Let op, verkeerscontroles!

Gestart door Schmetzke, 03 april, 2006, 17:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

kom je nou mee :shock:, ik volle lollie vanmorgen oppe brommert naar de baas; godzijdank lagen de "sherrifs" nog te pitten :mrgreen: straks maar rustig terug tuffen en goed uit de doppen kieken naar die struikrovers  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 22 april, 2009, 05:40:40
Grote verkeerscontrole in Zuid-Limburg



Nederlandse, Belgische en Duitse politiediensten houden woensdag een grote verkeerscontrole. Die maakt deel uit van een Europese snelheidscampagne. Ook het verkeershandhavingsteam van de politie Limburg-Zuid doet hier aan mee. Met name in de regio rond Aken wordt gecontroleerd.

De actie wordt gecoördineerd door TISPOL. Dat is het samenwerkingsverband van Europese verkeerspolitiediensten.

Bron: L1.nl

jullie zijn gewaarschuwd  ;)



Ik mag blij zijn als ik uberhaubt de maximum snelheid haal als ik naar mij werk rijd :twisted:
Smells like rubber

Toledo

Ik had maandag een snipperdag gepakt , en heb toen door zuid-limburg liggen te toeren. Toen was er al veel politie, aan het rond rijden.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 22 april, 2009, 07:16:20
kom je nou mee :shock:, ik volle lollie vanmorgen oppe brommert naar de baas; godzijdank lagen de "sherrifs" nog te pitten :mrgreen: straks maar rustig terug tuffen en goed uit de doppen kieken naar die struikrovers  :-X

Moet je ook MFL 's morgens maar ff in de gaten houden, ik had het toch echt op tijd gepost  :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Het politiekorps Midden- en West-Brabant heeft in 2008 het laagste aantal boetes (per inwoner) van alle korpsen in Nederland uitgedeeld. Dit blijkt uit cijfers die RTL Nieuws heeft opgevraagd bij alle Nederlandse politiekorpsen. In dat jaar schreven alle Nederlandse agenten samen bijna zo'n 11 miljoen bekeuringen uit. West-Brabanders kwamen er volgens RTL relatief goed vanaf.

Wel staat het korps Midden-en West-Brabant in de top 5 van korpsen die de meeste boetes uitdeelde voor bumperkleven, daarvoor deelde de West-Brabantse agenten in 2008 1524 bekeuringen uit. In Zeeland heb je verreweg de meeste kans op een snelheidsbekeuring buiten de bebouwde kom. De Zeeuwse politie deelde 227.262 snelheidsboetes uit.

bron rtl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Omgerekend per inwoner
  Meeste boetes per inwoner 
1.    Amsterdam Amstellland   
2.    Gooi en Vechtstreek   
3.    Zeeland   
4.    IJsselland   
5.    Gelderland Zuid   


  Minste boetes per inwoner 
1.    Midden en West Brabant   
2.    Brabant Noord   
3.    Limburg Zuid   
4.    Utrecht   
5.    Gelderland Midden
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Lang leve het zuiden... ben laatst naar Rotterdam gereden, op de heenweg hadden ze me schijnbaar te pakken. Op de terugweg een flitser op tijd gezien... een km later staat het KLPD in een burgerauto langs de snelweg klaar om achter je aan te komen om je rijbewijs in beslag te nemen als je die km van tevoren met 50+ geflitst was en dan nog de trajectcontroles :evil: Het is dat er geen muur met prikkeldraad staat bij de grens tussen Limburg en Noord-Brabant... maar het is net het oostblok daar, ze zijn overal :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Suzuki-Babe

Let op!!! Verkeerscontrole van Hulsberg naar Wijnandsrade en omgedraaid!

Aan kasteel Wijnandsrade zijn werkzaamheden hierdoor mag je nog maar 30. Maar nadat je de bebouwdekom uit bent staan ze naar 200m met een laserpistool!!!!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Babe op 15 september, 2010, 13:30:07
met een laserpistool!!!!


Ze schieten je gewoon aan flarden.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Vandaag in het heuvelland de "in burger" politiemotor gespot, hij zat achter twee kamikaze piloten aan. en even later twee motoragenten die zelfs de bekende motorgroet uitbrachten... ook in belgie en duitsland was er wel wat blauw op de been. Ik heb toch maar altijd in het spiegeltje gekeken voordat ik het gas opentrok :twisted:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Vanmorgen 08.40 uur Stadsautoweg Heerlen  ( ja waar al al die flitsers staan )  Van heerlen richting Simpelveld
Achter het viaduct tussen afslag ziekenhuis en afslag de Beitel ( kerkrade ) ze waren net bezig met het opstellen van de mobiele flitser.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Herr Tod

De TomTom rijders hebben daar schijnbaar massaal te hard gereden...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 28 april, 2011, 00:09:47
De TomTom rijders hebben daar schijnbaar massaal te hard gereden...

Hier waren het de Garmin gebruikers.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Nee, want die zijn zo slim om hun Garmin niet te registreren en de kaart updates 'gewoon' illegaal te doen en dan ook nog eens Mapsource blokkeren in de firewall :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 28 april, 2011, 13:49:44
Nee, want die zijn zo slim om hun Garmin niet te registreren en de kaart updates 'gewoon' illegaal te doen en dan ook nog eens Mapsource blokkeren in de firewall :D

Sorry, ik wist niet dat jij er ook bij was.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.