Trail opstapdag 2 April 2006 Landgraaf

Gestart door DeWitte, 22 februari, 2006, 09:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

jah, ik had al minder twijfels over de trial dag.....dus zal geleen moeten wijken..
:lol:  ik besprenkel me motor zelf wel met wat Lourdes water of zo..ff schoonmama vragen of ze nog wat heeft..haha :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Wat een geouwehoer zeg op dit topic.
Gaan we nu of niet ?
Als er iemand gaat ga ik mee met mijn zoon.
Niet alleen kijken, dan willlen we ook rijden.

DeWitte

wrom zouden we niet gaan? :? Trailbikes, koffie en koekies staan klaar 8) zelfs speciaal voor MFL members :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Citaat van: "Dwars"

Volgens mij gaat Dwars een raket op m'n dak schieten  :shock: .

Zeer interessant, wat kost zo'n dagje?

DeWitte

:wink: GRATIS: zelfs dus incl hapje en drankje. 4 a 5 dealers zullen er zijn met Trailmoto's. Ook kleine modellen voor kids (die een rondje door het zand kunnen raggen) en voor iedere opstapper zijn er verschillende niveaus om te beginnen. Vooraf worden er demo's gegeven door ervaren trailrijders 8)

iig zal ik er zeker bij zijn  :P ik heb op verdacht al voor 10 MFL rijders gereserveerd :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zover ik weet ga ik iig met me drie meiden ernaar toe.... (MsFZ, FZ_Angie11 en FZ_Davina9)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

ovb kom ik ook met mijn zoons.
Leuk uitje voor die gasten (en voor mams natuurlijk) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

He, dat is in de groeve van de Groot. :shock:
Ik neem een abbonementje, zondag 26 maart 4x4 met SGL en zondag 2 april trial met brommertjes, voor die dag wel even aan de touwtjes trekken om iemand anders mijn werk te laten doen (beste collega's, het wordt als overuren uitbetaald :lol: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "suzuki-girl"ovb kom ik ook met mijn zoons.
Leuk uitje voor die gasten (en voor mams natuurlijk) :wink:

Gisteravond besloten, Mr. Suzuki komt ook gezellig mee. :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Hoe laat was dat ook alweer? ik denk dat ik wel kom, lijkt me wel lache op zo'n banaan  :D
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

ndagh


WhomBom

roep maar iets, wittem? geen idee, iets wat een beetje centraal ligt

mss komt bertel ook mee...
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

parkeerplaats Hornbach (nabij Roda jc stadion) zo rond 13:00uur :idea: ligt op de route en weten de meesten wel te vinden :wink: en voor wie het weet de vinden in Landgraaf op de trailbaan zelf zo rond 13.15uur :idea:

tis mer ee ideeke :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

tijd is oke...plaats ie okee...nu nog een beetje droog weer...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009