hoe lang doe jij met een set??

Gestart door WhomBom, 16 maart, 2006, 00:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rsv2002

Gemiddeld ongeveer 3500-4000 km met een achterband op mijn Mille.

Tot nu toe gereden: Sportec M-1, BT-012SS, BT-012, nu BT-014.
De laatste is na een 4500km ook bijna weg...

De volgende wordt weer een BT 014 (huidige voorband is nog bijna nieuw) en daarna nieuwe set MPP of Diablo's.
 dirty mind is a joy forever!!!

Rookie

Mijn BT-014 heeft het ongeveer 4000 km volgehouden. Moet ik er wel bij vertellen dat die helemaal plat gereden was door het harde remmen en opstrekken. De voorband zag er helemaal niet meer uit.

Schmetzke


Rookie

Citaat van: "Schmetzke"BT014 sucks bigtime  :yes6rs:  :thatsgay:

Alleen als je ze tot de max kan gebruiken.  :roll:

Heb er nu MPP opliggen.

Schmetzke

Citaat van: "Rookie"

Heb er nu MPP opliggen.

En laat me raden.... Nu stuurt je motor ook weer...?  :lol:

Meatpoint

ik heb met mijn vorige set met de avhterband 22k gereden en met de voorband 17k  :lol:  :lol:  :lol: vond het al vreemd dat het zo stroef ging.
waren macadams. had zoveel last van cupping dat men in de motorzaak waar ik van rubber ben gewisseld zich behoorlijk verschrokken.  :lol: hadden ze nog nooit gezien.ach ja aldoende leert men, zullen we maar zeggen

en nee ik ben sportrijder
en ja ik was een beginneling

heb er nu pirelli sport demons onder liggen, en dat gaat een stuk beter

Schmetzke

Citaat van: "Meatpoint"ik heb met mijn vorige set met de avhterband 22k gereden en met de voorband 17k  :lol:  :lol:  :lol: vond het al vreemd dat het zo stroef ging.
waren macadams. had zoveel last van cupping dat men in de motorzaak waar ik van rubber ben gewisseld zich behoorlijk verschrokken.  :lol: hadden ze nog nooit gezien.ach ja aldoende leert men, zullen we maar zeggen

en nee ik ben sportrijder
en ja ik was een beginneling

heb er nu pirelli sport demons onder liggen, en dat gaat een stuk beter

Nieuw en zeer vreemd  :o

DeWitte

Citaat van: "Meatpoint"ik heb met mijn vorige set met de avhterband 22k gereden en met de voorband 17k  :lol:  :lol:  :lol: vond het al vreemd dat het zo stroef ging.
waren macadams. had zoveel last van cupping dat men in de motorzaak waar ik van rubber ben gewisseld zich behoorlijk verschrokken.  :lol: hadden ze nog nooit gezien.ach ja aldoende leert men, zullen we maar zeggen

en nee ik ben sportrijder
en ja ik was een beginneling

heb er nu pirelli sport demons onder liggen, en dat gaat een stuk beter

Hi Meatpoint 8) Welkom @MFL stel je ff hier voor http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

veel :D Met Trailwings
Achterband nu 15.000 km, voor 13.000 km en ze zijn nog bijna als nieuw :oops:

Maar, ja natuurlijk rijden als een ouwe lullo :yes6rs:
Met de Soes GS 500 E, bijna 25.000 met de achterband, toen was hij wel bijna slick :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"veel :D Met Trailwings
Achterband nu 15.000 km, voor 13.000 km en ze zijn nog bijna als nieuw :oops:

Maar, ja natuurlijk rijden als een ouwe lullo :yes6rs:
Met de Soes GS 500 E, bijna 25.000 met de achterband, toen was hij wel bijna slick :cry:

15dzd km met een setje TW?????  :shock:  :shock:  :oops:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Binnenkort ga ik cursussen geven in banden sparen :rofl:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Wie langer als 10k met een band doet zou gebanned moeten worden  :!:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Wie langer als 10k met een band doet zou gebanned moeten worden  :!:

Eens ff rekenen. 80% rijdt BMW. 125 gebruikers. 100 mensen kunnen dus bij deze al gebanned worden. De overige 25 gaan we indiviueel bekijken. Ben bang dat de spoeling dun wordt. Jij mag iig geval blijven. :wink:

Schmetzke

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Eens ff rekenen. 80% rijdt BMW. 125 gebruikers. 100 mensen kunnen dus bij deze al gebanned worden.

Whoei... je vergeet wat. 100 - 1 = 99 :D

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
De overige 25 gaan we indiviueel bekijken. Ben bang dat de spoeling dun wordt. Jij mag iig geval blijven. :wink:

:oops:  :D  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"


Whoei... je vergeet wat. 100 - 1 = 99 :D


Je bedoelt dat Manneke die iedere dag een andere Avatar heeft :?:  :evil: