Zitten we op zo,n opmerking te wachten??????

Gestart door Road Racing Tonnie, 13 april, 2006, 22:17:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Iedere morgen ga ik mijn dagelijkse wandeling doen in het buitengebied, van mijn geliefde plaats Ruurlo, zo ook Dinsdagmorgen, en halfweg op de route ga ik altijd even op een bankje genieten van de omgeving, of even terug gaan in de motortijd, op een afstand zag ik daar een politieauto staan, met daarbij een auto, die, gezien het heftige schrijven van oom agent, een bekeuring kreeg, waarvoor??? weet ik niet, boeit ook niet.
Nadat ik bij het bankje aankwam, waren ze zojuist klaar met het schrijven daarvan, en ging de automobilist zijn weg vervolgen, en sprak ik de agenten aan, dat ik de laatste tijd constateerde, dat er van die kleine plastic zakjes lagen, met een plantje als opdruk, en ook de verpakking van vloeipapier, ik zeg, misschien kunnen jullie daar wat mee.
En nou komt het, weet je wat die agent vroeg?? zijn de zakjes leeg of vol.
Ik zeg neen die zijn leeg, zeg die !@#$%^^%$% nou dat is dan jammer voor jou, anders had je mooi een handeltje kunnen beginnen.
Nou hier zakt mijn broek echt vanaf, gaan we zo met een serieuze opmerking om, wat denkt die !@#$%^&!@#$%^&!@#$%^!@#$%^!@#$% wel, sorry hoor, dit komt niet goed zo. denk ik, of word ik misschien te oud, ik denk het wel. :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Zie je wel ........

ik roep al jaren dat die politie-oetlullen er alleen werken omdat ze een erectie krijgen van het uitzicht als ze voor de spiegel staan.
Extra streepjes op hun apenpakkie worden verdiend door bonnen uit te delen en andere vormen van burgertje pesten.

Hun toegevoegde waarde voor onze maatschappij is van ondergeschikt belang, hetgeen door Tonnie's verhaal weer eens onderstreept wordt!

Wat een lullo's .......

ow ja, er zullen best een paar goeie tussen zitten.  :shutup:


P.S. Tonnie,
je kunt natuurlijk ook een leuke brief naar de het politie-opperhoofd of de plaatselijke krant sturen waarin je jouw verontwaardiging uit over deze schokkende uitspraak.
Als je er niet te lang mee wacht, en voldoende info geeft moeten ze er iets mee gaan doen!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Zie je wel ........

ik roep al jaren dat die politie-oetlullen er alleen werken omdat ze een erectie krijgen van het uitzicht als ze voor de spiegel staan.
Extra streepjes op hun apenpakkie worden verdiend door bonnen uit te delen en andere vormen van burgertje pesten.

Hun toegevoegde waarde voor onze maatschappij is van ondergeschikt belang, hetgeen door Tonnie's verhaal weer eens onderstreept wordt!

Wat een lullo's .......

ow ja, er zullen best een paar goeie tussen zitten.  :shutup:


P.S. Tonnie,
je kunt natuurlijk ook een leuke brief naar de het politie-opperhoofd of de plaatselijke krant sturen waarin je jouw verontwaardiging uit over deze schokkende uitspraak.
Als je er niet te lang mee wacht, en voldoende info geeft moeten ze er iets mee gaan doen!  :twisted:

Robert daar heb ik heel ernstig over nagedacht, maar gezien mijn in het verleden wel eens opgedane ervaring, komt dat denk ik toch niet goed, hooguit zoals jij memoreerde, een ingezonden stuk in de krant, zal mij er nog eens ernstig over beraden.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Doen Tonnie, je weet nooit waar het goed voor is. :!:

Hier in het dorp word ook wat afgeblowd, de troep die wordt achter gelaten (en dat op het schoolplein) is gewoon niet meer normaal.
En wat doet de politie??? juist! helemaal niks. :evil:

Onze kids komen thuis met lege wietzakjes, want die zijn zo leuk om een paar knikkers in te doen en mee naar school te nemen...echt waar, mijn jongste (dit was afgelopen zomer) vond het een briljant idee!! :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "Busaberke"P.S. Tonnie,
je kunt natuurlijk ook een leuke brief naar de het politie-opperhoofd of de plaatselijke krant sturen waarin je jouw verontwaardiging uit over deze schokkende uitspraak.
Als je er niet te lang mee wacht, en voldoende info geeft moeten ze er iets mee gaan doen!  :twisted:

Als je er een aangetekende brief heenstuurd, is hij verplicht er iets mee te doen.
Het is dan een officiele klacht die ze moeten behandelen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Wat een lullo's .......

ow ja, er zullen best een paar goeie tussen zitten.  

yep  :yes6rs: Hangen we die toch apart :twisted:

maar wat is er tegen op blowen ?  :?  zolang ze de rotzooi opruimen, geen illegale dingen doen (die uiteindelijk ons; de maatschappij, geld kost) zal ut mij persoonlijk eigenlijk een grote rotzorg zijn wat ze roken :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik heb ook niks tegen een blowtje (we zijn allemaal jong geweest, en de meesten zullen het best een keer geprobeerd hebben), zolang mijn kind er maar niet mee geconfronteerd wordt.
rotzooi zelf opruimen???
geloof je zelf toch niet he :?
Hier haalt de directeur van de lagere school, de lege bierkratten, kapot glas, kapot tuimeubilair, dat ergens gejat is, enz enz elke dag weer van het dak van de school. (en van het speelplein) :shock:  :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Citeernou dat is dan jammer voor jou, anders had je mooi een handeltje kunnen beginnen.
Ik moet zeggen, ik vind dit wel humor. Kom je niet vaak tegen een agent die een geintje maakt. Meestal zijn het van die stijve harken.

En wat had je eigenlijk gedacht dat oom agent ging doen aan die zakjes? Blowen is legaal en rotzooi ligt er tegenwoordig toch overal! Overigens kunnen ze toch niet achterhalen wie die rotzooi er heeft gedropt en daar gaan ze ook echt geen moeite voor doen om dat uit te zoeken. Ze kunnen zich beter bezig houden met andere belangrijke zaken imo.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Citaat van: "SuzukiLimburg"
Citeernou dat is dan jammer voor jou, anders had je mooi een handeltje kunnen beginnen.
Ik moet zeggen, ik vind dit wel humor. Kom je niet vaak tegen een agent die een geintje maakt. Meestal zijn het van die stijve harken.

En wat had je eigenlijk gedacht dat oom agent ging doen aan die zakjes? Blowen is legaal en rotzooi ligt er tegenwoordig toch overal! Overigens kunnen ze toch niet achterhalen wie die rotzooi er heeft gedropt en daar gaan ze ook echt geen moeite voor doen om dat uit te zoeken. Ze kunnen zich beter bezig houden met andere belangrijke zaken imo.

Nou ik ben van zulke opmerkingen niet gediend, daar ik dacht, een heel serieus probleem, naar hun toe ventileerde, maar blijkbaar, is de wereld al veel verder verloederd, als wat ik in gedachten had, zelfs bij onze hermandad, maar het is goed zo, zal mij er niet meer druk over maken, tenzij er van die gasten zijn, die proberen, mijn kleinkinderen, daarin te betrekken, want zo begint het denk ik meestal met die dealers, maar dan hebben die toch echte een GROOT probleem, en de rommel die ruim ik iedere dag al op, en niet alleen wietzakjes, en ledige flessen wodka enz enz, ik zeg maar zo, ik loop er toch, dus waarom dat niet opgeraapt.
Spreek wel eens gasten daarover aan, als ze weer de rommel vanaf zich af gooien, zeg dan altijd," Het zal bij jullie thuis ook wel een zooitje zijn"
"hoezo" nou je flikkert hier alles van je af, dan zul je dat thuis ook wel doen toch???", staan ze met de mond vol tanden.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Hier haalt de directeur van de lagere school, de lege bierkratten, kapot glas, kapot tuimeubilair, dat ergens gejat is, enz enz elke dag weer van het dak van de school

ze zuipen al jong bij jullie in dat gat :mrgreen: zo erg daar wonen ???? :rofl:


:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Hier haalt de directeur van de lagere school, de lege bierkratten, kapot glas, kapot tuimeubilair, dat ergens gejat is, enz enz elke dag weer van het dak van de school

ze zuipen al jong bij jullie in dat gat :mrgreen: zo erg daar wonen ???? :rofl:


:wink:

Je moest eens weten :?
You may own the bike, but the bike possesses you.