Allroadrit 25 maart bij Mokam

Gestart door Zwerver, 16 maart, 2006, 16:50:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Hoi allemaal,

ook dit jaar maakt MOKAM weer een leuke dag van de seizoensopening op 25 maart, en wordt er ook weer een allroadrit uitgezet.
Omdat ik zelf niet in staat ben geweest een geheel nieuwe rit te maken, wordt het een aanpassing/uitbreiding van de rit van vorig jaar, en Mart en ik gaan die morgen controleren en op papier zetten.



Afgelopen jaar was de rit goed te rijden, ook voor beginners, alhoewel er hier en daar een paar glibberige modderpaden inzitten die zonder noppen wel wat meer moeite zullen kosten. Grootste deel zijn gravelpaden en kleine asfaltweggetjes (die echter ook modderig kunnen zijn).



Buiten deze rit is er (gratis) koffie met vlaai en na afloop een (eveneeens (gratis) BBQ, en er kan gekampeerd worden op het veldje naast het bedrijf.
Het complete programma voor die dag is te vinden op de site van MOKAM

Meer info nodig, bel mail me even...

Aanmelden voor de rit is niet noodzakelijk, vanaf 9:00 kan het roadbook aan de balie worden opgehaald.
Wil je echter bbq'en en/of overnachten, neem dan even contact op met Mokam!

Wie weet tot dan.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Herr Tod

Die foto met dat bruggetje laat me denken aan een verplichte all road rit nadat onze bos BBQ in het water was gevallen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"Mechelen-Hilleshagen :lol:

Pcies 8)  de "Voorterweg", gingen we vroegah al met de brommers indruk zitten maken op onze vriendinnetjes :cry: tjsezus ik wor sentimenteel :cry:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy"Mechelen-Hilleshagen :lol:

Pcies 8)  de "Voorterweg", gingen we vroegah al met de brommers indruk zitten maken op onze vriendinnetjes :cry: tjsezus ik wor sentimenteel :cry:


:mrgreen:

en dan met de Vespa middenin stil komen staan....maakte indruk ja..haha
we moetsen vroeger naar elzet, van school (LTS Nijswiller) en gingen dan altijd daarlangs..hogerop kwam je bij appelplantages waar we de nodige buikpijn opgelopen hebben...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

: offtopic :
heb eerst een zundap gehad maar is door de pliesie verkleind....was geen 16, geen verzekering en iemand achterop met een scatehelm...tandwielen verkeerd.teveel cc..etc etc etc..

dan een vespa 2x en daarna een Yammy FS1..maar toen was ik niet meer op die school..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

redelijk lekker weertje :D
Gelukkig is Zwerver weer on-the-road, weliswaar met de DR van z'n zus, maar hij heeft het gelukkig niet verleerd. :lol:
We zouden even foto's gaan maken en hij reed wel voor, nee, geen onverharde weggetjes (nou 1 dan) want hij had wel noppen, maar ik met men tourances kom in de modder niet zo goed weg (en geen ervaring), ik heb op een bepaald moment maar besloten om te gaan staan en gas te blijven geven, anders stond ik nu nog in the-middle-of nowhere van Margraten :oops:




Toen ik na afloop thuis kwam en naar het toilet ging heb ik even de kleuren geteld, maar gelukkig ...... geen 7, maar 4 :angel:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Ik wist wel dat jij een "kleurrijk" persoon was Joepie :mrgreen: Nice foto rep. :thumbsup: ook blij te horen dat zwerver weer een vinger mag uitsteken :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joske

Ik zie op de foto's wat garmins. Heeft iemand een track (of nog beter een route) van deze rit?

Ik heb de papieren versie wel voor me liggen, maar als iemand al iets digitaal heeft, kan ik me de moeite sparen...


Alvast bedankt!

karz

Citaat van: "Joske"Ik zie op de foto's wat garmins. Heeft iemand een track (of nog beter een route) van deze rit?

Ik heb de papieren versie wel voor me liggen, maar als iemand al iets digitaal heeft, kan ik me de moeite sparen...


Alvast bedankt!

Welkom Joske, stel je even voor hiero ;)

http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27
sometimes the same is different, but mostly it's the same.