Ben benieuwd hoe die bevalt...was ook van plan om een zumo 220 te halen/kopen maar nog te weinig info vergaard.
Zumo 220 bevalt goed, in het begin wat liggen te prutsen met mapsource, maar ik begin het te leren . Er is alleen een vervelend probleem, de bluetooth valt regelmatig uit. Ik kan dan geen aanwijzingen meer ontvangen in de helm. De 220 heeft geen kabelaansluiting, dus het geluid moet via BT . Waarschijnlijk ligt dit aan de Zumo
Als je kijkt op het forum van Waypoint, zie je dat er meer zijn die dit probleem hebben , en niet alleen met de 220, ook de 660 , de nuvi,ect ect. Het schijnt dat Garmin inmiddels bezig is met nieuwe BT-software te ontwikkelen, die zou je dan een keer met een update moeten ontvangen. Ik heb gisteren 200km gereden , toen is de verbinding goed gebleven , eergisteren had ik er 250km gereden toen viel die 6x uit. De rit van gisteren was zonder sd kaartje erin. M'n helm is een Nolan n-103 met het n-com bluetooth systeem. Ik weet niet of hier meer mensen zijn , die dit probleem met hun zumo hebben.