Hoofdmenu

Nieuwe motor

Gestart door Desmo-devil, 24 maart, 2006, 17:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"8) ik heb Eddy gesproken en hij maakt me iig een offerte om (als alternatief) de GSA in te ruilen op een KTM 950 SM

:shock:  :D Echt mooi nieuws  :D  :lol:

Ik zie jou daar echt wel op rond knallen  :yes6rs:  8)  8)

Desmo-devil

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "karz"Shun :cool:

Waar is de monster naar toe ?

De monster blijft, vanmorgen nog een nieuw bandje erop laten monteren (Dunlop sportmax) en lekker geragd. Nog even bakkie gedaan bij Dwars.
Was super lekker weer , en geen druppel regen gevangen.

Hey Desmo.. Ben jij die ene met die rood zwarte monster en zaterdag een aantal malen langs de tongerseweg gereden in mooi leer pakkie? Zo ja dan zwaaide ik vanuit de tuin en jij keek me raar aan? hahahaha.

Verder had gezegd dat je nog op zoek was naar eebn fiets.
Ik had misschien nog iets voor je.

Yep, dat was ik, ik woon aan de Tongerseweg dus dat is niet zo vreemd.
Is trouwens nog verdomd stijf dat nieuwe leren costuum.
In welke tuin stond je dan ?

Desmo-devil

Citaat van: "Joep"950 SUPERMOTO BLACK MODELSSUPERMOTO


  Make a big impression. Plain black or black and orange, it's all the same. With its self confident, bull-like appearance, the
KTM 950 Supermoto manages to put on a show - even when on its stand. Set it in motion, and you're practically unbeatable.

Here the story continues:
www.950supermoto.com

Zoom in




Engine


  Engine double-cylinder 4-stroke V 75°
 Displacement (cc)  942
 Bore / stroke (mm)  100 / 60 (3.94 x 2.36")
 Performance (homologated) 72 kW / 8000 rpm
 Max. torque  94 Nm / 6500 rpm
 Compression ratio  11.5:1
 Starter  E-starter
 Transmission  6 gears, dog-clutch engagement
 Mixture preparation  2 Keihin constant pressure carburetors CVRD 43
 Control DOHC
 Lubrication Pressure lubrication
 Engine oil  Motorex Power Synt 4T 10W50
 Primary drive  67:35
 Final drive X-Ring chain 5/8 x 5/16"
 Cooling  liquid-cooled
 Clutch  wet multi-disc clutch, operated hydraulically
 Ignition Denso battery ignition


Top  


Chassis


  Frame tubular space frame, chromium-molybdenum, powder-coated
 Subframe aluminium
 Handlebar  aluminum Ø 28/22, conified
 Front suspension WP-USD Ø 48 mm (1.89")
 Rear suspension  WP-Monoshock
 Suspension travel front/rear  200 / 210 mm (7.87/8.27")
 Front brake  2 x Brembo 4-piston fixed caliper, radially bolted, 305 mm disc, floating (12")
 Rear brake Brembo twin-piston floating caliper, 240 mm disc (9.45")
 Rims, front/rear  3.5 x 17" / 5.5 x 17"
 Tires, front/rear  120/70 ZR 17"; 180/55 ZR 17"
 Transmission ratio  17:41
 Battery 12 V 11.2 Ah
 Main silencer  Twin stainless steel with catalytic converter
 Steering head angle  64.6°
 Wheel caster  110 mm (4.33")
 Wheelbase 1510 mm (59.45")
 Ground clearance (unloaded) 190 mm (7.48")
 Seat height  865 mm (34.05")
 Fuel capacity  approx. 17.5 liters (4.62 gal)
 Weight (no fuel) approx. 191 kg (421.8 lbs)



865mm dus!

Maar erg mooie fiets Desmo Devil. Maar waarom wil hem graag aanpassen. Omdat je hem in deze staat niet mooi vindt of omdat je hem graag persoonlijker wilt maken. Want als er een hele kuip op komt wordt het toch een heel andere motor.

Ik wil hem inderdaad persoonlijker maken. Ik hou niet van dertien in een dozijn fietsen. Bovendien vind ik het leuk om te doen.
Er komt sowieso een motorspoiler op want die in het oog liggende onderpijp vind ik echt lelijk. Vandaag ook een bod gedaan op Marktplaats op een 916 racezitje. Als iemand trouwens een seat cover weet uit te halen hou ik me ook aanbevolen.

Rookie

Ziet er goed uit Desmo. Veel veilige km gewenst!

Als je die van jouw ook zo aanpast wil ik hem wel overnemen!



Ben geen Duc fan maar deze is echt mooi!

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "karz"Shun :cool:

Waar is de monster naar toe ?

De monster blijft, vanmorgen nog een nieuw bandje erop laten monteren (Dunlop sportmax) en lekker geragd. Nog even bakkie gedaan bij Dwars.
Was super lekker weer , en geen druppel regen gevangen.

Hey Desmo.. Ben jij die ene met die rood zwarte monster en zaterdag een aantal malen langs de tongerseweg gereden in mooi leer pakkie? Zo ja dan zwaaide ik vanuit de tuin en jij keek me raar aan? hahahaha.

Verder had gezegd dat je nog op zoek was naar eebn fiets.
Ik had misschien nog iets voor je.

Yep, dat was ik, ik woon aan de Tongerseweg dus dat is niet zo vreemd.
Is trouwens nog verdomd stijf dat nieuwe leren costuum.
In welke tuin stond je dan ?

AAAH ik woon naast het poolcentrum bij de rotonde...Ik hoorde al vaker een duc (er rijdt ook nog een geel gevlagte rond) langsrijden en zaterdag was ik de tuin aan het karcheren en toen kwam je dus 2 keer langs. HAHAHA leuk.. woon je bij elkaar in de straat zonder dat je het weet.. Volgende keer stop dan effe.. Kan ik mijn vriendin je mooie monster laten zien hehehe.
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Vanmiddag de Duc opgehaald en de eerste echte rij impressies opgedaan.
Helaas in de regen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Wat meteen opvalt is de hoge racy zit en de harde vering, zoals een supersport moet zijn.  Deze fiets stuurt nog beter als de oude supersport en ligt muurvast op de weg. Moest wel even wennen aan de speciale race bediening die erop zit. Kon het achterrempedaal bijna niet vinden met mijn grote voeten.
De motor rijd geweldig, pakt goed op en vanaf 3000 toeren komt hij helemaal los. Wat een verschil die injectie.
Natuurlijk valt het topvermogen een beetje tegen ten opzichte van de 900
maar dat wist ik van tevoren. Tussen de 80 en 160 trekt ie als een tiet en daar gaat het mij om.
Het geluid was natuurlijk K.. ! Thuis meteen de bos dempers erop gezet , paste perfect met de speciale bevestigingsbeugels van de oude SS.
Hierbij de eerste picies .
De motor heeft al een aantal specificaties ondergaan waardoor te zien is dat de vorige eigenaar een echte liefhebber was.
Speciale verchroomde volledig instelbare schakel en remkit, gepolijst koppelingsdeksel, carbon cockpit,
goudkleurige rem en koppelingshandles, staalflex remleidingen, chroom dekseltjes op alle oliepotjes, carbon spiegels, carbon nummerplaathouder (gaat er zsm af, is veel te groot) kleine knipperlichtjes, goudkleurige velgen en speciale gepolijste kroonplaat . De motor ziet er van voor tot achter in topconditie uit, nergens ook maar een oliedruppeltje te bekennen aan het blok. Achtervering is instelbaar met een blauwe draaiknop, volgens mij ook niet origineel of wel Hakki ?
Zelfs alle originele boekjes en gereedschap onder het zadel. Kortom ik ben er ontzettend blij mee








Busaberke

Citaat van: "Dwars"8) ik heb Eddy gesproken en hij maakt me iig een offerte om (als alternatief) de GSA in te ruilen op een KTM 950 SM

zo ene dus 8) in ut zwart uiteraard


weet iemand trouwens de zithoogte van deze stoomboot?? :?

Ik weet toevallig dat Rosa tegenwoordig regelmatig KTM's verkoopt, probeer het eens bij Ludo.  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"







:worship-cool: morgen gelijk meebrengen naar ut werk he :wink: mss ff een pauzetoertje maken?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Vanmiddag de Duc opgehaald en de eerste echte rij impressies opgedaan.
Helaas in de regen, maar dat mocht de pret niet drukken.
Wat meteen opvalt is de hoge racy zit en de harde vering, zoals een supersport moet zijn.  Deze fiets stuurt nog beter als de oude supersport en ligt muurvast op de weg. Moest wel even wennen aan de speciale race bediening die erop zit. Kon het achterrempedaal bijna niet vinden met mijn grote voeten.
De motor rijd geweldig, pakt goed op en vanaf 3000 toeren komt hij helemaal los. Wat een verschil die injectie.
Natuurlijk valt het topvermogen een beetje tegen ten opzichte van de 900
maar dat wist ik van tevoren. Tussen de 80 en 160 trekt ie als een tiet en daar gaat het mij om.
Het geluid was natuurlijk K.. ! Thuis meteen de bos dempers erop gezet , paste perfect met de speciale bevestigingsbeugels van de oude SS.
Hierbij de eerste picies .
De motor heeft al een aantal specificaties ondergaan waardoor te zien is dat de vorige eigenaar een echte liefhebber was.
Speciale verchroomde volledig instelbare schakel en remkit, gepolijst koppelingsdeksel, carbon cockpit,
goudkleurige rem en koppelingshandles, staalflex remleidingen, chroom dekseltjes op alle oliepotjes, carbon spiegels, carbon nummerplaathouder (gaat er zsm af, is veel te groot) kleine knipperlichtjes, goudkleurige velgen en speciale gepolijste kroonplaat . De motor ziet er van voor tot achter in topconditie uit, nergens ook maar een oliedruppeltje te bekennen aan het blok. Achtervering is instelbaar met een blauwe draaiknop, volgens mij ook niet origineel of wel Hakki ?
Zelfs alle originele boekjes en gereedschap onder het zadel. Kortom ik ben er ontzettend blij mee[/img]

Hmm..tis ne 750 he?  Ik weet het eigenlijk niet..er hoort origineel een showa onder te zitten..maar of die bij dit type 750ss ee blauwe verstelknop heeft?  Pff..moet je er ff ne piccie van maken..

Als je ne gebruikte 748 / 916 / 996/ 998 monoseat zoekt heb ik daar wel een adresje voor. moet het alleen wel ff zoeken.

Mooie fiets hoor...kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent.

je komt maar ne keer een bak koffie halen hier en 'm ff showen..

oja, setje Marchesini's kopen?   :mrgreen:  :wink:  :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"8) ik heb Eddy gesproken en hij maakt me iig een offerte om (als alternatief) de GSA in te ruilen op een KTM 950 SM

zo ene dus 8) in ut zwart uiteraard


weet iemand trouwens de zithoogte van deze stoomboot?? :?

das mooi...

ik heb vorig jaar een stukske (alé toch zeker 15 minuten  :oops:  ) gereden op zo'n 950 SM..tís idd megafun ...tof speelgoed..

RJ had zo'n machien bij zich en kwam toen ie van de testbank afkwam ff koffie halen hier..

ruige bak..

http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/2739

Desmo-devil

:worship-cool: morgen gelijk meebrengen naar ut werk he :wink: mss ff een pauzetoertje maken?? :mrgreen:[/quote]

Uiteraard morgen op de bike.  Trouwens wat moet dat allemaal met dat KTM gedoe in mijn ledenlijst. Beetje respect ja :?  :(

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil":worship-cool: morgen gelijk meebrengen naar ut werk he :wink: mss ff een pauzetoertje maken?? :mrgreen:

Uiteraard morgen op de bike.  Trouwens wat moet dat allemaal met dat KTM gedoe in mijn ledenlijst. Beetje respect ja :?  :([/quote]

alé, ben blij dat het niet over beemers of rijstracers gaat :wink:  :wink:

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"







:worship-cool: morgen gelijk meebrengen naar ut werk he :wink: mss ff een pauzetoertje maken?? :mrgreen:

mooie fiets.. en mooi geluid! :P
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Desmo-devil

Citaat van: "PatSpinner"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"







:worship-cool: morgen gelijk meebrengen naar ut werk he :wink: mss ff een pauzetoertje maken?? :mrgreen:

mooie fiets.. en mooi geluid! :P

Heb je me gehoord dan ??

PatSpinner

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "PatSpinner"

mooie fiets.. en mooi geluid! :P

Heb je me gehoord dan ??

Uh..Ja hehehe lijk wel een nieuwsgierige overbuur.. Maar ik ben aan de voortuin voor bezig en gisteravond kwam je langs toen ik de rotzooi aan het verzamelen was die naar het mileupark moet. HAHA en Ducs hoor ik nu eenmaal tussen alles uit....
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)