RED BULL KTM SUPERMOTO JUNIOR EURO CUP

Gestart door Schmetzke, 12 april, 2006, 14:18:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Tnx  :D  :P Can't wait  :o  :x


:P Then go for it. :P

:worship-cool: and make everybody happy :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Niet gekwalificeerd. Op 1 na beste Nederlander, maar dat was niet genoeg.
Er reden ongeveer 90 man mee, ik ben geïndigd op een 40e plaats.

Het was echt een mega vette dag met héél veel grote talenten. :yes6rs:

Een verslag icl. foto's volgen.  :wink:

Rookie

Jammer man! :(

Je hebt iig een vette dag gehad. Als de concurrentie zo zwaar was is een 40e plek zo gek nog niet. :worship-cool:  Welke landen waren dan nog meer vertegenwoordigd?

Schmetzke

Citaat van: "Rookie"Jammer man! :(

Je hebt iig een vette dag gehad. Als de concurrentie zo zwaar was is een 40e plek zo gek nog niet. :worship-cool:  Welke landen waren dan nog meer vertegenwoordigd?

Spanje, Italië, Frankrijk, Duitsland, België, Zweden, Engeland en Zwitserland.

De mannen die voorin reden hadden gewoon zó veel circuitervaring, ongeloofelijk hoe ze rondgingen...  :shock:

Motzippaldy

:(  :x  :evil:  Volgende keer beetje meer geluk  :wink:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"Niet gekwalificeerd. Op 1 na beste Nederlander, maar dat was niet genoeg.
Er reden ongeveer 90 man mee, ik ben geïndigd op een 40e plaats.

Het was echt een mega vette dag met héél veel grote talenten. :yes6rs:

Een verslag icl. foto's volgen.  :wink:

Respect Schmetzke. Op 1 na beste Nederlander is not bad IMO.  Ben benieuwd naar je picces en verslag. :wink:

DeWitte

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"Niet gekwalificeerd. Op 1 na beste Nederlander, maar dat was niet genoeg.
Er reden ongeveer 90 man mee, ik ben geïndigd op een 40e plaats.

Het was echt een mega vette dag met héél veel grote talenten. :yes6rs:

Een verslag icl. foto's volgen.  :wink:

Respect Schmetzke. Op 1 na beste Nederlander is not bad IMO.  Ben benieuwd naar je picces en verslag. :wink:

:wink:  :stupid: jammer, maar ik weet zeker dat je het beste van jezelf  hebt gegeven :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":wink:  :stupid: jammer, maar ik weet zeker dat je het beste van jezelf  hebt gegeven :worship-cool:

Als ik de dag van tevoren op dezelfde motor een paar uur had kunnen trainen, dan had ik me gekwalificeerd, daar ben ik gewoon zeker van.
Het is echt ontzettend moeilijk om hard te gaan op een motor die je totaal niet kent.
De top 15 had dan ook al ervaring op zowel het circuit als op de motor in kwestie... tjsa...

Alvast een paar pic's



Ja dat zijn idd SuperCorsa's.. De PRO's nogwel. Heerlijk te controleren op de grens.



Bijna niemand bij mij in de groep pastte het achterremtrucje toe.. ik wel zoals je kunt zien.
Ik had dan ook steeds een vrij goede strart.



De bocht waar Juregen Künzel onderuit schoof die dag... En nog een hoop meer :lol:

Herr Tod

DIe achter je meent dat ie een G SX R 250 heeft in plaats van een SX 250 :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Jammer Schmetzke!
Volgende keer gewoon beter  :wink:
Je hebt iig een leuke dag gehad en bent weer een ervaring rijker

en very nice pics!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"DIe achter je meent dat ie een G SX R 250 heeft in plaats van een SX 250 :lol:

:stupid:

Waat unne koekwaus..

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars":wink:  :stupid: jammer, maar ik weet zeker dat je het beste van jezelf  hebt gegeven :worship-cool:

Als ik de dag van tevoren op dezelfde motor een paar uur had kunnen trainen, dan had ik me gekwalificeerd, daar ben ik gewoon zeker van.
Het is echt ontzettend moeilijk om hard te gaan op een motor die je totaal niet kent.
De top 15 had dan ook al ervaring op zowel het circuit als op de motor in kwestie... tjsa...

Alvast een paar pic's



Ja dat zijn idd SuperCorsa's.. De PRO's nogwel. Heerlijk te controleren op de grens.



Bijna niemand bij mij in de groep pastte het achterremtrucje toe.. ik wel zoals je kunt zien.
Ik had dan ook steeds een vrij goede strart.



De bocht waar Juregen Künzel onderuit schoof die dag... En nog een hoop meer :lol:

Ziet er goed uit Schmetz. :thumbsup:

Gaaf om te zien. En het gekkengetal #11 van mister Crash (Xaus) himself. :evil: Echt jammer van je niet kwalificeren.

BTW: let eens op die ketting bij de foto van de start. De persoon die het dichtst bij de camera staat. :shock:

Karin

Citaat van: "Bakkertjedeeg"BTW: let eens op die ketting bij de foto van de start. De persoon die het dichtst bij de camera staat. :shock:

Echt wel  :shock:

Schmetzke, je krijgt vast nog kansen genoeg. En zie dit als een ervaring. Maar zo te lezen heb je heel veel plezier gehad.

Ik vind het een superprestatie wat je hebt neergezet met je 40e plaats.  :worship-cool:

Schmetzke

Hahahaha  :lol: Jullie doen alsof ik het heel erg vind dat ik me niet heb gekwalificeerd  :lol: Het is jammer, maar meer niet.
Als ik me had kunnen kwalificeren, dan was dat toch op het randje geweest... en dan rij je sowieso achteraan mee voor spek en bonen, en dat had ik psychisch niet kunnen trekken... :o
Om te racen heb je 2 dingen nodig: Talent en heel veel geld. En die regel gaat helaas ook bij de RedBullCup op, al lijkt dat op het eerste gezicht niet zo... In de top 50 had iedereen meer als voldoende talent, maar mensen zoals mij vallen af omdat ze gewoon het geld niet hebben.

Een van de gekwalificeerde kwam zelfs met een truck van 8 meter aanrijden, met achterin 2 gloednieuwe SX250's van hemzelf  :?
Ook de nr. 1 van de dag kwam met een bestelbusje aanzetten met zijn eigen SX250 achterin...
En voor alle duidelijkheid... de SX250 is pas sinds einde zomer vorig jaar leverbaar.

Oneerlijk? Misschien wel....

Mijn tijd komt nog wel.  :wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"

Mijn tijd komt nog wel.  :wink:

Kom je nu toch serieus gas aan het geven qua carriereplanning. :!: