Trail opstapdag 2 April 2006 Landgraaf

Gestart door DeWitte, 22 februari, 2006, 09:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Wat dacht jij dan Karin, dat hij ging zeggen van het paaldansen oefenen? :rofl:  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Wat dacht jij dan Karin, dat hij ging zeggen van het paaldansen oefenen? :rofl:  :twisted:


....en dan zeggen dat ik de vrouwen niet begrijp :?:  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Wat dacht jij dan Karin, dat hij ging zeggen van het paaldansen oefenen? :rofl:  :twisted:

wanneer moeten jullie optreden?? :mrgreen: wij komen wel kieke he manne? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat dacht jij dan Karin, dat hij ging zeggen van het paaldansen oefenen? :rofl:  :twisted:

wanneer moeten jullie optreden?? :mrgreen: wij komen wel kieke he manne? :wink:

Tuurlijk, zak ik af naar het Zuiden, wil dat niet missen hoor, want dat kennen we in de Achterhoek niet, nou ja we kunnen ook niet alles hebben toch. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat dacht jij dan Karin, dat hij ging zeggen van het paaldansen oefenen? :rofl:  :twisted:

wanneer moeten jullie optreden?? :mrgreen: wij komen wel kieke he manne? :wink:


We hebben ze wel 'ns geleverd aan een sexclub  :angel:
bij de montage mocht ik toezien of 't wel stevig vast zat :!:

ik dacht bij mezelf " zou toch leuk zijn om een braam op te zetten" :mrgreen:

B-Witch

wat sexclub, tegenwoordig willen steeds meer vrouwen die dingen in de slaapkamer om manlief te entertainen... :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"wat sexclub, tegenwoordig willen steeds meer vrouwen die dingen in de slaapkamer om manlief te entertainen... :twisted:

:shutup:    :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

jot? maar nog iemand interesse in zo'n Trail-try-out  :?:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

CiteerTrail
Of zoals Frits al vroeg, TRIAL is dat hetzelfde als trail. 8)
Nee Frits dat zijn verschillende dingen, maar de ia of ai is nogal moeilijk. :lol:
Je moet het kennen om het te kunnen, maar wij konnen het al :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerTrail
Of zoals Frits al vroeg, TRIAL is dat hetzelfde als trail. 8)
Nee Frits dat zijn verschillende dingen, maar de ia of ai is nogal moeilijk. :lol:
Je moet het kennen om het te kunnen, maar wij konnen het al :twisted:

Ik,als ezel, gebruik meestal ia en de rest weet ik nog niet. :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Info SML :wink:

CiteerZondag 2 april a.s. zal Stichting Motortrial Landgraaf een Trial Opstapdag organiseren.
Iedereen die eens kennis wil maken met deze tak van motorsport mag deze middag onder begeleiding van ervaren trialrijders op een trialmachine rijden. Zowel jeugd als volwassenen.
In samenwerking met Off Roadshop Oerlemans, PM Trials, Solomoto en Snezzy worden diverse machines deze dag ter beschikking gesteld.

Voor meer informatie kijk svp op de site:         www.motortriallandgraaf.nl

Let wel: naast het ter beschikking stellen van trialmachines aan geïnteresseerden (bekijk even de voorwaarden op de site) zullen diverse ervaren triallisten van Stichting Motortrial Landgraaf in het heuvelachtige trialdomein demonstraties geven.
Naast de Trial Opstap activiteiten zullen deze dag alléén club trialleden van SML op het trialdomein mogen trainen (anders dan het clubreglement aangeeft).

Ik ga iig een kijkje nemen; mss meer gegadigden?? 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin


DeWitte

Nog meer info :wink:

CiteerDatum: Tijdstip: van 13.00 tot 17.00 uur.

Deze opstapdag is de gelegenheid om niet alleen van dichtbij te kijken maar om het zelf te ervaren.

Onder begeleiding van een ervaren triallist kun je je eerste non-stop rijden.

Diverse motoren, van mini- tot wedstrijdmotoren, zullen ter beschikking staan. (Helmen zijn ter plekke beschikbaar.)
En voor een hapje en een drankje kan men bij de promotiebus van Ceradure terecht.

Wat je zelf moet meenemen?
Degelijk schoeisel en kleding! Bovendien dient iedere deelnemer in verband met de veiligheid een verklaring in te vullen en te ondertekenen. Hiervoor is een geldig legitimatiebewijs nodig en voor de jeugd een handtekening van ouder of voogd.

CiteerTerrein ligt in Landgraaf, in het kerkdorp Abdisschenbosch aan de Europaweg-noord. Op deze plattegrondjes kun je je oriënteren. Het terrein is gemarkeerd met een rood kruisje.

Het eerste plaatje is van dichtbij daarna zoomen we uit. Deze plaatjes komen van www.viamichelin.com op deze site kun je ook een mooie routeplanning maken.





Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

2 April was ook de motorzegening en tochtje in Geleen..
ff kijken wat ik doe..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Persoonlijk vind ik een Trail-opstapdag veel interessanter (daar kun je wat van opsteken imo) dan een verdwaalde pater die wijwater over me brommert gaat sprenkelen met een ouwe toiletborstel :mrgreen: En die ritjes na afloop van zo'n motorzegening stellen zelden een ruk voor en daarbij veel te massaal.

Doe mij maar deze, je wordt er wijzer van, je familie kan ook nog mee (sterker nog kids kunnen ook opstappen :wink:) en de rest kan aan de koffie en supporter spelen 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away