Hoofdmenu

WhomBom

Gestart door WhomBom, 12 september, 2005, 15:04:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:shock:

je moeder was zeker ff niet :rofl:



mja ik repareerde me brommer 's winters ook vroeger in de keuken
ken er zelfs ene die z'n Moto Guzzi Le Mans in de keuken had staan; naast het fornuis (totdat z'n vrouw riep; dat ding of ik eruit; ja had ze nie moeten zeggen :rofl: moest zij vertrekken)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ja, mn ma was effe weg :mrgreen:

maarja, komop heey, ik leg mn arme onderdeeltjes toch niet zo op die koude vloer  :!:

ik heb trouwens mn nieuwe zijstandaard bijna af, foto is alleen wat wazig....

http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H0t19hbqnGkm0FgK23QUJWCqFXrev16VBNedjYKCyrOPi4_6SLfpMQ3rO0KwbSewuo06ZK8qlDQX0JTA8QNBE2tXthtzZcy67NFgVH5xSRrtG_zKImNFYnXBVlDxK1_bSgMCsmBnEICAVownyX0EKN1">
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

ik heb eindelijk mijn nieuwe koplamp  :mrgreen:
volgens mij is hij eigenlijk van een sv... maar dat maakt niet uit, het past toch allemaal  :twisted:



ik vind hem iig stukken beter uitzien dan de originele;



nu moet ik alleen nog mn cockpit binnen krijgen, dit weekend zou mn pa me even dat stuk in t frame lassen, en dan kan ik na laaaang wachten beginnen met t ding weer in mekaar te bouwen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"ik heb eindelijk mijn nieuwe koplamp  :mrgreen:
volgens mij is hij eigenlijk van een sv... maar dat maakt niet uit, het past toch allemaal  :twisted:



ik vind hem iig stukken beter uitzien dan de originele;



:twisted:

Als je de nieuwe koplamp nu nog even als flitslamp gebruikt, worden de foto's ook wat lichter. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Het mag ook met de oude lamp, doet die ook nog ergens dienst voor. :nana9oi:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

ja... dat zou nog geen slecht idee zijn met die lamp... ik gebruik altijd de vdeocam om fototjes te maken, maar daar issie niet zo geweldig in  :?

Ondertussen is mn gs'je wel bijna af, en ik heb uiteraard weer redelijk wazige foto's van t resultaat  :D



de uitlaat  :twisted:  heerlijk geluidje maakt dat ding, klinkt als een of ander race-beest...... komt er dan een begrensd gs'je achteraan  8)





zijn nieuwe boeven tronie  :twisted:



ik moet alleen nog mn nieuwe cockpit binnenkrijgen... :roll:



want dit ziet natuurlijk niet uit, en het is irritant rijden zonder toerenteller, vanaf de 3 hoor je niet meer wanneer je moet schakelen, dus schakel ik constant te vroeg... liever te vroeg als te laat

Ik moet ook nog aan n suzuki dekseltje voor hier  :arrow:  zien te komen...


en zo ziet zon wastrommel-uitlaat uit op n gs... :twisted:




Voor de rest hoef ik alleen nog nieuwe spiegels, want deze zijn echt niet veel waard, des te meer omdat de hoek niet klopte, ze waren eigenlijk voor n recht stuur. Dus, heb ik die recht weer eraan gelast, maar met mijn las-skills ziet dat natuurlijk uit als n idioot  :roll:

Ook moet ik nog nieuwe voetsteunen voor achter, omdat er ene foetsie is  :(

Als ik dat allemaal heb heb, dan ben ik eindelijk na....n maand of 5? klaar  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Extreem vette Yoshi  :shock:  :worship-cool:  :cum:

WhomBom

Ik heb ondertussen een thermometer gekocht, die ik in mn cockpitje plaats, zodat ik weet wanneer mijn blok warm is, en wanneer het te warm wordt



Samen met een carbon-setje. Ik wou dus van carbon een kapje voor de thermometer maken, ik heb de mal bijna af, maar heb nog geen idee of het lukt  8)



en ik heb eindelijk mijn suzuki dekseltje weten te bemachtigen... ik moest wel n half blok kopen, maar dat maakt niet uit  :D

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

goed bezig, ben es benieuw hoe dat carbonspul gaat werken ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

ik zal morgen wat fotos plaatsen van dat carbon spul,
het werkt best goed, je gooit zon lapje carbon over je mal, mengt de hars en strijkt die er met een kwas overheen. Enige nadeel is dat de hars erg langzaam droogt ( na 5 uur drogen was hij nog plakkerig  :? )
Ook blijkt dat scherpe bochten, en vooral hoeken niet makkelijk zijn, omdat het geweven carbon gedoe dan wat uit mekaar gaat, en een klein gaatje ontstaat.

Ik heb nu det ding gemaakt, en ik heb dus wat gaatjes erin, omdat ik een paar scherpe knikken enz. heb. Maar aangezien het nu toch pas 6 gram  :shock:  weegt, doe ik er nog een laag overheen... :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

WhomBom

hier de fototjes van t carbon-gebeuren.


Eerst heb ik een mal gemaakt van ge-extrudeerd (oid) piepschuim:



De gecrashte cockpit kon ik hierbij mooi gebruiken, omdat ik anders telkens in die kou naar buiten moest rennen  :?



Dan snij je het stuk carbon "mat" uit, vouwt dat mooi om je mal, smeert daar de hars mooi overheen, en laat hem geduldig drogen. (hier heb ik helaas geen pics van)

De volgende dag ziet het er dan zo uit:



Door de hars, die het carbon helemaal doordrenkt plakt je kapje nu vast aan de mal, dus die moet gesloopt worden.





Ook zijn mij nieuwe bandjes vandaag aangekomen, ik had ze besteld bij rodamoto (die spanjaard), en dat ging goed moet ik zeggen  :D

De banden kosten bij hem zo ongeveer de helft van wat ze hier kosten ( de mijne dan)  Mijn broer had es nagevraagd wat een setje bt-090 kostte in NL, en dat was 320 €  :shock:  :shock:  tegen 165 van de spanjaard  :D

Ze worden door de DHL gratis bij je thuis bezorgd.

Ik ben benieuwd wat ze gaan doen, ze zijn erg spits vond ik, en heel erg zacht  :D

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Karin

Je motor heeft een mooi "snoetje" gekregen met die koplamp.  :lol:

Schmetzke

Bandjes zien er goed uit, idd lekker spits  :D
Snel testen opt circuitje  :P

WhomBom

de nieuwe koplamp is ondertussen overleden aan steenslag  :cry:
Er zit een flinke barst in, kan ik gaan zoeken of ik er nog ergens zo ene vind  :?

De banden daarentegen zij heerlijk, gisteren, mooi weer, mijn eerste toe-downtjes gemaakt sinds de sneeuw en alles, en die banden houden gewoon alles mooi. Als je vol in de bocht ligt kun je rustig op het gas gaan zonder dat je ook maar iets merkt dat ie gaat smeren oid. Behalve toen ze na een rondje of twee goed warm waren, toen ging ie voor wel wat smeren, ik ben benieuwd wat dat in de zomer gaat doen  :roll:  En ik maak me wel zorgen aangezien ik nu, na 500 km bij de voorband al bijna op de slijtage indicator zit  :shock:  ik hoop dat ze 2000 halen  :?  anders moet ik toch weer op zoek gaan naar andere banden, dat zou gewoon té duur worden  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"de nieuwe koplamp is ondertussen overleden aan steenslag  :cry:
Er zit een flinke barst in, kan ik gaan zoeken of ik er nog ergens zo ene vind  :?

De banden daarentegen zij heerlijk, gisteren, mooi weer, mijn eerste toe-downtjes gemaakt sinds de sneeuw en alles, en die banden houden gewoon alles mooi. Als je vol in de bocht ligt kun je rustig op het gas gaan zonder dat je ook maar iets merkt dat ie gaat smeren oid. Behalve toen ze na een rondje of twee goed warm waren, toen ging ie voor wel wat smeren, ik ben benieuwd wat dat in de zomer gaat doen  :roll:  En ik maak me wel zorgen aangezien ik nu, na 500 km bij de voorband al bijna op de slijtage indicator zit  :shock:  ik hoop dat ze 2000 halen  :?  anders moet ik toch weer op zoek gaan naar andere banden, dat zou gewoon té duur worden  :?

500 km? :shock: WTF? SuperMotard style  :lol: