100cc 32 pk 18.500 t p/m

Gestart door Road Racing Tonnie, 25 februari, 2006, 19:06:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Heb mij vandaag, een oud maar perfect kartblok gekocht zijnde een DAP Parilla tweetakt, luchtgekoeld, 100cc 32 pk 18.500 t p/m
Met dat blok, zijn ze in een grijs verleden kampioen van Frankrijk mee geworden, de historie, is dan ook 100% bekend
Ga hem op een mooie standaard in de woonkamer zetten, en af en toe mag hij even naar buiten, om de buren te laten genieten, van een gillende tweetakt, mooi toch?????, hou ik van, je bent jong en je wilt toch wel eens wat, niet dan??

:wink:


Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

:worship-cool: kom er wel eens naar luisteren :lol:

wel blij dat je niet mijn buurman bent :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars":worship-cool: kom er wel eens naar luisteren :lol:

wel blij dat je niet mijn buurman bent :mrgreen:


Dat is ok hoor :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Heb vroeger ook vaker in een kart gereden op het buitencircuit met een 125cc 2speed... Ik kom wel eens met Dwars mee om te kijken, mischien gaath et weer kriebelen bij mij en koop ik er weer es een..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"32 pk bij 18.500 t p/m

kijk, daar kan een mens vrolijk van worden!  8)   :D
Als je hulp nodig hebt bij het maken van een standaard, hoor ik het wel!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "FZ_Ron"Heb vroeger ook vaker in een kart gereden op het buitencircuit met een 125cc 2speed... Ik kom wel eens met Dwars mee om te kijken, mischien gaath et weer kriebelen bij mij en koop ik er weer es een..

Binnenkort is mijn nieuwe BRM (frame) met een getunede Honda 390cc viertakt klaar, en als je wilt??????, hij staat permanent op de kartbaan, dus.

www.kartingeefde.nl
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"32 pk bij 18.500 t p/m

kijk, daar kan een mens vrolijk van worden!  8)   :D
Als je hulp nodig hebt bij het maken van een standaard, hoor ik het wel!  :wink:

Bij voorbaat dank Robert, wij houden wel even contact met elkander, (Maandagavond :wink:  :wink:  :wink: )
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Heb mij vandaag, een oud maar perfect kartblok gekocht zijnde een DAP Parilla tweetakt, luchtgekoeld, 100cc 32 pk 18.500 t p/m
Met dat blok, zijn ze in een grijs verleden kampioen van Frankrijk mee geworden, de historie, is dan ook 100% bekend
Ga hem op een mooie standaard in de woonkamer zetten, en af en toe mag hij even naar buiten, om de buren te laten genieten, van een gillende tweetakt, mooi toch?????, hou ik van, je bent jong en je wilt toch wel eens wat, niet dan??

:wink:



Zeg Tonnie weet je geen oud (defect) boXerblok uit te halen?? om voor de sier in de hal of naast de voordeur te zetten of zo?? Puur als kunstwerk :mrgreen: ( in de woonkamer zal wel afgekeurd worden door de facilitair manager ben ik bang  :? )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Heb mij vandaag, een oud maar perfect kartblok gekocht zijnde een DAP Parilla tweetakt, luchtgekoeld, 100cc 32 pk 18.500 t p/m
Met dat blok, zijn ze in een grijs verleden kampioen van Frankrijk mee geworden, de historie, is dan ook 100% bekend
Ga hem op een mooie standaard in de woonkamer zetten, en af en toe mag hij even naar buiten, om de buren te laten genieten, van een gillende tweetakt, mooi toch?????, hou ik van, je bent jong en je wilt toch wel eens wat, niet dan??

:wink:



Zeg Tonnie weet je geen oud (defect) boXerblok uit te halen?? om voor de sier in de hal of naast de voordeur te zetten of zo?? Puur als kunstwerk :mrgreen: ( in de woonkamer zal wel afgekeurd worden door de facilitair manager ben ik bang  :? )



euh, je bedoelt een mooi oud Zundapp boxer blok????, want zo snel schiet mij een ander merk niet te binnen :D  :D  :D
Ik denk dat Ma Racing daar geen problemen mee heeft, nou ja, weet dat ook niet helemaal zeker :(  :(  :(  :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"euh, je bedoelt een mooi oud Zundapp boxer blok????, want zo snel schiet mij een ander merk niet te binnen :D  :D  :D
Ik denk dat Ma Racing daar geen problemen mee heeft, nou ja, weet dat ook niet helemaal zeker :(  :(  :(  :(

KS 750 8) wel erg identiek aan de BMW R75 :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Citeeroud (defect) boXerblok
Je hoeft niet ver te zoeken Dwars, even plankgas van Eyserheide naar Eys en dan in een keer terugschakelen naar z'n 1.
(wel met de 2CV en niet met het Adventure :oops: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"
Citeeroud (defect) boXerblok
Je hoeft niet ver te zoeken Dwars, even plankgas van Eyserheide naar Eys en dan in een keer terugschakelen naar z'n 1.
(wel met de 2CV en niet met het Adventure :oops: )

Had je dan niet eerst moeten opschakelen Joepie :?:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Gisteren, een bod gedaan op 3 Parilla 100cc tweetakten kartblokken, als het lukken wil, om deze gillende tweetakten in mijn bezit te krijgen, ben ik een gelukkig mens, want nog steeds heb ik die unieke racetweetakt geur in mijn neus, en ga ze op een standaard plaatsen, en ze t.z.t alle vier een op een mooie Zondagmorgen even üitlaten""dat klinkt toch al muziek in de oren??
komt goed. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Deze twee, krijgen een mooi plekkie bij mij, blijft mooi die gillende tweetakten.

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********