29-30 April, de Suzuki opstapdagen bij MotoShop Margraten

Gestart door DeWitte, 03 april, 2006, 19:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ja net trug, vele bekende gezichten van MFL gezien :wink: o.a. Hayasjeelski (op de gsr en de v-strom), Joepie (op de V-strom :shock: je gaat me toch nie vreemd op die rijst-wannabee Gs :?: ) Boxer Q, Suzuki-girl, Karin, R-yen, Liekje :wink: , Schmetzke, Rookie (op de V-strom) Desmo-Devil en Busa-Berke.

Leuk om te doen :wink:  volgend jaar weer; toch 200km gereden vandaag. Hoop brandhout stuurt er rond  :? die dan ook nog op een GSXR 750 kruipen :rofl: en een paar verassingen, waaronder een meid uit kerkrade  :worship-cool: Ow ja en door de pliessie aan de kant gezet die de rijbewijzen ging controleren :? (ja die hadden op zo'n drukke dag in het heuvelland echt niets beters te doen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Jonge gast van rond de 20 stapt na een proefrit af van de Gixxer 750. Hij droeg slechts een spijkerbroekje, Nike jaruzalem replica's en een zomerjasje.

Ik denk.. ff sjekken...

>En hoe ging die?
<Mwa wel lekker...
>Nog ff doorsparen zeker?
<Nee dat is het probleem niet...
>Oh?
<Ja, ik twijfel nog tussen de 750 en de 1000
>Ik zou maar voor een 600 gaan....
<Op het circuit kan ik het vermogen van de 1000 wel gebruiken
>Denk je?
<Joa...
>En de grafkist is al besteld?

Toen ben ik maar (lachend) weggelopen....

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Jonge gast van rond de 20 stapt na een proefrit af van de Gixxer 750. Hij droeg slechts een spijkerbroekje, Nike jaruzalem replica's en een zomerjasje.

Ik denk.. ff sjekken...

>En hoe ging die?
<Mwa wel lekker...
>Nog ff doorsparen zeker?
<Nee dat is het probleem niet...
>Oh?
<Ja, ik twijfel nog tussen de 750 en de 1000
>Ik zou maar voor een 600 gaan....
<Op het circuit kan ik het vermogen van de 1000 wel gebruiken
>Denk je?
<Joa...
>En de grafkist is al besteld?

Toen ben ik maar (lachend) weggelopen....

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

:rofl:  Klopt, die gast heb ik ook gezien. Alleen een helm op zijn kop voor de rest niks wat met motorrijden geassocieerd kon worden.

Herr Tod

Die kunnen ze beter zo'n dingetje verkopen waar je overheen struikelt als je richting de balie loopt :lol: Eerst eens kijken of hij dat vermogen op het circuit kan gebruiken :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Jammer maar helaas, de GSR nog niet kunnen uitproberen.
mja weet niet of ik dat nog wel wil, na gehoord te hebben van een zeer bruin verbrand persoon, dat het een echte vrouwen motor is :shock:
Mooi is ie wel iig!!
Nog ff een leuk stukje met Rookie gereden naderhand.
Miljaar wat is die Thundercat snel, dat kon de Bandit echt niet bijbenen :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "Herr Tod"Je hebt ook 250 cc te veel :mrgreen:

:shock:  
Leek wel een slak in vergelijking bij dat masjien :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Die kunnen ze beter zo'n dingetje verkopen waar je overheen struikelt als je richting de balie loopt :lol: Eerst eens kijken of hij dat vermogen op het circuit kan gebruiken :mrgreen:

Zal ik eens verklappen wie er voor die nieuwe 1800 soepzoekie sjoppert gaat ?? :shock:  :shock:  :shock: geloof je ech niet..........

nope, mag ie zelf doen als ie weer op Internet mag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik geef em geen ongelijk, echt wel een bruut apparaat 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Die mooie glimmende 1800, daar zeiden een paar bewonderende belgen al van: Da's gene moteur voor het slechte weer, dan moet gij veel te veel poetsen. Dit is dus de ultieme motor voor de poetser op dit forum.

Die V-Strom was wel leuk, vermogen zat (voor mij), misschien iets minder wegligging, en..... geen cardan.
Wel leuk gereden, met dank aan de voorrijder die met de onervaren dame achterop toch nog goed uit de voeten kon. (ik vond wel dat ze je erg goed vast hield, of was dat op advies) 8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Herr Tod"Die kunnen ze beter zo'n dingetje verkopen waar je overheen struikelt als je richting de balie loopt :lol: Eerst eens kijken of hij dat vermogen op het circuit kan gebruiken :mrgreen:

Zal ik eens verklappen wie er voor die nieuwe 1800 soepzoekie sjoppert gaat ?? :shock:  :shock:  :shock: geloof je ech niet..........

nope, mag ie zelf doen als ie weer op Internet mag :mrgreen:

Aaaaaaaaaaah zeg dat het niet waar is  :lol:  :lol:  :lol:

Maar idd een vet ding... Koppel :shock: Daar trek je een fabriek mee om  :yes6rs:

Rookie

Citaat van: "Karin"Ben benieuwd wat Marc van de V-strom vond?

Nou hier dan mijn rij impressie;
(don't shoot me het is niet meer dan mijn mening)

Sturen gaat goed op een allroad, ik zou er best aan kunnen wennen. Ondanks dat ie groot en zwaar lijkt stuurt hij super makkelijk. Om dat ie maar 67 pk heeft kan (en wil) je in de bocht alweer snel op het gas.

Alleen geen 2 cilinder voor mij, die V90 is me iets te lomp. Met gas geven heb je meteen koppel maar net iets te grof om een rustig te rijden. Ook remt ie erg extreem op de motor af als je van het gas af gaat. Dit laatste kan ook aan mijn rijstijl liggen, ik had ook al de hele weg ruzie met de tourenbegrenzer. :?

Oh ja, remmen doet de prul echt niet! Kan me voorstellen dat het niet te vergelijken is met een supersport maar dit was echt waardeloos. Zonder achterrem kwam ik niet fatsoendelijk stil. Was weer even wennen heb al 2 jaar geen achterrem gebruikt op de donderpoes.

Rem en schakelpedaal zat niet echt op de juiste plek maar dat zal wel een kwestie van afstellen zijn.

Al met al een leuke motor maar lang niet perfect wat mij betreft.

Wie hebben er nog meer met de V-strom gereden? Ik ben wel benieuwd naar andere meningen.

Rookie

Voor de rest best een gezellige middag. De mannen van motoshop hadden hun zaakjes netjes voor elkaar.  :worship-cool:

Alleen jammer dat die 750 niet meer vrij was. Genoeg MFL'ers gespot vanmiddag. En met suzuki-girl nog een kort rondje gereden.

Schmetzke

Citaat van: "Rookie"En op suzuki-girl nog een kort rondje gereden.

:lol: