Let op, verkeerscontroles!

Gestart door Schmetzke, 03 april, 2006, 17:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Citaat van: "WhomBom"ze zijn weer bezig hoor  :?

Heerlen, Imstenraderweg, radar


:laughing49so:  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

leuk manne :oops:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

je bent gewaarschuwd  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Bij deze dan!!
Flitsen op de urmonderbaan tussen de A2 urmond en het eerste stoplicht richting sittard en lindenheuvel. Aan beiden zijdes!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Beetje mosterd na de maaltijd maareh.

Een politie personenwagen heeft op 3 punten gestaan op  het circuitje in Vijlenerbos.

Het vreemde was dat er een blade 25x :shock:  langs hun geraast is, maar dat de stukken waar ze stonden het niet toelaten dat je makkelijk boven de daar geldende max. snelheid uit kan komen.  

Uiteindelijk hebben ze blade even staande gehouden , gekeken of ze hem ergens anders op konden pakken (rijbewijs,uitlaat..) , dit was niet zo, en dus hebben ze hem weer laten gaan.  :rofl:
Daarna zijn ze ook richting holset vertrokken..

Dit laatse hebben ik en tomzel gezien, wij waren even gestopt bij het herr tod/whombom bankje. De blade rijder kwam na de staandehouding naar ons toe en vertelde dus dat ze al op 3 plekken hadden gestaan en dat ze hem eigenlijk toch nergens op konden verbaliseren.


:roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Die heb ik ook zien staan.... enne... in die bocht kun je dus wel boven de 80 uitkomen :twisted: Gelukkig reed ik langzaam.... voor de zeer zeldzame afwisseling :lol:

Enne... je hebt de vloer van mn zomerhuis wel schoon gehouden he? 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

post aangepast ;).  
Heb nog gestofzuigd en de planten water gegeven. Ik wist alleen niet wat ik met al die bandit onderdelen op het balkon moest :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Afblijven... die liggen daar als reserve :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Afblijven... die liggen daar als reserve :lol:


Pit stop  :mrgreen:
Proud on the South  

Bianca

in het vijlenerbos zijn ze aan het controleren!

Herr Tod

Ze waren te vroeg :twisted: :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

of ze echt wat hebben kunnen uitrichten daar...
heerlijk hoe je gewaarschuwd wordt door andere motorrijders 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Die staan ook altijd achter dezelfde boom :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bianca

jao slum zien ze wel  :roll:

Herr Tod

Na afgelopen zondag zeer winstgevend te hebben gecontroleerd op de Epenerbaan (Vijlenerbos) wordt dit wegens succes ook doorgezet door de week. Snelheid en geluid voornamelijk. Met vriendelijke groet, de politie :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: