Hoofdmenu

GEEN toerrit op 16 April

Gestart door DeWitte, 11 april, 2006, 16:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "karz"Als we niet gaan rijden hoe lang zijn we dan onderweg ?

Uurtje of 3 -4 ?? (kortste weg ri Ruhrsee ong.v 45min) Maar ut weer is tot nu toe nog "schwoar kappes" :?

mja ff afwachten mss ziet het dadelijk beter uit.  8) Voor Radarbeelden kun je trouwens hiero terecht http://www.weeronline.nl/nlnlradf.htm



Eerst ff voor paashaas spelen :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Als we niet gaan rijden hoe lang zijn we dan onderweg ?

Uurtje of 3 -4 ?? (kortste weg ri Ruhrsee ong.v 45min) Maar ut weer is tot nu toe nog "schwoar kappes" :?

mja ff afwachten mss ziet het dadelijk beter uit.  8) Voor Radarbeelden kun je trouwens hiero terecht http://www.weeronline.nl/nlnlradf.htm



Eerst ff voor paashaas spelen :wink:


Jouw radar geeft een beeld af van 06-04 23.30 :shock:  en dat is al wat langer geleden. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Als we niet gaan rijden hoe lang zijn we dan onderweg ?

Uurtje of 3 -4 ?? (kortste weg ri Ruhrsee ong.v 45min) Maar ut weer is tot nu toe nog "schwoar kappes" :?

mja ff afwachten mss ziet het dadelijk beter uit.  8) Voor Radarbeelden kun je trouwens hiero terecht http://www.weeronline.nl/nlnlradf.htm



Eerst ff voor paashaas spelen :wink:


Jouw radar geeft een beeld af van 06-04 23.30 :shock:  en dat is al wat langer geleden. :oops:

:? ff op loop drukken frits
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars":? ff op loop drukken frits


:oops: Inderdaad ja :oops: het werkt, maar zo te zien wordt het niet veel meer vandaag. :(

:D Gisteren was het lekker weer ben ik een stukje gaan toeren en hij doet het nog. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Kunnen beter naar http://www.wetteronline.de/eurorad.htm kijken, want we gaan niet niet naar nederland toch ;)

ps Fritz jij moet meegaan want ik ga met de sabre en dan ben ik niet de enige 'langzame'
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

iig; uitstel ?? over een uurtje opnieuw kijken  :? 10.00 wordt niX, 11:00uur dan maar als alternatief??

Hayasjeelski net aan de telefoon en in maastricht nu ook K*t-weer.  :evil:

shoot
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "karz"ps Fritz jij moet meegaan want ik ga met de sabre en dan ben ik niet de enige 'langzame'


Vindt jij het leuk om in dit weer te rijden :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"iig; uitstel ?? over een uurtje opnieuw kijken  :? 10.00 wordt niX, 11:00uur dan maar als alternatief??

Hayasjeelski net aan de telefoon en in maastricht nu ook K*t-weer.  :evil:

shoot

OK :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

vlgs mij als je de radarbeelden volgt duurt het zeker nog 1 uur na nu voordat het opdroogt :? zeker ri oosten en zuiden rij je de bui op dit moment gewoon na :?  Ik kan iig ook om half12 of 12 uur nog wel weg.
(zou hooguit het bezoek van me schoonouders gedeeltelijk kunnen missen :rofl:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

ik ga in elk geval me zometeen eens alles bij elkaar zoeken en de busa van stal halen.......

vertrek ik rond 11.00 richting t oosten
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

zo rond 11.30 dan in Wittem bij de Shell of zo (staan we ook droog)???  beetje regen mag de pret niet drukken :mrgreen: zal er zijn

ff de regenbroek zoeken 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:cry: Als het zo blijft vallen als nu (10.35) blijf ik lekker hier. :cry:

Het moet wel leuk blijven en dat is het echt niet in dit weer. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits":cry: Als het zo blijft vallen als nu (10.35) blijf ik lekker hier. :cry:

Het moet wel leuk blijven en dat is het echt niet in dit weer. :evil:


niet toeren is altijd leuk  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Ik kom in ieder geval naar Wittem, by then heb ik wel  voor mezelf beoordeeld of het de moeite is om verder te gaan ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.