Hoofdmenu

Buell gets Dirty

Gestart door DeWitte, 12 september, 2005, 18:13:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Hakinnen"Buell,..tsja..

hakki zegt niks....


Yammie MT-0S al gezien?  das ne toffe...

De MT-03 bedoel je zeker. Hier een link voor diegene die zich er iets bij willen voorstellen  :lol:

http://www.yamaha-motor.nl/products/motorcycles/sport_roadster/MT-03.jsp?view=gallery

Hakinnen kennende denk ik dat ie toch echt wel de MT-0S bedoelt...

deze dus:

http://www.yamaha-motor-europe.com/designcafe/en/public/article.jsp?ComponentURI=tcm:71-91734&ActiveNav=9

vindt um ook wel kicks :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Yep die bedoel ik.

over Yamaha's MT gesproken.

Als ik het me goed herinner keek ik een tijdje terug in mijn spiegels en zag ik Hayaseelski op de MT-01 in de Stage3 uitvoering aan mijn achterwiel.

Volgens mij beviel 'm dat wel

Was deze Stage 3 MT-01 .

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2671

Karin

Dat is inderdaad een stoere motor die MT-0S, kende hem nog niet. Vind trouwens de hele lijn van de MT mooi.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"Yep die bedoel ik.

over Yamaha's MT gesproken.

Als ik het me goed herinner keek ik een tijdje terug in mijn spiegels en zag ik HayasJeelski op de MT-01 in de Stage3 uitvoering aan mijn achterwiel.

Volgens mij beviel 'm dat wel

Was deze Stage 3 MT-01 .

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2671

hehehe je wilt niet weten hoe vaak ik heb gekeken of deze test nu eens online kwam..... lijkt wel of ed raket zn snelheid kwijt is  :mrgreen:

maar idd was toen heel erg leuk spelen op die MT01 (en jij op de busa)maarja die prijs he..... :?  (en hij is ook alleen maar echt leuk in de stage 3 uitvoering)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"Yep die bedoel ik.

over Yamaha's MT gesproken.

Als ik het me goed herinner keek ik een tijdje terug in mijn spiegels en zag ik HayasJeelski op de MT-01 in de Stage3 uitvoering aan mijn achterwiel.

Volgens mij beviel 'm dat wel

Was deze Stage 3 MT-01 .

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2671

hehehe je wilt niet weten hoe vaak ik heb gekeken of deze test nu eens online kwam..... lijkt wel of ed raket zn snelheid kwijt is  :mrgreen:

maar idd was toen heel erg leuk spelen op die MT01 (en jij op de busa)maarja die prijs he..... :?  (en hij is ook alleen maar echt leuk in de stage 3 uitvoering)

uit 't artikel / edje raket's woorden:

CiteerStefan Meijer was voor zijn gevoel 'normaal' aan het rijden met de Stage 3, maar ondertussen moest ik op de redactie Raptor werkelijk alles uit de kast rijden om in zijn achterwiel te kunnen blijven. Gevoel en werkelijkheid blijken ditmaal enorm ver uit elkaar te liggen. Vaker dan gedacht zijn we dan ook tempo 'rijbewijs kwijt' aan het rijden.

Hiermee bedoelt ie waarschijnlijk "verbloemd" dat mijn ex, de Raptor maar een traag hok is.  :mrgreen:

:wink:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"Yep die bedoel ik.

over Yamaha's MT gesproken.

Als ik het me goed herinner keek ik een tijdje terug in mijn spiegels en zag ik HayasJeelski op de MT-01 in de Stage3 uitvoering aan mijn achterwiel.

Volgens mij beviel 'm dat wel

Was deze Stage 3 MT-01 .

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2671

hehehe je wilt niet weten hoe vaak ik heb gekeken of deze test nu eens online kwam..... lijkt wel of ed raket zn snelheid kwijt is  :mrgreen:

maar idd was toen heel erg leuk spelen op die MT01 (en jij op de busa)maarja die prijs he..... :?  (en hij is ook alleen maar echt leuk in de stage 3 uitvoering)

uit 't artikel / edje raket's woorden:

CiteerStefan Meijer was voor zijn gevoel 'normaal' aan het rijden met de Stage 3, maar ondertussen moest ik op de redactie Raptor werkelijk alles uit de kast rijden om in zijn achterwiel te kunnen blijven. Gevoel en werkelijkheid blijken ditmaal enorm ver uit elkaar te liggen. Vaker dan gedacht zijn we dan ook tempo 'rijbewijs kwijt' aan het rijden.

Hiermee bedoelt ie waarschijnlijk "verbloemd" dat mijn ex, de Raptor maar een traag hok is.  :mrgreen:

:wink:

ben al blij dat ie de busa van mij buiten beschouwing liet, want ik moest ook aardig bijtrekken  :oops:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

CiteerGrote stappen, snel thuis. Dat is duidelijk meer de spreuk die deze motor op het lijf geschreven is. (Zoals het vaker bij twins het geval is.) De zware, diepe ploffen geven dus een heel ander signaal af dan wat werkelijk onder je gebeurt. Ter illustratie: Stefan Meijer was voor zijn gevoel 'normaal' aan het rijden met de Stage 3, maar ondertussen moest ik op de redactie Raptor werkelijk alles uit de kast rijden om in zijn achterwiel te kunnen blijven. De achter de Raptor rijdende blauwe Suzuki Hayabusa met "Her Sjeelski de Domiracer" aan boord was al helemaal kansloos temidden van het twin geweld. De busa kon zijn reputatie dan ook niet waar maken en delfde zwaar het onderspit. Gevoel en werkelijkheid blijken ditmaal enorm ver uit elkaar te liggen. Vaker dan gedacht zijn we dan ook tempo 'rijbewijs kwijt' aan het rijden.

Ik zou dat natuurlijk wel ff stiekum kunnen invoegen in het artikel.  heb de "rechten" nog steeds.  ben benieuwd hoe de lezers daarop zouden reageren...hahahaha.

al zou ed Raket daar wel niet blij mee zijn.

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"
Ik zou dat natuurlijk wel ff stiekum kunnen invoegen in het artikel.  heb de "rechten" nog steeds.  ben benieuwd hoe de lezers daarop zouden reageren...hahahaha.

wedden dat je het NIET doet?  :roll:

(en nu noem ik het woord "durf" geeneens) :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
CiteerGrote stappen, snel thuis. Dat is duidelijk meer de spreuk die deze motor op het lijf geschreven is. (Zoals het vaker bij twins het geval is.) De zware, diepe ploffen geven dus een heel ander signaal af dan wat werkelijk onder je gebeurt. Ter illustratie: Stefan Meijer was voor zijn gevoel 'normaal' aan het rijden met de Stage 3, maar ondertussen moest ik op de redactie Raptor werkelijk alles uit de kast rijden om in zijn achterwiel te kunnen blijven. De achter de Raptor rijdende blauwe Suzuki Hayabusa met "Her Sjeelski de Domiracer" aan boord was al helemaal kansloos temidden van het twin geweld. De busa kon zijn reputatie dan ook niet waar maken en delfde zwaar het onderspit. Gevoel en werkelijkheid blijken ditmaal enorm ver uit elkaar te liggen. Vaker dan gedacht zijn we dan ook tempo 'rijbewijs kwijt' aan het rijden.

Ik zou dat natuurlijk wel ff stiekum kunnen invoegen in het artikel.  heb de "rechten" nog steeds.  ben benieuwd hoe de lezers daarop zouden reageren...hahahaha.

al zou ed Raket daar wel niet blij mee zijn.

BLUF!
en daarbij toen jij de MT01 had reed hij met zn korte pootjes op de busa (zal ook wel t probleem van hem geweest zijn) en ik volgde opt gemakkie met t voor mij veels te kleine traptorke
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl