Miss Hon......... Triumph!

Gestart door Busaberke, 19 maart, 2006, 11:37:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Gisteren arriveerde Miss Triumph 's nieuwe trots :





Toch wel errug leuk, zo'n ragbak voor erbij!  8)
Ik ben benieuwd waar de MFL stickers komen te zitten, plek genoeg dacht ik zo .....
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009


Bakkertjedeeg

BTW Busaberke.. Waar was u?

Miss Triumph

Ik wil enkel zeeeeeeer gedistingeerde beplakkingen dus daar wordt nog even over nagedacht. Ik wil nu nog maar 1 ding en dat is het circuit op :twisted:

B-Witch

Hele coole bike Miss Triumph!!! :yes6rs:
Heel veel snelle en veilige circuitrondjes toegewenst!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Miss Triumph"Ik wil enkel zeeeeeeer gedistingeerde beplakkingen dus daar wordt nog even over nagedacht

waarom wordt ik altijd zenuwachtig als vrouwen beginnen na te denken? :mrgreen: maar ik help waar het kan :twisted:  
mss iets in het roze met stippen :rofl:

:wink: nee hoor veel suc6 en rij die mannen maar het snot voor de ogen op ut circuit :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

8)  :worship-cool:  heel veel plezier met je racer  :thumbsup:
Proud on the South  

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Enne, wat ook heel belangrijk is, een goede coach, dan is de wedstrijd al half gewonnen, "toevallig" weet ik iemand, die misschien een kleine bijdrage kan leveren, zodat het "tussen de oren" ook helemaal goed zit :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D GO M-L GO-ML GO-ML, en ALTIJD LATER REMMEN, en als je er naast zit, laten "staan" he, nooit terug gaan meer, :D  :D  :D  :D, ok liet mij een beetje gaan, eerst lekker vertrouwd raken met de fiets, en dan stap voor stap, de grenzen gaan verleggen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Miss Triumph

Road racing Tonnie, your wish is my command, zat er al even in de garage op te oefenen  :twisted: Maar ja, goed praten, effe aan wennen. Mag alleen op het circuit, en daar gaat iedereen er meteen vandoor alsof..... vul zelf maar in  :idea:

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Miss Triumph"Road racing Tonnie, your wish is my command, zat er al even in de garage op te oefenen  :twisted: Maar ja, goed praten, effe aan wennen. Mag alleen op het circuit, en daar gaat iedereen er meteen vandoor alsof..... vul zelf maar in  :idea:

Komt best goed hoor,  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: "Miss Triumph"Road racing Tonnie, your wish is my command, zat er al even in de garage op te oefenen

Al een Knee-Down gemaakt?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Miss Triumph

Yes, voor de motor, biddend voor een goed motorjaar :twisted:

Joep

Porficiat.

Het bouwproces hebben we kunnen volgen zonder dat we direct wisten voor wij dat de motor bestemd was, maar nu verwachten natuurlijk alleen nog maar ingescande papiertjes verwacht met snelle tijden.

Tenslotte

Gaef gaas, volles rohr :twisted:

Joepie1958

Mooi geel is niet lelijk :lol:
Noem 'm nou maar gewoon Tweety, en dan een paar leuke stickers van Sylvester (of kattepootjes) :D
En denk eraan, de wielen moeten het asfalt blijven raken (behalve bij wheelies en stoppies), als het rubber boven ligt dan is het niet goed :shock:
Maar ik denk dat jij een verstandige meid bent (hoewel verstand vaak met de jaren komt...... of niet) :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.