Bakkertjedeeg's circuitKwak

Gestart door Bakkertjedeeg, 26 maart, 2006, 18:08:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Rookie"Ziet er goed uit! Is http://www.motorsportstore.nl de enige sponsor die je (nodig) hebt?

Sponsors moet je met een korrel zout nemen. Motorsportstore is ons eigen bedrijf in oprichting en verder hebben we een administratiekantoor wat ons wat geld geeft. Just for fun.

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"Motorsportstore is ons eigen bedrijf in oprichting

:D wat gaan we doen / verkopen ?? :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Motorsportstore is ons eigen bedrijf in oprichting

:D wat gaan we doen / verkopen ?? :?:

We richten ons met name op de SS rijder street/track. Geen OEm parts, alleen aftermarket spul. Achter de schermen hebben we al een leuke infrastructuur staan. Nu is het nog wachten op de webshop. :wink:

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Rookie"Ziet er goed uit! Is http://www.motorsportstore.nl de enige sponsor die je (nodig) hebt?

Sponsors moet je met een korrel zout nemen. Motorsportstore is ons eigen bedrijf in oprichting en verder hebben we een administratiekantoor wat ons wat geld geeft. Just for fun.

ha , das ne toffe.

Ik heb ook een administratiekantoor "aan de gang"..daar moet ik altijd geld heenbrengen. :evil:


da hedde gij goed geregeld..
:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Ik heb ook een administratiekantoor "aan de gang"..daar moet ik altijd geld heenbrengen. :evil:

:laughing49so: tsja als je als bedrijfskosten die Bitubo-miep blijft opvoeren voor de belastingen??  :twisted:
(is da trouwens duur zo'n miepie erbij ?? :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Miss Triumph

Nou Bakkertje, congratz wiz ze bioetifoel bike.  :wink: Een ding is zeker...... je bent zeer goed te onderscheiden van al het andere Kawaspul. Laat ze maar groen zien van gif :twisted: zodra jij ze weer voorbij komt :lol:

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"Ik heb ook een administratiekantoor "aan de gang"..daar moet ik altijd geld heenbrengen. :evil:

:laughing49so: tsja als je als bedrijfskosten die Bitubo-miep blijft opvoeren voor de belastingen??  :twisted:
(is da trouwens duur zo'n miepie erbij ?? :mrgreen:)

Nope, das nie duur..

Moet trouwens es ff vragen aan die belastingpief of ik die "bitubo miep kosten" kan opvoeren idd.  waarom niet he..promotie toch..

Laatst zegt ie tegen mij..
Uh...heeft u een hond?
Ik zeg: "yep twee van die grote Afrikaanse stink-kamelen voor het erf hier te bewaken"
Hij: ah , das mooi , dan is dat de alarminstallatie en ter beveiliging van voorraad / gereedschappen en materialen en mag u de kosten daarvan  in principe opvoeren...
Ik: "aha,  dus nu mag ik van het hondenvoer (alé , die vreten 2 kilo per dag he) de BTW terugvorderen en aan het eind van het jaar een kostenpost "hondenvoer" hebben?
Hij:  yep..waarom niet he..als je een alarminstalatie koopt mag je dat toch ook onder kosten zetten!

Alé, we gaan het proberen...ben benieuwd wat de fiscus zegt..hahaha..

oja..bitubo miep...voor volgende keer "miss Italie" gestrikt .. things are only getting better..





8)  :wink:

Bakkertjedeeg

Zo.. weer wat verder. Ruitje een stukje zwart gemaakt. Nummer stickering. Bult op de kont rood gemaakt enz.enz.




@Nippon

sjun,sjun  :worship-cool:

nummer 52  :!:


speciale betekenis :!:  leeftijd vriendin, kilo's,  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "BoxerQ"sjun,sjun  :worship-cool:

nummer 52  :!:


speciale betekenis :!:  leeftijd vriendin, kilo's,  :wink:

Thnx.

Vorig jaar met #11 gereden van Xaus. Dit jaar met #52 van Tose. Gewoon omdat ik het een gaaf nummer vind.

@Nippon

yep superbike  :!: wat 'n feest  :worship-cool:

vooral deze 2

 :yes6rs:

Schmetzke

Mooooooooooooi Bakkertje  :shock:  :worship-cool: