit, wat een rommeltje :shock:

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Waarsmebird? :shock:

Whahahhahaha  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  8)  8)  8)

Groentje


Rookie

Stel je voor je krijgt zo'n kopstoot op de motor met 200+ :shock:.

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Stel je voor je krijgt zo'n kopstoot op de motor met 200+ :shock:.

Met 80, in je vizier al een hele aparte ervaring kan ik je melden :shock: de veren zaten in me oren, ech waar :? en je rikketik maakt overuren op dat moment............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Dr. A.

Wat een S*FK*T met die Porsche!
Alstie nou eens wat beter opgelet had, een een metertje opzij gestuurd had, was er nix aan de hand geweest!

Hij zat zeker met zijn vriendinnetje te bellen ofzo  :?
otor Forum Limburg Ghost

King-Kurt


Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

Gieskes

Dit laat me ff terugdenken aan gisterenochtend....

Ik reed richting Belsj over de snelweg vanuit Stein, boven over de brug over het kanaal en de maas. Ik wil net een vrachtwagen inhalen en in een flits zie ik een zwaan (!!) omhoog over de rand van de brug vliegen de snelweg op en WHAM, vol op de rechter voorkant vrachtwagen ketsen.

Veren, bloed, stukkies vlees, vanalles vloog er rond en ik moet zeggen....die voorkant van die vrachtwagen zat toch wel goed ineen.

Eerste gedachte was....als je op de motor zit en je die op je kersepit krijgt...... :?   :shock:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Veren, bloed, stukkies vlees, vanalles vloog er rond en ik moet zeggen....die voorkant van die vrachtwagen zat toch wel goed ineen.

hummmz, vervelend... zag je niet toevallig de lever voorbij vliegen?? kan je lekker pastei van maken... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl